Meh vints G-klassile

Moderaatorid: hulkur, Moderators

Kasutaja avatar
rommi
afroäi
Postitusi: 1931
Liitunud: P Veebr 15, 2004 12:59 am
Asukoht: California

Postitus Postitas rommi »

inseneer kirjutas:Tagurpidi käik sisse, vahekast neutraali ja volaa.. :D
:oops: muidugi, täitsa loogiline ju... teen ju ise tihtilugu samamoodi :D see lause, et "töötab ainult ühtepidi" ei lasknud rahulikult mõelda. Miinuseks on muidugi see, et kui ilma vintsita ja aeglustiga liikuma tahad pääseda, siis peab alati eest vintsi free-spooli peale lükkama. Või üleüldse, huvitav mis seal aeglustiga sõidu ajal vintsi pooli fikseerib? Hind ka muidugi vastav! :twisted: :twisted:
Muidugi - selle paari kuu jooksul mis ma meh. vintsiga askeldanud olen - ainult positiivsed kogemused. Ei mingit muret muda ja vee pärast, tõmbejõu piiriks saab enamasti tross.
Rommi / near Rubicon with Cherokee XJ '00 Long Arm
Kasutaja avatar
hulkur
been there, done that
Postitusi: 1552
Liitunud: E Okt 25, 2004 4:39 pm
Asukoht: N59:38:21 E25:30:32
Kontakt:

Postitus Postitas hulkur »

rommi kirjutas:tõmbejõu piiriks saab enamasti tross.
ja-jah...saab-saab :roll:
Kasutaja avatar
jr
Motorsi Jaak
Postitusi: 5727
Liitunud: K Veebr 19, 2003 10:01 pm
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas jr »

Rax888 kirjutas:Võib olla oleks lihtsam hüdrovints külge aretada. Oskab keegi öelda mis nende hinnaklass on ja mis on nende eelised ja vead?
Olles mõned hüdrovintsid soovijatele tarninud, siis kõrvaltvaatajana on kasutajad ehk ainukese miinusena kurtnud aeglasemat kerimist kui elektrilise vintsiga. Veojõud aga tundub isegi juba 9000lbs vintsil olevat lõputu. Koormusklapp ei ole rakendunud, ennem lendavad trossid ja tõmmab poolil trossi ringi ja kinnitusest lahti otsa, isegi kui 2 tiiru on poolil peal. Lisana tuleks eraldi pump installida ja jähmerdamist on ka voolikutega, aga lollikindluselt on elektrilisest igal ajal üle on minu arvamus. Ja mida sa sellest autost ikka vead, kui automootor niigi kutu? Kuhu ja milleks, mis see vesi ikka teeb kui auto jões, kraavis või mujal.

Hinnaklass on seal 16000.- alates pealt 9000lbs puhul.
+372 5028488
Kasutaja avatar
erik
Aktiivne Pikendus
Postitusi: 2776
Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
Asukoht: Jõe laboratoorium

Postitus Postitas erik »

Sa JR vist ei tea, mis see tähendab, kui su auto on jões, kummuli - küllili või ripud trossi otsas, perse mäest alla, kalle sihuke et puud seal ei kasva. mootor surnud ja sul on faking hüdro või mehhaniline vints, millega pole siis kottigi enam teha.
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!

Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Kasutaja avatar
jr
Motorsi Jaak
Postitusi: 5727
Liitunud: K Veebr 19, 2003 10:01 pm
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas jr »

erik kirjutas:Sa JR vist ei tea, mis see tähendab, kui su auto on jões, kummuli - küllili või ripud trossi otsas, perse mäest alla, kalle sihuke et puud seal ei kasva. mootor surnud ja sul on faking hüdro või mehhaniline vints, millega pole siis kottigi enam teha.
Pole jah sellises situatsioonis olnud, aga ega enam hullemaks ju minna saa kui auto külili või ripub. No las siis ripub kuniks abiväge tuleb. Kuigi jah külili oleva auto annaks püsti meelitada ja ehk ka sõitu jätkata.
+372 5028488
Kasutaja avatar
Landy
Typo Master 2.1
Postitusi: 17414
Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
Kontakt:

Postitus Postitas Landy »

jr kirjutas:Pole jah sellises situatsioonis olnud, aga ega enam hullemaks ju minna saa kui auto külili või ripub. No las siis ripub kuniks abiväge tuleb. Kuigi jah külili oleva auto annaks püsti meelitada ja ehk ka sõitu jätkata.
Jaaguonu, alati ei pruugi abiväge piisvalt lähedal ja käepärast võtta. Siis tuleb oma jõududega hakkma saada.
Näiteks suvesõidul kustus meie maisna kõrgsurvepump keset kõige paksemat padrikut ära. Auto oli surutud kahe männi vahele ja edasi läks veel hullemaks. Me tulime pelgalt elektri vintsi najal sealt ära läbi metsa plokiga manööverdades sinka-vink puude vahel, läbi järsu kraavi ja mööda sihte kuni esimese suurema teeni.

