Nissan X-Trail Diisel või bensiin alates 2007?
Moderaatorid: jr, Moderators
-
Tannutannu
- Rookie
- Postitusi: 1
- Liitunud: R Sept 27, 2013 7:44 pm
Nissan X-Trail Diisel või bensiin alates 2007?
Oleks abi vaja Otsustamisel kas x-trail diisel automaat või x-trail bensiin automaat.Diisli kasuks räägib väiksem küttekulu ja madalatel pööretel suurem jõudlus.Miinuseks aga kallid varuosad ja talvel võimalikud käivitusprobleemid.Bensiini kasuks väiksemad hoolduskulud ja käivitub talvel paremini, läheb ka kiiremini soojaks.Miinuseks suurem kütusekulu ja vähem jõudlust madalatel pööretel.Minu läbisõit aastas keskmiselt 10-15 tuhat km.
Re: Nissan X-Trail Diisel või bensiin alates 2007?
Kaheliitrine bens on üsna jõuetu, näiteks liivas neliveoga minna ei jaksa, isegi rattaid kraapima ei hakka. Keskmiseks küttekuluks tuleb kuskil 9 kanti.
Re: Nissan X-Trail Diisel või bensiin alates 2007?
Kas 2.5 bens või diisel. Talvel käivitamise probleemid on 99 protsenti kinni omanikus(tema hoolsuses) ja kütuse kvaliteedis.
X-trail.
Servemet OÜ
Sepa 21 Tartu
Puurid, keermepuurid/-lõikurid, freesid, laagrid, treiterad, trei/freespingi tarvikud jne.
http://www.serve.ee
Servemet OÜ
Sepa 21 Tartu
Puurid, keermepuurid/-lõikurid, freesid, laagrid, treiterad, trei/freespingi tarvikud jne.
http://www.serve.ee
-
jyrgen
- Got ARB and Nitrous?
- Postitusi: 114
- Liitunud: L Okt 01, 2011 12:19 pm
- Asukoht: Soome / Heinola
Re: Nissan X-Trail Diisel või bensiin alates 2007?
Mis teeb X-Trail diislil hoolduskulud kallimaks, kui teistel diislitel?
Mul näiteks aastast 1990 Pajerol,ka aut.kastiga, kellal juba üle 500 tuhande ja peale òli/filtrite vahetamist 3-e aasta jooksul küll muid kulutusi pole olnud. Talvel puhastan vaid juhiukse pealse lumest, et lumi ust avades istme peale ei pudeneks ja käivitan nii, et ise autosegi ei sisene. Parts ja käib. Ei ole mina diisli ees hirmu tundnud ja tänu sellele on mul ka juba aastast 1993 olnud kasutusel diiselmootorit kandvad autod. Alt lendasin vaid ühega ja see oli 100% Eesti auto. Sellest ka moraal, et eestlane ei raatsi auto hoolduse peale raha kulutada.
Mul näiteks aastast 1990 Pajerol,ka aut.kastiga, kellal juba üle 500 tuhande ja peale òli/filtrite vahetamist 3-e aasta jooksul küll muid kulutusi pole olnud. Talvel puhastan vaid juhiukse pealse lumest, et lumi ust avades istme peale ei pudeneks ja käivitan nii, et ise autosegi ei sisene. Parts ja käib. Ei ole mina diisli ees hirmu tundnud ja tänu sellele on mul ka juba aastast 1993 olnud kasutusel diiselmootorit kandvad autod. Alt lendasin vaid ühega ja see oli 100% Eesti auto. Sellest ka moraal, et eestlane ei raatsi auto hoolduse peale raha kulutada.
Enne oli mul aega ja raha,
nüüd on mul ainult
Pajero 2,5tdi, 1990 a. ja ka Ford Maverick 2,7td 1996 a.
nüüd on mul ainult
Pajero 2,5tdi, 1990 a. ja ka Ford Maverick 2,7td 1996 a.
