Kui palju sul tõstet tuli? Kui palju lääbat dropboxiga alla tõid?toi kirjutas:Dropboxid all ja peab mainima et asi töötab. Juhitavus üle ootuste hea. Ja see lühike aeg mis ma peale tõste tegemist sõitsin vale sillanurgaga oli juba silla puksid ära söönud.
Patroli sillanurga korrigeerimine tõstet tehes
Moderaatorid: jr, Moderators
Re: Patroli sillanurga korrigeerimine tõstet tehes
Y60
- amevier
- I live off from the mud
- Postitusi: 1602
- Liitunud: N Jaan 25, 2007 10:58 am
- Asukoht: Narva-Jõesuu
Re: Patroli sillanurga korrigeerimine tõstet tehes
Dropboxi kasuks räägib veel see - pukse silla keeramiseks kasutades keerab ainult sild, aga lääbad jäävad endiselt vale nurga alla ja püstisema asendi tõttu lammutavad rohkem teeaukudes. Dropboksiga on lääba oma õige nurga all ja mööda kehva teed kiiresti sõita parem. Metsas pole nii oluline.
Land Cruiser KZJ73 - ledbar, turbokell ja punased sillad.
Re: Patroli sillanurga korrigeerimine tõstet tehes
Ei ole küll tähele pannud, et kehvem oleks sõita. Jutt siis kiiresti sõitmisest. Ja ei lammuta ka rohkem. Ja kulgetud on juba 60000km nii.amevier kirjutas:Dropboxi kasuks räägib veel see - pukse silla keeramiseks kasutades keerab ainult sild, aga lääbad jäävad endiselt vale nurga alla ja püstisema asendi tõttu lammutavad rohkem teeaukudes. Dropboksiga on lääba oma õige nurga all ja mööda kehva teed kiiresti sõita parem. Metsas pole nii oluline.
Re: Patroli sillanurga korrigeerimine tõstet tehes
75mm tõstet. Ees 2.5" ekstsentrilised puksid. Stendi järgi keerasid need isegi natuke liiga palju silda tagasi, arvestades et aegamööda vajub vedru nii ehk naa 15mm ära. Lääba nurk läheb jah natuke suuremaks, kuid tõste on liiga väike, et selle üle muret tunda. Endal õnnestus sõita Patroliga kiirteel enne tõstet originaalseades ja peale tõstet 33" rehviga. Mitte mingit vahet pole. Originaaliga oli ehk isegi rahutum, kun amordid olid väsinud. 33" rehviga ja 75mm tõstega saavutatud kiirteel 200kmh, peale selle et istumine on liiga kõrgel, muid hirme polnud. Peale tõstet on tänaseks sõidetud lähes 75000km. Puksidel pole mingit häda mitte kuskil. Kõik puksid auto all on Whiteline puksid. Tagumised ülemised vardad on reguleeritavad Whiteline omad ja vedru tald on sirgeks tagasi keeratud tagasillal, mis aitas vähendada ka vibratsiooni kardaanis. Peale BMW mootori paigaldust on kõrvalistuja poolsed vedrud kiiremini ära vajuma hakanud (just tagumine), sest see 750nm väänet väänab ikka auto jõhkralt viltu tee peal ja surub parema poole vastu maad.
Drop boks on hea mõte, aga suurendab vedrustatud massi silla küljes ja ei oma nii väikse tõste puhul erilist effekti. 100mm+ tõste puhul enam aga teisiti ei saa, kas kasutada drop boksi või teisi lääbasid, et ka lääba enda nurk raami suhtes jääks hea.
Drop boks on hea mõte, aga suurendab vedrustatud massi silla küljes ja ei oma nii väikse tõste puhul erilist effekti. 100mm+ tõste puhul enam aga teisiti ei saa, kas kasutada drop boksi või teisi lääbasid, et ka lääba enda nurk raami suhtes jääks hea.