Müsts maha aku ja vintsi ees! :hail
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Kasutaja avatar
jr
Motorsi Jaak
Postitusi: 5727
Liitunud: K Veebr 19, 2003 10:01 pm
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas jr »

Samatargalt võid ju hüdropumba panna eraldi pisikese bensumootori pealt ringi käima. Plax tross-stardist käima ja vintsima. Huvitav kas miskine muruniiduki mootor oleks piisavalt võimas? Kui palju peab rakendama väänet pumbale minimaalselt tööolukorras, mis toodab a'la max 100 bar ja 19L minutis?
+372 5028488
Kasutaja avatar
erik
Aktiivne Pikendus
Postitusi: 2776
Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
Asukoht: Jõe laboratoorium

Postitus Postitas erik »

jr kirjutas:Samatargalt võid ju hüdropumba panna eraldi pisikese bensumootori pealt ringi käima. Plax tross-stardist käima ja vintsima. Huvitav kas miskine muruniiduki mootor oleks piisavalt võimas? Kui palju peab rakendama väänet pumbale minimaalselt tööolukorras, mis toodab a'la max 100 bar ja 19L minutis?
:lol:

Kuhu sa selle muruniiduki mootori seal autos paned. Õigus jaa, sul on ju kastiga auto. Kergem oleks hüdropumbale ikka elektrimootor järgi toppida.

Ai mulle meenub sõjaväelaste võistlus Uaz`ik, kuhu oli installitud läbi kahe X reduktori BTR`i vints ja mida käitas kettsae bensiinimootor. Meestel olid näod kabiinis tahmased ja tõmbekiirus oli vaevu aimatav aga see töötas ja tõmbas.

Point ikka selles, et kellele ema kellele tütar, el. vintsil on mõnes kohas väga selged eelised ja puudu on natuke töökindlusest aga seda annab ennetavate hooldustega peaaegu nullini viia. Selle raha eest raudselt parim.
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!

Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Kasutaja avatar
Rax888
Fitting 38"
Postitusi: 277
Liitunud: P Nov 26, 2006 8:34 pm
Asukoht: Võru

Postitus Postitas Rax888 »

Ei saanud alguses hästi aru kuhu see vints kinnitub, arvasin et vahekast ja vints on ühest tükist. Ega ma võistlema ei tahagi minna, vaid ainult oma lõbuks. Selle pärast ma eriti ei põegi kui automootor ära sureb ja enam vintsida ei saa. Kuid palju neid olukordi ikka on kui mootor enam tööle ei lähe.
Kasutaja avatar
erik
Aktiivne Pikendus
Postitusi: 2776
Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
Asukoht: Jõe laboratoorium

Postitus Postitas erik »

Ma ei mõelnudki, et saa võistlema hakkad, lihtsalt elektrivintsi on lihtne paigaldada ja ta on hea hinna ja kvaliteedi suhtega.
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!

Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Kasutaja avatar
Rax888
Fitting 38"
Postitusi: 277
Liitunud: P Nov 26, 2006 8:34 pm
Asukoht: Võru

Postitus Postitas Rax888 »

Nagu rommi ütles, et meh.vintsile seab tõmbetugevuse trossi purunemine, siis kui jäme peaks tross ikkagi olema, et see nii lihtsalt ei puruneks.Endal trossi purunemisega kogemusi ei ole, kuid olen näinud kuidas purunev tross autodel aknaid lõhub.Mida siis ette võtta kui tross on purunenud- kas sõlmida tross uuesti kokku või panna konks vintsile alles jäänud trossi otsa.
Kasutaja avatar
erik
Aktiivne Pikendus
Postitusi: 2776
Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
Asukoht: Jõe laboratoorium

Postitus Postitas erik »

Mitte kõik mehhanilised vintsid ei ole nii suure tõmbejõuga kui siin räägitakse :wink: . Näit GR patroli vints on suht nõrguke võrreldes Toyota vintsiga. Aga vintside võrdlused ja trosside jämedused on läbi nämmutatud ja leiad need teemad modide alt.
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!

Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
WOLF
Mudder
Postitusi: 65
Liitunud: R Okt 08, 2004 12:31 pm

Postitus Postitas WOLF »

PAPADE G-l on vintsiväljavõttega vahekast küljes.
alertracing
Rookie
Postitusi: 1
Liitunud: N Veebr 15, 2007 12:09 pm

Postitus Postitas alertracing »

Tere meil alerdis üks selline väljavõttega kast üle.
Ints.
Kasutaja avatar
Rax888
Fitting 38"
Postitusi: 277
Liitunud: P Nov 26, 2006 8:34 pm
Asukoht: Võru

Postitus Postitas Rax888 »

Palju sa selle kasti eest küsid?
Vasta

Mine “Mercedes”