Re: Nissan X-Trail Diisel või bensiin alates 2007?
jyrgen kirjutas:Mis teeb X-Trail diislil hoolduskulud kallimaks, kui teistel diislitel?
Mul näiteks aastast 1990 Pajerol,ka aut.kastiga, kellal juba üle 500 tuhande ja peale òli/filtrite vahetamist 3-e aasta jooksul küll muid kulutusi pole olnud. Talvel puhastan vaid juhiukse pealse lumest, et lumi ust avades istme peale ei pudeneks ja käivitan nii, et ise autosegi ei sisene. Parts ja käib. Ei ole mina diisli ees hirmu tundnud ja tänu sellele on mul ka juba aastast 1993 olnud kasutusel diiselmootorit kandvad autod. Alt lendasin vaid ühega ja see oli 100% Eesti auto. Sellest ka moraal, et eestlane ei raatsi auto hoolduse peale raha kulutada.
Ei saa võrrelda 90a ja 07a diisel mootoreid. 17 aastaga on mootorid ikka natuke arenenud(kahjuks mitte töökindlamaks). 07 aasta mootoril võib üks väike vidinas maksta sama palju kui terve 90a pajero mootor. Üldiselt tehti mulle selgeks et kui aasta läbisõit on üle 20 tuh km ja sellest vähemalt üks kolmandik maanteel siis tasub diisli väiksem kulu ära tema suuremad remondi arved. Piisab ainult ühest korrast kui saad sitta kütust ja sinu remondi arved ulatuvad tuhandetesse eurodesse. Teistpidi võttes ei pruugi see olla just sina kes seda sitta kütust tangib. Elus peab natuke õnne ka olema.
Nissan Patrol Y60 2,8 td
Nissan Patrol 160 3,3 td
Nissan Patrol 160 3,3 td
-
jyrgen
- Got ARB and Nitrous?
- Postitusi: 114
- Liitunud: L Okt 01, 2011 12:19 pm
- Asukoht: Soome / Heinola
Re: Nissan X-Trail Diisel või bensiin alates 2007?
No tõin lihtsalt Pajero näiteks, kuna see mul hetkel kõige pikemalt tallata olnud. Lisaks on õuel veel diislitest 2002 a. Renu 1,9dci (piisavalt elektroonikat täis), 2004 a. Toyota Hiace 2,5tdi (D-4D) ja 1996 Maverick 2,7td. Ja kõik need sõidukid käivituvad siiani veel probleemideta ja mootorite hoolduskulud on olnud tõesti ainult kohustuslikud õlide, filtrite ja rihmade vahetus. Nii et ikkagi pooldan diislit ja julgen ka soovitadatoi kirjutas:jyrgen kirjutas:Mis teeb X-Trail diislil hoolduskulud kallimaks, kui teistel diislitel?
Mul näiteks aastast 1990 Pajerol,ka aut.kastiga, kellal juba üle 500 tuhande ja peale òli/filtrite vahetamist 3-e aasta jooksul küll muid kulutusi pole olnud. Talvel puhastan vaid juhiukse pealse lumest, et lumi ust avades istme peale ei pudeneks ja käivitan nii, et ise autosegi ei sisene. Parts ja käib. Ei ole mina diisli ees hirmu tundnud ja tänu sellele on mul ka juba aastast 1993 olnud kasutusel diiselmootorit kandvad autod. Alt lendasin vaid ühega ja see oli 100% Eesti auto. Sellest ka moraal, et eestlane ei raatsi auto hoolduse peale raha kulutada.
Ei saa võrrelda 90a ja 07a diisel mootoreid. 17 aastaga on mootorid ikka natuke arenenud(kahjuks mitte töökindlamaks). 07 aasta mootoril võib üks väike vidinas maksta sama palju kui terve 90a pajero mootor. Üldiselt tehti mulle selgeks et kui aasta läbisõit on üle 20 tuh km ja sellest vähemalt üks kolmandik maanteel siis tasub diisli väiksem kulu ära tema suuremad remondi arved. Piisab ainult ühest korrast kui saad sitta kütust ja sinu remondi arved ulatuvad tuhandetesse eurodesse. Teistpidi võttes ei pruugi see olla just sina kes seda sitta kütust tangib. Elus peab natuke õnne ka olema.
