kas nissan partoli sillad on aeglased paneks need fronterale

Tõsisemad ja spetsiifilist laadi tehnilised arutelud erinevate tehniliste sõlmede üle 4x4 liikuri juures. Võta sõna kui tead millest räägid, lahmijad lendavad Idiot Cornerisse.

Moderaatorid: jr, Veiko, erik, Moderators

Kasutaja avatar
isakene
I know how to fix stuff
Postitusi: 1807
Liitunud: R Veebr 04, 2005 5:07 pm
Asukoht: L-Virumaa, Kadrina vald

Re: kas nissan partoli sillad on aeglased paneks need fronte

Postitus Postitas isakene »

Patrol.

Ülekandearvu teadasaamiseks keera esisilla difri kaas maha ja loe taldriku servalt number. Kas 37:8, 37:9 või 35:8, ülejäänud on meil haruldased.
Patrol, Pajero, Trooper kasutatud jupid.
56 486769, isakene@gmail.com
Kasutaja avatar
hr.võsa
Off Roader Wannabe
Postitusi: 35
Liitunud: E Juun 02, 2014 8:02 pm

Re: kas nissan partoli sillad on aeglased paneks need fronte

Postitus Postitas hr.võsa »

kui patrol siis mis aasta masinaga võib tegu olla ja mudel v kuidas saaksin kõige kergemini tihendeid neile ja muud vajaminevat
Metsa viib frontera
Tänaval sõidutab patrol 3,0
Kasutaja avatar
hr.võsa
Off Roader Wannabe
Postitusi: 35
Liitunud: E Juun 02, 2014 8:02 pm

Re: kas nissan partoli sillad on aeglased paneks need fronte

Postitus Postitas hr.võsa »

see peaks siis olema 1980-1984 tulnud (Nissan Patrol (160) Station Wagon (LWB) v on veel miski võimalus et 260 omad
Metsa viib frontera
Tänaval sõidutab patrol 3,0
Kasutaja avatar
Praks1
I live off from the mud
Postitusi: 2303
Liitunud: P Juun 21, 2009 8:47 pm

Re: kas nissan partoli sillad on aeglased paneks need fronte

Postitus Postitas Praks1 »

160,260-l on tagatiffer rohkem keskel.
Proto
53951597
Kasutaja avatar
isakene
I know how to fix stuff
Postitusi: 1807
Liitunud: R Veebr 04, 2005 5:07 pm
Asukoht: L-Virumaa, Kadrina vald

Re: kas nissan partoli sillad on aeglased paneks need fronte

Postitus Postitas isakene »

hr.võsa kirjutas:kui patrol siis mis aasta masinaga võib tegu olla ja mudel v kuidas saaksin kõige kergemini tihendeid neile ja muud vajaminevat
Patrol 160, 1980 - 1989. Pole tähtis, milline keremudel. Kas enne või peale 7/1983, ütlen siis, kui oled mahavõetud hubiga esiratta laagrivõlli ja poolassi otsast pilti teinud. Enne olid levinumad 37:8 ja 37:9 ülekanded, peale on absoluutne enamus 35:8
Tihendid on esinduse kaup. Keegi vist tõi Eestis komplektina odavamalt ka sisse, aga ei ole kindel. Ebayst esindusega võrreldes olulist hinnavõitu ei ole täheldanud.
Patrol, Pajero, Trooper kasutatud jupid.
56 486769, isakene@gmail.com
Kasutaja avatar
amevier
I live off from the mud
Postitusi: 1602
Liitunud: N Jaan 25, 2007 10:58 am
Asukoht: Narva-Jõesuu

Re: kas nissan partoli sillad on aeglased paneks need fronte

Postitus Postitas amevier »

