Veoautoklassi reeglid ja potentsiaalsed võistlused
Moderaatorid: Veiko, erik, Arto, MM, Moderators
- Movistar
- Teel kaaluta olekusse
- Postitusi: 4424
- Liitunud: L Dets 30, 2006 2:05 am
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: Veoautoklassi reeglid ja potentsiaalsed võistlused
2000 kg auto ei kvalifitseeru ka "veoautoks"
HM Racing Team
Re: Veoautoklassi reeglid ja potentsiaalsed võistlused
Seda minagi. Minu auto kaalub miski 6t kopikatega aga võistlevad gazoonid vist 2,5t välja ei vea.Sellepäras uuringi kas karikasarjas hakatakse seda kaalu nõuet ka jälgima ja kas tegu on stardikaaluga.
Ifa l60 9,6d
Heints 55 36 944
Heints 55 36 944
Re: Veoautoklassi reeglid ja potentsiaalsed võistlused
Gas 66 ja volvo 3teljeline võiks ikka kaalu poolest sobida. Ei saa küll ifaga võrrelda, aga kui need ei sobiks poleks ka klassi. Palju kaalub Volvo`?
Tiimid Tegija ja Lada Eesti, metalli nii Eestist,kui lähi-välismaalt. Juhi parem käsi. Asja sees 2001. aastast.
Jumal tänatud ,et loodi autod ja autoelekter.
Müün ja paigaldan el. vintse.Tel;506 6268 : augustvoore@gmail.com
Jumal tänatud ,et loodi autod ja autoelekter.
Müün ja paigaldan el. vintse.Tel;506 6268 : augustvoore@gmail.com
Re: Veoautoklassi reeglid ja potentsiaalsed võistlused
Kolmese volvo täismass oli vist 4100
Kahene on paar kilo alla 3,5
Kahene on paar kilo alla 3,5
Proto
53951597
53951597
Re: Veoautoklassi reeglid ja potentsiaalsed võistlused
66 tehaseandmetel peaks olema 3440 kg ja volvo olenevalt modifikatsioonist umbes 2,9-3,4 tonni.
Need kaalud siis ilma koormata. Gaz kandevõime vist 2 ja volvol 1,5t.
Need kaalud siis ilma koormata. Gaz kandevõime vist 2 ja volvol 1,5t.
Ifa l60 9,6d
Heints 55 36 944
Heints 55 36 944
Re: Veoautoklassi reeglid ja potentsiaalsed võistlused
Lõuna-Eestist tulid järgmised ettepanekud:heints kirjutas:Huvitab reeglites see turvakaar. Kas on sobiv kui kaar paikneb kabiini taga nagu veoautokrossis?
Teine asi 3500kg min kaal. Kas see on sõiduki reaalne stardikaal või auto tehase täismass?
Ehk siis kas 2000 kg kaaluvad gaz-id hakkavad sõitma lisa raskusega?
1. Esimesel aastal kaart nõudma ei hakka, kuid võtame selle järgmise, ülejärgmise aasta plaani.
2. Kaaluma sel aastal autosid ei hakka, tehnilistesse lisame järgmise punkti; Raam, sillad ja kabiin peavad olema pärit üle 3500 kg täismassiga veoautolt.
Arto Künnapas, Ratturid meeskonna roolikeeraja , maasturisõltlane alates 2004.
MB230GE, Nissan Navara, Volvo TGB1314
offroad.ee
MB230GE, Nissan Navara, Volvo TGB1314
offroad.ee
Re: Veoautoklassi reeglid ja potentsiaalsed võistlused
Minule nii sobib. Aga kui see aasta ei kaaluta ja järgmine aasta on kaalunõuded sees siis võiks kohe reeglitesse sisse kirjutada millal ja millised kaalupiirangud täpselt tulevad.Reaalselt on ilma kaalu piiranguta võimalik ehitada reduktorsildade veoautokabiini ja raamiga tr3 mis kvalifitseerub veoautoks.
Ifa l60 9,6d
Heints 55 36 944
Heints 55 36 944