Armatuuris mootori tuli põleb ja self diagnostic annab koodiks 24. Otsing ütleb, et TPS-i pinge ei vasta vajalikule või TPS ei suhtestu MAP sensoriga.
Küsimus siis järgmine: kummast andurist alustada ja kas antud veakood tähendab anduri viga või võib pingeanomaaliaid põhjustada ka miski muu, näiteks kinnipoov seguklapp vmt.? Igasugused nõuanded teretulnud.
ZJ kood 24
Moderaatorid: jr, vtl, Moderators
- kalleo
- Rock Crawler
- Postitusi: 843
- Liitunud: T Aug 31, 2010 8:36 am
- Asukoht: Kausikujulise kaluriküla serval
Re: ZJ kood 24
Kas veaks ainult tuli või ka reaalsed häired mootori töös? Üldiselt TPS kulub ära. Elektrit jagav kodanik saab ise TPS-i korrasolekut kontrollida- netist leiab mõõtmise infi. Alguseks hea mõte üle kontrollida mõlema vidina pistikud ja MAP-i vaakum.
2XJ - Parem midagi mitte teha, kui teha mitte midagi...
Re: ZJ kood 24
Tänud vastamast! Häired olid ikka mootori töös, paar korda suri välja ja kohalt minnes mootor puterdas.
Pärast ööd ilma akuta ja sensorite pistikute ülevaatamist on igatahes kõik sümptomid praeguseks kadunud, k.a. tuli armatuuris.
Pärast ööd ilma akuta ja sensorite pistikute ülevaatamist on igatahes kõik sümptomid praeguseks kadunud, k.a. tuli armatuuris.