Võimalik on soetada Terrain Tameri käändmike remkomplekt, tihendid ja laagrid. 4x4cruiser müüb, vbl keegi veel, hind vist nats üle 200.-
Samas on vist soodsam tihendid eraldi osta ja laagrid laagripoest.
Land Cruiser KZJ73 - ledbar, turbokell ja punased sillad.
Kasutaja avatar
isakene
I know how to fix stuff
Postitusi: 1807
Liitunud: R Veebr 04, 2005 5:07 pm
Asukoht: L-Virumaa, Kadrina vald

Re: kas nissan partoli sillad on aeglased paneks need fronte

Postitus Postitas isakene »

amevier kirjutas:Võimalik on soetada Terrain Tameri käändmike remkomplekt, tihendid ja laagrid. 4x4cruiser müüb, vbl keegi veel, hind vist nats üle 200.-
Samas on vist soodsam tihendid eraldi osta ja laagrid laagripoest.
Esinduse tihendite hinnad olid muidu täitsa OK kahe erandiga: ainuüksi käändmiku originaaltihendi tükihind oli kindlalt üle €40. Poolassi simmer oli teine kirves, €30 kandis, täpseid hindu ei mäleta. Muud tihendid olid talutava hinnaga. Ja laagrid ikka laagripoest. Käändmiku alumine laager peab kindlasti kvaliteetlaager olema, kehvemaid ei jõua ära vahetada.
Patrol, Pajero, Trooper kasutatud jupid.
56 486769, isakene@gmail.com
Kasutaja avatar
hr.võsa
Off Roader Wannabe
Postitusi: 35
Liitunud: E Juun 02, 2014 8:02 pm

Re: kas nissan partoli sillad on aeglased paneks need fronte

Postitus Postitas hr.võsa »

mida peaks jälgima allapanemisel et ark pärast masina ika läbilaseks?
Metsa viib frontera
Tänaval sõidutab patrol 3,0
JaanusLI
Fitting 44"
Postitusi: 403
Liitunud: E Aug 11, 2008 10:41 pm
Asukoht: Viljandimaa
Kontakt:

Re: kas nissan partoli sillad on aeglased paneks need fronte

Postitus Postitas JaanusLI »

hr.võsa kirjutas:mida peaks jälgima allapanemisel et ark pärast masina ika läbilaseks?
:hs
Kasutaja avatar
Praks1
I live off from the mud
Postitusi: 2303
Liitunud: P Juun 21, 2009 8:47 pm

Re: kas nissan partoli sillad on aeglased paneks need fronte

Postitus Postitas Praks1 »

Töö peab olema teostatud nii,et keegi aru ei saaks.Roolisüsteemi keevitada ei tohi jne,üldiselt kui sa keevitaja/metallimees pole,siis sa sellega hakkama ei saa 99% tõenäosusega :D
Proto
53951597
Kasutaja avatar
tuningman
I live off from the mud
Postitusi: 2715
Liitunud: E Dets 27, 2010 6:12 pm
Asukoht: Saaremaa

Re: kas nissan partoli sillad on aeglased paneks need fronte

Postitus Postitas tuningman »

hr.võsa kirjutas:mida peaks jälgima allapanemisel et ark pärast masina ika läbilaseks?
Sellise küsimuse peale ei oskagi nagu kohe midagi vastata. Kui sul mingit varasemat kogemust nagu pole ka,
siis pakun puusalt, et parem ära ise ürita midagi välja mõelda. uuri foorumi teemasi, loe, vaata, kogu kontakte, helista,
käi ja vaata kuidas poisid omi autosi ehitanud on. veel parem, leia see raha, maksa kellelegi ja lase teha,
kogemusega inimesel, kellel keevitus ja muud riistad peos püsivad ja teemaga vähe rohkem kodus on.
Ei taha ennatlikke järeldusi teha, ega kedagi hukka mõista, aga ise esimese korraga ikka päris nii ei saa.
Otsi näiteks ülesse kodanik honduras,e mitsubishi teema siit foorumist. tema pani oma pikale pajerole
ette patroli ja tagumiseks teraano silla. loe ja vaata pilte. kui see auto tänaseks müüdud pole siis mine vaata sedagi.
saad aimu, mis moodi see kompott seal all välja peab nägema hakkama.

