Sooja tuleb nii et midagi hullu!!!!
Moderaatorid: jr, Landy, Moderators
Sooja tuleb nii et midagi hullu!!!!
Uaz üle prahi massin!!!!!
eeldatavasti on sul ka transiti mootor ühe akuga?
juhul kui jaa, siis on mul sama fordi mootor ja sama viga. asi nimelt sellest, et see mootor on mingi türgi või hispaania variant ning pole mõeldud põhjamaadesse. mingi algeline eelsüütesüsteem on ka, aga selle relee on suure tõenäosusega katki. parandada ei saa ning uus relee pidi mõni tuhat maksma. aga et talvel ka vaja ju sõita, siis mina kasutan plokisoendust ja töötab iga ilmaga.
Kaarel
juhul kui jaa, siis on mul sama fordi mootor ja sama viga. asi nimelt sellest, et see mootor on mingi türgi või hispaania variant ning pole mõeldud põhjamaadesse. mingi algeline eelsüütesüsteem on ka, aga selle relee on suure tõenäosusega katki. parandada ei saa ning uus relee pidi mõni tuhat maksma. aga et talvel ka vaja ju sõita, siis mina kasutan plokisoendust ja töötab iga ilmaga.
Kaarel
Offroadiga tegelnud alates 2006.
On Küll jah ühe akuga. Aga palju eelsoojendus maksab.casca kirjutas:eeldatavasti on sul ka transiti mootor ühe akuga?
juhul kui jaa, siis on mul sama fordi mootor ja sama viga. asi nimelt sellest, et see mootor on mingi türgi või hispaania variant ning pole mõeldud põhjamaadesse. mingi algeline eelsüütesüsteem on ka, aga selle relee on suure tõenäosusega katki. parandada ei saa ning uus relee pidi mõni tuhat maksma. aga et talvel ka vaja ju sõita, siis mina kasutan plokisoendust ja töötab iga ilmaga.
Kaarel
Uaz üle prahi massin!!!!!
ma mõtlesin ise ka selle peale, aga kuna ma ise selle transiti remondiga ei tegele, siis pole ka süvenenud sinna piisavalt, vaid usun remondimeeste juttudiff kirjutas:eelsüüte relee ??? mehed mehed.. selleks on taastuva asendiga lüliti ja oskus kümneni lugeda....
Offroadiga tegelnud alates 2006.
Eelsoojendus olenevalt mootorist maksab midagi 1,5K+ kanti -juhtmed+küttekeha. Vähemalt mu sõiduauto diislile sain sellise hinnaga.Mört kirjutas: On Küll jah ühe akuga. Aga palju eelsoojendus maksab.
diff-i idee oli ka
Mudas alates 2000a.
Tiim ValgeHiir- Vintsmän. 2004 TR-1 III koht
Tiim MudStars/Team Radius- Tihend
www.radius.ee - CNC Treimine ja CNC freesimine
Tiim ValgeHiir- Vintsmän. 2004 TR-1 III koht
Tiim MudStars/Team Radius- Tihend
www.radius.ee - CNC Treimine ja CNC freesimine
Ükski korras diiselmootor ei saa olla nii ebapõhjamaine varjant, et 3 kraadi käivitusel mingi piirangu seaks. Kindlasti läheb ka kõige lõunamaisem diisel käima -20C juures, kui ainult kõik korras on!
Alustuseks kontrolli ära oma eelsüüteküünlad. Kui neist mõni ei tööta, võiks mootor käima minnes heledalt tossata ja plagiseda näiteks (Kuna Sul eelsüüte relee on olemas, siis vast pole Sa veel küünlaid läbi põletanud - veendu selles).
Kui küünlad korras ja ikka ei käivitu, veendu et aku on korras ja piisava võimsusega Su mootori jaoks (korras mootorile piisab täiesti tehn. andmetes ettenähtud akust).
Ka starter võib olla vana ja väsinud - vahest aitab ka lihtsalt lahtivõtmise käigus korralik puhastamine, vajadusel vaheta harjad ja puksid!
Kui aku on piisav, starter korras ja eelsüüteküünlad töötavad, saab Su mootor piisavalt pöördeid, et ilusti käima minna - see ongi diisli juures oluline!
Kui nüüd ka ei lähe, võib kergem viga olla ka pihustites (ka pihustite halba seisukorda võib reeta käimaminnes mootori "lonkamine" ja heledam suitsulont). Reeglina annab pihusteid puhastada ja lihvida (selleks on vaja korralikku töökoda).
