Tõsisemad ja spetsiifilist laadi tehnilised arutelud erinevate tehniliste sõlmede üle 4x4 liikuri juures. Võta sõna kui tead millest räägid, lahmijad lendavad Idiot Cornerisse.
Küsimus siis see, et... Mis moodi käib see ehitus ja kui raske ning keeruline see on?
Kui tahan panna mingit esiveoga automootorit suzuki samuraile? Kuidas ühendatakse mootor suksu käigukastiga. Mis seal kõike vaja teha on?
Loodan et pole väga rumal küsimus. Ette tänades vastuste eest.
Mida rohkem muda seda uhkem.....
1.Nissan Patrol 85.a 2.8b
2.Suzuki sj410
3.LADA NIVA 2002.a 1.6
Kui endal sellise teemaga kogemusi ei ole,siis soovitame ise(esimesel korral) mitte ette võtta. Töö ja vajalike teadmiste maht on kindlasti liialt suur algaja jaoks. Tegu tõesti modifikatsiooniga edasijõudnutele, mitte alagajatele.
Esiveolise masina mootori paigaldamine on paras pähkel. Kui võtta mõõtudelt ligilähedane tagaveolise mootor koos käigukastiga, siis see on juba palju väiksem pähkel.
Läks Stirlitz mööda tänavat ja nägi, kuidas valges ürbis mees plangul roppusi üle värvib.
-Moderaator, mõtles Stirlitz.
Aga kõik oleneb ka eesmärgist. Esiveolise mootorit peale ajada on küll suht suur töö ning mitte eriti mõtekas(vaevalt nii hinnaline mootor on), selle peale, et see sinna peale panna, selleks raiskad sa nii palju raha ja ka enda tööd, mis võib koguni lõppeda pooleli jäämisega.
Otsi parem tagaveolise oma ja pane see vahele, kindlasti foorumist leiad ka infot, millise auto oma lihtsamalt viisi vahele istub.
Kui niisama põllu peale enda lõbuks teed selle, siis suhteliselt savi kuidas asjad lahendatud on, muidugi tuleb asjad niimoodi lahendada, et ise ennast sp. vigaseks ei sõida, aga põhieesmärk ju kogemuste kogumine, minu arvamus. Ja kuidas muidu saad neid, kui ei proovi, katseta, harjuta. Ainuke viga on see, et kui liiga suur tükk juhtub olema, siis lõhud sõitva auto ära ja lõpuks on sul seina ääres poolteist tonni rauda ja ongi kõik.
Midagi kasulikku ei kirjutanud, selles suhtes vabandused.
Kondimurdja kirjutas:Tre. Kui tahan panna mingit esiveoga automootorit suzuki samuraile?
Loodan et pole väga rumal küsimus.
Küsiks ikkagi, et millise konkreetse esiveolise auto mootorit silmas pead ja kas tahad samuka kasti otsa siis pista w?
Noo...kunagi kuulsin, et golf2 vôi golf3 diisel mootorit vôiks panna.
Aga ega ma täpselt veel ei teagi, mille mootorit panna. Uuringi siin asja, mis kuidas oleks mõtekas teha. Kuidas neid asju tehakse jne..ega vôibolla hoobis teise mootori käigukast ka...ma ei tea veel.
Mida rohkem muda seda uhkem.....
1.Nissan Patrol 85.a 2.8b
2.Suzuki sj410
3.LADA NIVA 2002.a 1.6
Siis oleks ju lihtsam äkkitse vitara mootor ka kast panna. sellel vahekast ka kenasti kasti küljes kohe.
Oleksin nagu just hiljuti midagi säärast siin foorumis müügilgi näinud.
Ingmar 56328868
Tooperi kasutatud varuosad.
Mad Toy 2016
Golfi mootorit väga raske aretada, sel starter kasti pool. kordades lihtsam kui leida mootor millel kastid küljes, ning esisilda minev kardaan kah õigel pool. Seegi sinna vahele saada üksjagu pähkel.
Asukoht viljandimaa Suslepa. Tel 53365288 - Toomas
Sellepärast mõtlesingi, et kui valida ja resurssi on, siis juba selline esiveolise mootor,
mida on juba tehasest ka tagaveolise kasti otsa pistetud.
seega oleks ehk ikkagi lihtsam midagi susuki oma toodangust valida.
Nagu juba eelpool mainitud, siis on ka varem mitmetest teemadest minumeelest Baleno läbi käinud.
Ingmar 56328868
Tooperi kasutatud varuosad.
Mad Toy 2016
Internetis palju Audi/WV 1.9 diiselmootori paigaldamise kohta infot. Isegi plug and play komplekte pakutakse müüa (mootori käpad, vaheplaadid jne) Google aitab.