helar kirjutas:Kui tohib küsida: kuidas see 200 L lahendatud on ?
Ma tean seda autot sellest ajast, kui salakütuse vedu moes oli ja piirivalve veel tehniliselt suutlik (tahtlik) ei olnud selliseid ümberehitusi avastama. Mingil hetkel oli autol lausa 260 liitrit paaki,

selle saavutamiseks tõsteti pagasiruumi põrandat ning masinal oli välimus, nagu tagaluuk ei käiks lahti... ehk seda siis ei olnud olemas, tagaots oli sile ja ühes tükis. Aga mis liig see liig, selle kavaluse nägid tublid piirivalvurid siiski läbi ja ülejäänud sarnaste liikurite ja ärihuvidega seltskond oli kulibini peale maruvihane. Kuna tekitas ülemäärast huvi ka nende, tunduvalt mõistlikumalt modifitseeritud, aga siiski mittelegaalsete kütusepaakide vastu. Omanik oli sunnitud oma auto jälle viisakamaks ehitama.
Üldiselt lahendati paagi suurendamine lihtsalt, paak lõigati randi alt lahti ning keevitati 10-15 cm "vöö" vahele. Selliselt suurendatud paake liikus vahepeal massiliselt, mul endalgi on üks 160- liitrine veel alles. Kui Eesti ja muu Euroopa kütusehinnad kordades erinesid, oli hea sellise paagiga reisimas käia, kokkuhoid oli märgatav. Kui veel väike põige Venemaale ka teha, oli täitsa tasuta sõidu tunne...
