3.3D remont

Moderaatorid: jr, Moderators

Vasta
Kasutaja avatar
Laurism
Mudder
Postitusi: 82
Liitunud: N Veebr 16, 2006 2:48 pm
Asukoht: Tallinn, Nõmme

3.3D remont

Postitus Postitas Laurism »

asi selles, et koguaeg on kerge sinine suitsuvine taga... see mulle aga ei meeldi, ilmselt piisaks vist klapisääre tihendite vahetusest, või siis peale survete mõõtmist selguks kas piisab...
küsimus järgmine, kas "meie" meestest (foorumi tegijad siis) teeb keegi sellist mootori tööd ka? Kui jah oleks hea, kui saaks aimndust, mis selline asi ligikaudu maksta võiks ja kunas aega teha oleks, sest teha on vaja.


asjalikud soovitused ja info igati teretulnud.

Lauri
asuk. Tallinn/Harjumaa
5257207
Kasutaja avatar
Mihkel78
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 143
Liitunud: P Juul 17, 2005 9:31 am
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel78 »

Uurisin just samale mootorile, tehti pakkumine 20k
see õlmab kõike puurimist , hoonimist, lihvimist tasakaalustamist ja kogu materjali, sõidad autoga kohale saad tehtud masina tagasi. töö aeg 2 kuud kuna peale lahti võtmist selgub mis mõõdus matrjali vaja ja see tuleb tellidas siis, ilmselt läheb siiski rutem.
Kasutaja avatar
isakene
I know how to fix stuff
Postitusi: 1807
Liitunud: R Veebr 04, 2005 5:07 pm
Asukoht: L-Virumaa, Kadrina vald

Postitus Postitas isakene »

Mis läbisõit? Mis aasta masin? Kui palju on reaalne õlikulu? Surve on karteris?

...sinine vine võib taga olla ka rikkis või kulunud pihustitest... aga kui masin ikkagi ohtralt õli tarbib ja karterituulutusest õlipilv välja käib, on suure tõenäosusega kolvigrupp kulunud ja remondisumma vägagi kopsakas. Lihtsam on osta kasutatud, aga korralik mootor, mille saab mõne tuhande eest kätte ja sadakond tuhat rahulikult sõita. Suur osa patroleid sureb roostesurma ja nendest jääb mootoreid järele küll.
Kasutaja avatar
Laurism
Mudder
Postitusi: 82
Liitunud: N Veebr 16, 2006 2:48 pm
Asukoht: Tallinn, Nõmme

Postitus Postitas Laurism »

Isake, sinu juurde tahan ma niikuinii neid vedrusid paigaldama tulla, eks siis viskab korra mootorile ka pilgu peale.

Seniks aga üldine suurusjärk teada, seega jah kindlasti on soodsam leida asendusmootor, kui see tõesti tarvilikuks peaks osutuma. Milles tegelikult kahtlen, sest käivitub ilusti, käib ka ilusti (vähemalt jr kuulas nii), mõtlesin et klapisääred.... aga eks vaatab sis.

Tänud vastajaile ja võib vast teema lukku panna.

Kui kellelgi mingeid ahvatlevaid pakkumisi, siis tel või pm

Lauri
5257207
Kasutaja avatar
erik
Aktiivne Pikendus
Postitusi: 2777
Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
Asukoht: Jõe laboratoorium

Postitus Postitas erik »

Puuduliku klapisääre tihendi pärast, sõites tavaliselt ei vineta.
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!

Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Kasutaja avatar
Mihkel78
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 143
Liitunud: P Juul 17, 2005 9:31 am
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel78 »

Küsimus isakesele kas sul on pakkuda mõne tuhandega korralik mootor ?
kui on siis oleksin ostja.

Mihkel

58183861
Kasutaja avatar
jr
Motorsi Jaak
Postitusi: 5727
Liitunud: K Veebr 19, 2003 10:01 pm
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas jr »

erik kirjutas:Puuduliku klapisääre tihendi pärast, sõites tavaliselt ei vineta.
No kui õlikulu liitrites mõõdetav 1000km peale, siis vinetab küll.
Pigem pakuks ka pihusteid. Neid võiks nagu ikka vanal autol regullida. Odavaid Tsehhi pihusteid ei soovita hankida, enda kogemustel 15000km ja olid sama kulunud kui 300 000km sõitnud Boschi pihustiotsad. Kui Patrull külmaga käima läheb ja õli ei võta rohkem kui 1L 10000km peale, võib mootori heaks tunnistada. Käis ta sul küll ühtlaselt ja suht vaikselt vana mootori kohta, nurrus nagu Patrull ikka 8)
+372 5028488
Kasutaja avatar
Laurism
Mudder
Postitusi: 82
Liitunud: N Veebr 16, 2006 2:48 pm
Asukoht: Tallinn, Nõmme

Postitus Postitas Laurism »

no eks vaatab, kuidas see õlikadu on. Praegu, peale õlivahetust on 700km ette kerinud ja õlikadu varda peal mina silmaga küll ei määra, olgugi et õli tilgub natuke välja. Ilmselt siis jah pihusti kamm. Külmaga käivitub ilusti -10 on max mis olen proovida saanud ja vurrdi, seega lasen praegu olla nii nagu on ja kui rohkem vinetama hakkab või mingi muu asi ilmneb siis võtab asja uuesti päevakorda.

tänud osalejatele.

Lauri
kala
DJ ja AÜ
Postitusi: 1381
Liitunud: K Nov 10, 2004 11:57 am
Asukoht: viimsi

Postitus Postitas kala »

oli sama mootor kunagi tegin remondi ise ja juppid läxid maxsma alla 8k seal sees kõik tihendid,ainuke mida pole on vända otsa simmer mille panin vana tagasi kuna tundus korralik ja ei viitsinud seda simmerit oodata kuna olin nagunii nii kaua oodanud siis panin kokku ja 2 kuu pärast maksis see kätte,hakkas läbi laskma!
sinna hinna sisse mahtus ära õlifilter,kütusefilter,õhufilter ja veepump!
Kolvid olid wiseco!
sain väga head allahindlused!
56157755
Kasutaja avatar
Mihkel78
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 143
Liitunud: P Juul 17, 2005 9:31 am
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel78 »

Lisan veel, et sellest 20 oli töö raha 5k, et siis 15k kogu kupatuse eest ei ole palju ju seal sees ka kõik filtrid, õlid, kolvid, saaled, rõngad kogu tihendi pakk, ja muud jubinad.Lisaks on 15k sees ka ploki puurimine, hoonimine, vända lihv ja tasakaalustus, kaane lihvimine ja klappide töö.
Vasta

Mine “Nissan / Renault”