edu ehitamisel. :wink:
Ingmar 56328868
Tooperi kasutatud varuosad.
Mad Toy 2016
Kasutaja avatar
hr.võsa
Off Roader Wannabe
Postitusi: 35
Liitunud: E Juun 02, 2014 8:02 pm

Re: kas nissan partoli sillad on aeglased paneks need fronte

Postitus Postitas hr.võsa »

eks alustan siis sellega mis olemas. eks näis mis välja tuleb seniks võib selle teema lukku ära panna kuni masin valmis ja eks siis näha kuidas välja tuli aga tänud kõigile seniks kuni ma mõne lolli küsimusega tagasiolen :P
Metsa viib frontera
Tänaval sõidutab patrol 3,0
Kasutaja avatar
tuningman
I live off from the mud
Postitusi: 2715
Liitunud: E Dets 27, 2010 6:12 pm
Asukoht: Saaremaa

Re: kas nissan partoli sillad on aeglased paneks need fronte

Postitus Postitas tuningman »

ei, ega nüüd mu vatuse peale pahandama ei pea. kui nii nõrga närviga oled, siis siin nagu kaua vastu ei pea.
asised poisid on ausa ja otsekohese ütlemisega ja mõni lihtsalt solvub ja vihastab, kuna arvab, et tegu on
mõnitusega ise aru saamata, et teda tegelikult aidata tahetakse. :wink:
Ingmar 56328868
Tooperi kasutatud varuosad.
Mad Toy 2016
Kasutaja avatar
hr.võsa
Off Roader Wannabe
Postitusi: 35
Liitunud: E Juun 02, 2014 8:02 pm

Re: kas nissan partoli sillad on aeglased paneks need fronte

Postitus Postitas hr.võsa »

ei mai olegi
aeg lihtsalt autol käsi külge panna treisin täna juba isegi mõned vidinad ära :D küsimus on veel selles hoovas mis roolikarbist tuleb seda tuleb pingis väänata kuna tõstan lehed peale millest oleks mõistlik teha? teen mingi maani ära siis pilte ja küsin jälle mis v kus (näiteks kuidas pärast amortisaatori pikkus õige panna et liiga lühike pole ja puruks ei kisu? taga oli see pidev teema mul kuniks panin gaz 52 omad kuid need kah üle 5 kuu ei kestnud
Metsa viib frontera
Tänaval sõidutab patrol 3,0
Kasutaja avatar
uputaja
I live off from the mud
Postitusi: 4713
Liitunud: T Dets 14, 2004 11:17 am
Asukoht: Kuusalu lähedal metsas

Re: kas nissan partoli sillad on aeglased paneks need fronte

Postitus Postitas uputaja »

hr.võsa kirjutas:ei mai olegi
aeg lihtsalt autol käsi külge panna treisin täna juba isegi mõned vidinad ära :D küsimus on veel selles hoovas mis roolikarbist tuleb seda tuleb pingis väänata kuna tõstan lehed peale millest oleks mõistlik teha? teen mingi maani ära siis pilte ja küsin jälle mis v kus (näiteks kuidas pärast amortisaatori pikkus õige panna et liiga lühike pole ja puruks ei kisu? taga oli see pidev teema mul kuniks panin gaz 52 omad kuid need kah üle 5 kuu ei kestnud


Amordid lähevad rikki seetõttu, et käik on valesti paikasätitud- käivad põhja või käivad liiga tihti max lahti.

Gazi amort on oma olemuselt üks ülikõva kärakas. Juu oli miskit nii vale, et see juurikas saba andis.

Miks ette lehtvedrud?
Asjas sees 2005. Sügissõidust.
Vasta

Mine “Modifikatsioonid edasijõudnutele”