Enne oli mul aega ja raha,
nüüd on mul ainult
Pajero 2,5tdi, 1990 a. ja ka Ford Maverick 2,7td 1996 a.
nüüd on mul ainult
Pajero 2,5tdi, 1990 a. ja ka Ford Maverick 2,7td 1996 a.
Re: Nissan X-Trail Diisel või bensiin alates 2007?
Ma ei vaidlegi vastu, endal on ka üks diisel auto
. Niikaua kui sõidab on kõik OK. Aga kui nüüd peaks midagi juhtuma..... ja läbisõit on väike (ei ole kütusekulu pealt erilist kokkuhoidu olnud) siis paneb mõtlema kas oli ikka diislit vaja. Samas kui käid näiteks Kohilast iga päev Tallinna tööle siis tasub diisel end loomulikult ära. See lihtsalt mõtteaineks kui oled kahevahel kas diisel või bensiin.
Nissan Patrol Y60 2,8 td
Nissan Patrol 160 3,3 td
Nissan Patrol 160 3,3 td
-
v6sa
- I live off from the mud
- Postitusi: 2483
- Liitunud: R Aug 19, 2005 4:31 pm
- Asukoht: Harjumaa lõunapiir
Re: Nissan X-Trail Diisel või bensiin alates 2007?
Samamoodi kooleb bensukas vesise kütuse peale. Samamoodi ei käivitu, kui miskit on paigast (pahatihti vaid kehv ühendus pistikus)...toi kirjutas: ...
Piisab ainult ühest korrast kui saad sitta kütust ja sinu remondi arved ulatuvad tuhandetesse eurodesse. Teistpidi võttes ei pruugi see olla just sina kes seda sitta kütust tangib. Elus peab natuke õnne ka olema.
Kui tühja autoga sõidad kerget maastikku, siis pole vahet. Bensukal ei haise tankuri käepide...
Kui aga vead haagist või sõidad pidevalt täislastis autoga või turnid raskel maastikul, on diisli väändel oluline eelis. Kuigi automaat veidi bensuka olematut väändemomendi varu silub, on diisel rahulikum.
Potsu, Krooks, GLK, Frontud ja hübriidruss veavad enamasti kõigi ratastega. Üldiselt olen rahul...
Re: Nissan X-Trail Diisel või bensiin alates 2007?
v6sa kirjutas:Samamoodi kooleb bensukas vesise kütuse peale. Samamoodi ei käivitu, kui miskit on paigast (pahatihti vaid kehv ühendus pistikus)...toi kirjutas: ...
Piisab ainult ühest korrast kui saad sitta kütust ja sinu remondi arved ulatuvad tuhandetesse eurodesse. Teistpidi võttes ei pruugi see olla just sina kes seda sitta kütust tangib. Elus peab natuke õnne ka olema.![]()
Kui tühja autoga sõidad kerget maastikku, siis pole vahet. Bensukal ei haise tankuri käepide...
Kui aga vead haagist või sõidad pidevalt täislastis autoga või turnid raskel maastikul, on diisli väändel oluline eelis. Kuigi automaat veidi bensuka olematut väändemomendi varu silub, on diisel rahulikum.
Kooleb ka bensukas aga diisli pumba ja pihustite raha eest saad mitu bensu mootorit. Mis puutub väändesse sii seda ma öelda tahangi et igaüks peab ise otsustama milline mootor tema sõitudega sobib. Kui on pikkad otsad ja palju käru vedamist siis diisel aga kui linna inimené ja lühikesed sutsud siis sobib bens premini.
Nissan Patrol Y60 2,8 td
Nissan Patrol 160 3,3 td
Nissan Patrol 160 3,3 td