seisnud UAZ käivitamine
Moderaatorid: jr, Landy, Moderators
seisnud UAZ käivitamine
kas keegi oskab nõu anda kuidas 2 a. seisnud UAZ (valmist. 84) käivitada.
Ennem kui seisma jäeti oli auto töökorras.
Mida tuleks teha?
Kas tuleks küünlad maha keerata ja õli sisse valada (mis tüüpi õli) jne ja lasta seista natuke aega?
Lisaks küsiksin kas vajadusel osasi antud aastakäigu UAZ'le on raske saada või ei. Nimelt plaanin eelpoolnimetatud autot soetada
Ette tänades nõustmise eest.
Uus UAZ omanik
Ennem kui seisma jäeti oli auto töökorras.
Mida tuleks teha?
Kas tuleks küünlad maha keerata ja õli sisse valada (mis tüüpi õli) jne ja lasta seista natuke aega?
Lisaks küsiksin kas vajadusel osasi antud aastakäigu UAZ'le on raske saada või ei. Nimelt plaanin eelpoolnimetatud autot soetada
Ette tänades nõustmise eest.
Uus UAZ omanik
Mõningad kogemused UAZ-ide valdkonnas on õpetanud, et vene autole tuleb panna kütus paaki ja aku korralik, seejärel starterit(aitab ka köiskäivitus) ja jeehhat. Peale lühikest sõitu näha mida vaja vahetada - võibolla mõni küünal ei tööta või jahutusvedelikku vähe või sidurivedelikku vähevõitu. Juppe saada küllaga, ka kasutatuid. Igal juhul edu 

- urmas
- unistus kahest 4-pakist kapoti all
- Postitusi: 1917
- Liitunud: E Jaan 01, 2007 4:04 pm
- Asukoht: Kalamaja, Kilulinn... 5o59185
Kontrolli vedelike tasemed ära. Vaata kas säde on. Vala suts bena karpasse ja ketra käima ja väike(väike) tiir ümber maja ka ikka. Põnev ju kas läheb ja sõidab. Pärast seda õlivahetus mootoris, sildades, pidurisüsteemis (need õlid võivad väga palju vanemad olla kui kaks aastst) ja siis.....eks targemad siin juba oskavad õpetada. Ei tea miskit uazikust.
Ahjaa, lase vändast ka paar tiiru enne süüdet ja pärast karpasse bensiini valamist. Määrib vähe silindrit niimoodi.
Ahjaa, lase vändast ka paar tiiru enne süüdet ja pärast karpasse bensiini valamist. Määrib vähe silindrit niimoodi.
Tõin siis ka ühe seisnud UAZ 469 koju, igav vist enam ei hakka! Kuna omal praegu kanali või tõstuki kasutamise võimalust ei olnud, siis käisin ülevaatuspunktist läbi. Vaadati väikese raha eest üle ja räägiti, mida peaks tegema, et ülevaatuselt läbi saaks. Pidurid suht nutused, parem tagumine üldse ei pidurda. Vana Volga rool kästi maha võtta ja signaal külge panna. Tagumine vändakaela tihend jookseb, see ilmselt esialgu ka kõige suurem töö, mis tuleb ära teha. Muidu ülevaatuse vennad ütlesid, et nad ka tunduvalt hullemaid eksemplare näinud. Ise vaatasin seda, et soojast peast gaasi vajutamisel lööb karpasse tagasi. Kas on mõni klapp kinni või põlenud, eks peab hakkama vaatama. Vanadest teemadest ei leidnud ühest vastust, kas uuemate UAZ ide roolid lähevad vanale üks ühele külge või mitte? Samuti mingis foorumis hakkas kunagi silma, et mingi mersu vändakaela tihend-nöör pidi UAZ ile sobima. Äkki keegi viitsib valgustada, milline täpsemalt? Aga muidu oli lumes ikkagi vägev turnida, eks kevade poole saab ka muda otsida!
Rekkamehele:
UAZ roolid lähevad kõik otsa. Kui plaanid taastada signaali läbi roolinupu, on Sul hea teada, et roolist minev juhe on mass. Signaalirelee annab plussi edasi signaali, kui relee saab nupu kaudu massiühenduse (see on oluline lühise vältimiseks). UAZ roolivarras võib olla gardaaniga, või pika vardaga otse roolikarpi. Gardaanita ühenduse puhul käib massijuhe läbi roolivarda ja -karbi (nuppu vajutades läheb mass signaalireleesse), gardaaniga rooli korral on massi väljavõte kohe rooli all samba küljes. Kui hätta jääd, anna teada kumb variant Sul on.
See õlijooks - kui suisa ei pursak, pese ülevaatuse jaoks mootor lihtsalt ära ja jokk (võid kaaluda ka normaalse ülevaatuspunkti valikut - mõnes kohas, eriti maakohtades, ajavad vahel pilli täitsa lõhki). Aga pidurid on muidugi kaval üle käia!
UAZ roolid lähevad kõik otsa. Kui plaanid taastada signaali läbi roolinupu, on Sul hea teada, et roolist minev juhe on mass. Signaalirelee annab plussi edasi signaali, kui relee saab nupu kaudu massiühenduse (see on oluline lühise vältimiseks). UAZ roolivarras võib olla gardaaniga, või pika vardaga otse roolikarpi. Gardaanita ühenduse puhul käib massijuhe läbi roolivarda ja -karbi (nuppu vajutades läheb mass signaalireleesse), gardaaniga rooli korral on massi väljavõte kohe rooli all samba küljes. Kui hätta jääd, anna teada kumb variant Sul on.
See õlijooks - kui suisa ei pursak, pese ülevaatuse jaoks mootor lihtsalt ära ja jokk (võid kaaluda ka normaalse ülevaatuspunkti valikut - mõnes kohas, eriti maakohtades, ajavad vahel pilli täitsa lõhki). Aga pidurid on muidugi kaval üle käia!
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17417
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
Vanasti kirjutati kardaan ilma "g"-ta !
Viimati muutis Landy, T Jaan 30, 2007 1:58 pm, muudetud 1 kord kokku.
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
- Valge Hiir
- MudDrag MaaleTooja
- Postitusi: 1214
- Liitunud: T Juul 05, 2005 3:17 pm
- Asukoht: Kadri Orus
- Kontakt: