Pajero käivitusprobleem
Moderaatorid: Maasturid, Moderators
- helar
- I live off from the mud
- Postitusi: 2646
- Liitunud: T Jaan 12, 2010 4:13 pm
- Asukoht: Vääna Jõesuu
Re: Pajero käivitusprobleem
Gaasi ja tinaga ikka kui müügiks pole vaja teha.
Parem variant vasktoru läbi viia ja joota kinni.
Parem variant vasktoru läbi viia ja joota kinni.
Y61 Pätcruiser , LC80 .
Kuni autopesuni on offroad lahe...
Autoremont Tallinnas. http://www.heinworks.ee
Kuni autopesuni on offroad lahe...
Autoremont Tallinnas. http://www.heinworks.ee
Re: Pajero käivitusprobleem
See vedel metall on parnjuhha, pigem joodaks või teeks uue läbiviigu, kui teaks kus kohast saab selist vidinat? Kummiluti ja klambriga kah saab tõõle, kuid see pole kestev asi.
Re: Pajero käivitusprobleem
Ainus kindla peale minek on vanad torud pealt maha lõigata ja siis puurida läbi vastavate toru jämeduste järgi 6mm ja 8mm augud. Uued torujupid kas siis raud või vask sinna kas keevitada või joota.
Re: Pajero käivitusprobleem
Endal oli sama probleem,ainult jooksid mõlemad torud.Sai pandud uued torud asemele ja tinaga kinni joodetud plaadi külge.Kuna juba oli paak ka maas siis sai paak ka puhtaks tehtud ning sealt tuli ka mitmeid auke välja,see ka võib mõjutada käivitust.
Pilt korda tehtud paagist:

Pilt korda tehtud paagist:

Re: Pajero käivitusprobleem
Sai tihe kummivoolik peale aetud koos klambritega, kestab kindlasti, kuid fitris olid molluskid!
Re: Pajero käivitusprobleem
No ei old see viga. Lõppude-lõpuks leidsin õige vea, filtrist minev kummivoolik oli enne pumbaklambrit augu endale soetanud. Jupp maha ja käivitub poolest pöördest. Vähemalt sai enne talve ennetustööd tehtud.
-
- Got ARB and Nitrous?
- Postitusi: 114
- Liitunud: L Okt 01, 2011 12:19 pm
- Asukoht: Soome / Heinola
Re: Pajero käivitusprobleem
Peenem, ehk siis tagasivoolu toru.
Enda Pajerol tegin nii, sama asja juhtudes, et leidsin jupi diislit kestva kummivoolikut, sellise kuhu istus see tagasivoolu toru sisse, karbist vòtsin 1 mm. väiksema puuri kul oli vooliku välimine mòòt, ja puurisin paagile augu samasse kohta, kus oli enne see toru. Surusin esmalt siis kummovooliku sinna aukku ja siis selle vasktoru voolikusse, toru paisutas voolikut nii palju, et surus vooliku tihedalt sinna aukku kinni. Läbi ei lekkinud ja vesi sisse ka ei roninud. Äkki mòni nüüd mòtleb, et oli ikka idu küll, aga see oli kòige lihtsam ja kiirem lahendus asjale
Enda Pajerol tegin nii, sama asja juhtudes, et leidsin jupi diislit kestva kummivoolikut, sellise kuhu istus see tagasivoolu toru sisse, karbist vòtsin 1 mm. väiksema puuri kul oli vooliku välimine mòòt, ja puurisin paagile augu samasse kohta, kus oli enne see toru. Surusin esmalt siis kummovooliku sinna aukku ja siis selle vasktoru voolikusse, toru paisutas voolikut nii palju, et surus vooliku tihedalt sinna aukku kinni. Läbi ei lekkinud ja vesi sisse ka ei roninud. Äkki mòni nüüd mòtleb, et oli ikka idu küll, aga see oli kòige lihtsam ja kiirem lahendus asjale

Enne oli mul aega ja raha,
nüüd on mul ainult
Pajero 2,5tdi, 1990 a. ja ka Ford Maverick 2,7td 1996 a.
nüüd on mul ainult
Pajero 2,5tdi, 1990 a. ja ka Ford Maverick 2,7td 1996 a.