+372 5028488
Re: Patroli sillanurga korrigeerimine tõstet tehes
Amortidest on autol all KONI HT RAID. Seadistus on keskele keeratud. Ütlen, et peale 60000km on hakanud amordid pehmeks jääma. Õnneks saab veel peale keerata. Siiani on need amordid igat oma senti väärt olnud. Mingi jutt siin, mida on kasutatud auto juures:
http://www.jrmotors.ee/index.php?page=nissan-patrol-y61
http://www.jrmotors.ee/index.php?page=n ... bmw-engine
http://www.jrmotors.ee/index.php?page=nissan-patrol-y61
http://www.jrmotors.ee/index.php?page=n ... bmw-engine
+372 5028488
- amevier
- I live off from the mud
- Postitusi: 1602
- Liitunud: N Jaan 25, 2007 10:58 am
- Asukoht: Narva-Jõesuu
Re: Patroli sillanurga korrigeerimine tõstet tehes
Dropbox käib siiski raami küljes ja ma oma loogikaga arvestan selle vedrustatud massi hulka.
Mul praegu 2" tõste - tsentris puksid ja korralikul asfaldil sõidab väga kenasti ka illegaalsel kiirusel ( kokkujooksu panime nullilähedase teisel proovimisel).
Auklikul kruusakal ja treppis asfaldil aga tümistab liiga, kuid arvatavasti saaks selle 2" tõste puhul ekstsentrikutega päris heaks... aga 33" rehv on ikka väike Patrullile, seetõttu on minu valik praegu boxid.
Mul praegu 2" tõste - tsentris puksid ja korralikul asfaldil sõidab väga kenasti ka illegaalsel kiirusel ( kokkujooksu panime nullilähedase teisel proovimisel).
Auklikul kruusakal ja treppis asfaldil aga tümistab liiga, kuid arvatavasti saaks selle 2" tõste puhul ekstsentrikutega päris heaks... aga 33" rehv on ikka väike Patrullile, seetõttu on minu valik praegu boxid.
Land Cruiser KZJ73 - ledbar, turbokell ja punased sillad.
Re: Patroli sillanurga korrigeerimine tõstet tehes
Ja õige, meeltesegaduses läksid asjad sassi. Korrekteerivad metall-plaadid käivad silla külge. Drop boksiga vedel ei jää? Toob ikkagi kinnituskoha raamist allapoole ja jõu nurgad muutuvad kinnituspunktidele. Otsa vaadates ei tundu usutav see kaadervärk eriti. Endal praktiline kogemus puudub. Talasilla kohta ei nurise ka praegu kruusateel. Sõltumatu vedrustusega Disco3 või Range Spordi järel ei püsi, aga talasilla kohta pole paha.
+372 5028488
Re: Patroli sillanurga korrigeerimine tõstet tehes
Veidi teemasse küsimus - kas lugesin õigesti, et sellised puksid nagu ennem näidatud (castor correction bushes) on TR1 masinal keelatud. Kui sain õigesti aru, siis mis võiks selle tagamaa olla?
Re: Patroli sillanurga korrigeerimine tõstet tehes
Nii, sain ka lõpuks tõste alla, ca 3 tolli.
Juhitavuses ei pannud küll mingeid olulisi negatiivseid muutusi tähele. Sai proovitud nii maanteel 100ga, kehvi kruusateid kui laineid, teed ei otsi, sõidab otse, rooliga vehkima ei pea.
Kui enne hakkas 80ga rooli väristama siis nüüd kadus see ka ära.
Jutt siis tõstest ilma drop boxide või puksideta
Juhitavuses ei pannud küll mingeid olulisi negatiivseid muutusi tähele. Sai proovitud nii maanteel 100ga, kehvi kruusateid kui laineid, teed ei otsi, sõidab otse, rooliga vehkima ei pea.
Kui enne hakkas 80ga rooli väristama siis nüüd kadus see ka ära.
Jutt siis tõstest ilma drop boxide või puksideta
Y60
Re: Patroli sillanurga korrigeerimine tõstet tehes
Magnus kirjutas:Nii, sain ka lõpuks tõste alla, ca 3 tolli.
Juhitavuses ei pannud küll mingeid olulisi negatiivseid muutusi tähele. Sai proovitud nii maanteel 100ga, kehvi kruusateid kui laineid, teed ei otsi, sõidab otse, rooliga vehkima ei pea.
Minul oli ikka vahe sees peale tõstet. Mitte muidugi nii hull et sõita ei saanud aga mugav ka ei olnud.
Aga ega sina ka hõisata ei saa sest kui juhitavuses praegu probleeme ei ole siis paarituhande km pärast on puksid kutud ja sealt tulevad juba lõtkud sisse. Mingi lahenduse pead ikkagi sillanurga korrigeerimiseks leidma.
Nissan Patrol Y60 2,8 td
Nissan Patrol 160 3,3 td
Nissan Patrol 160 3,3 td
- amevier
- I live off from the mud
- Postitusi: 1602
- Liitunud: N Jaan 25, 2007 10:58 am
- Asukoht: Narva-Jõesuu
Re: Patroli sillanurga korrigeerimine tõstet tehes
Esisilla keeramisest räägitud küll, aga tagumine tahab ka keeramist.
Jr on oma Patrolil kasutanud tagasilla keeramiseks reguleeritavaid ülemisi vardaid, aga peale vaadates tahaks hoopis alumised vardad pikemaks saada. Sild liigub siis veidi tagasi ja suuremale rattale jääb koopas rohkem ruumi.
Kas on mingi valem nende varraste pikendamiseks? Et niipalju tõstet vajab niipalju mm pikemaid vardaid?
Jr on oma Patrolil kasutanud tagasilla keeramiseks reguleeritavaid ülemisi vardaid, aga peale vaadates tahaks hoopis alumised vardad pikemaks saada. Sild liigub siis veidi tagasi ja suuremale rattale jääb koopas rohkem ruumi.
Kas on mingi valem nende varraste pikendamiseks? Et niipalju tõstet vajab niipalju mm pikemaid vardaid?
Land Cruiser KZJ73 - ledbar, turbokell ja punased sillad.
- helar
- I live off from the mud
- Postitusi: 2649
- Liitunud: T Jaan 12, 2010 4:13 pm
- Asukoht: Vääna Jõesuu
Re: Patroli sillanurga korrigeerimine tõstet tehes
Iga treilal on võimeline need kaikad reguleeritavaks muutma.
Siis hea oma äranägemise järgi timmida.
Siis hea oma äranägemise järgi timmida.
Y61 Pätcruiser , LC80 .
Kuni autopesuni on offroad lahe...
Autoremont Tallinnas. http://www.heinworks.ee
Kuni autopesuni on offroad lahe...
Autoremont Tallinnas. http://www.heinworks.ee
- amevier
- I live off from the mud
- Postitusi: 1602
- Liitunud: N Jaan 25, 2007 10:58 am
- Asukoht: Narva-Jõesuu
Re: Patroli sillanurga korrigeerimine tõstet tehes
Jah, see on mõistlik tõesti, kui paned teised vedrud, ei pea jälle keevitama.
Millise amplituudiga selle reguleerimisvõimaluse peaks tegema, et ütleme tõstega 2-5" saaks silla sirgeks keerata?
Millise amplituudiga selle reguleerimisvõimaluse peaks tegema, et ütleme tõstega 2-5" saaks silla sirgeks keerata?
Land Cruiser KZJ73 - ledbar, turbokell ja punased sillad.
Re: Patroli sillanurga korrigeerimine tõstet tehes
Aga kuidas on teil tagumise kardaani nurgad. Hr Uputaja kunagi ütles et mõlemal ristil peavad nurgad olema võrdsed. Minul jookseb tagumine rist praktiliselt otse silda aga kastipoollne on väikse nurga all. Kas pean silda keerama et tekiks ka nurk sisse.
Nissan Patrol Y60 2,8 td
Nissan Patrol 160 3,3 td
Nissan Patrol 160 3,3 td