Mootor võib olla ka juba lihtsalt piisavalt kulunud ja surveaste pole enam käivituseks piisav. Siis ei lähe ka enam starterist, lükates-tõmmates aga hetkega juhul, kui pihustid on enamvähem OK.
Tugevalt kulunud mootoril võiks olla sinakas õlisuits ja mootor võiks siis tarbida ka õli.
Kui mootor on vanadusest kulunud, tuleks mõelda, kas teha üks korralik kap.rem. või hankida töötav kasutatud mootor. Kap. rem. läheb kindlasti tunduvalt kallimaks aga korraliku töö ja juppide puhul saad praktiliselt uue mootori!
Alustuseks kontrolli ära oma eelsüüteküünlad. Kui neist mõni ei tööta, võiks mootor käima minnes heledalt tossata ja plagiseda näiteks (Kuna Sul eelsüüte relee on olemas, siis vast pole Sa veel küünlaid läbi põletanud - veendu selles).
Kui küünlad korras ja ikka ei käivitu, veendu et aku on korras ja piisava võimsusega Su mootori jaoks (korras mootorile piisab täiesti tehn. andmetes ettenähtud akust).
Ka starter võib olla vana ja väsinud - vahest aitab ka lihtsalt lahtivõtmise käigus korralik puhastamine, vajadusel vaheta harjad ja puksid!
Kui aku on piisav, starter korras ja eelsüüteküünlad töötavad, saab Su mootor piisavalt pöördeid, et ilusti käima minna - see ongi diisli juures oluline!
Kui nüüd ka ei lähe, võib kergem viga olla ka pihustites (ka pihustite halba seisukorda võib reeta käimaminnes mootori "lonkamine" ja heledam suitsulont). Reeglina annab pihusteid puhastada ja lihvida (selleks on vaja korralikku töökoda).
Mootor võib olla ka juba lihtsalt piisavalt kulunud ja surveaste pole enam käivituseks piisav. Siis ei lähe ka enam starterist, lükates-tõmmates aga hetkega juhul, kui pihustid on enamvähem OK.
Tugevalt kulunud mootoril võiks olla sinakas õlisuits ja mootor võiks siis tarbida ka õli.
Kui mootor on vanadusest kulunud, tuleks mõelda, kas teha üks korralik kap.rem. või hankida töötav kasutatud mootor. Kap. rem. läheb kindlasti tunduvalt kallimaks aga korraliku töö ja juppide puhul saad praktiliselt uue mootori!
Võtsin siis täna starteri maha ja viin spetsialisti kätte aga eks siis paistab. Ise arvan et starteri viga ei ole kuna soojalt pole probleemi.G-69 kirjutas:Ükski korras diiselmootor ei saa olla nii ebapõhjamaine varjant, et 3 kraadi käivitusel mingi piirangu seaks. Kindlasti läheb ka kõige lõunamaisem diisel käima -20C juures, kui ainult kõik korras on!
Alustuseks kontrolli ära oma eelsüüteküünlad. Kui neist mõni ei tööta, võiks mootor käima minnes heledalt tossata ja plagiseda näiteks (Kuna Sul eelsüüte relee on olemas, siis vast pole Sa veel küünlaid läbi põletanud - veendu selles).
Kui küünlad korras ja ikka ei käivitu, veendu et aku on korras ja piisava võimsusega Su mootori jaoks (korras mootorile piisab täiesti tehn. andmetes ettenähtud akust).
Ka starter võib olla vana ja väsinud - vahest aitab ka lihtsalt lahtivõtmise käigus korralik puhastamine, vajadusel vaheta harjad ja puksid!
Kui aku on piisav, starter korras ja eelsüüteküünlad töötavad, saab Su mootor piisavalt pöördeid, et ilusti käima minna - see ongi diisli juures oluline!
Kui nüüd ka ei lähe, võib kergem viga olla ka pihustites (ka pihustite halba seisukorda võib reeta käimaminnes mootori "lonkamine" ja heledam suitsulont). Reeglina annab pihusteid puhastada ja lihvida (selleks on vaja korralikku töökoda).
Mootor võib olla ka juba lihtsalt piisavalt kulunud ja surveaste pole enam käivituseks piisav. Siis ei lähe ka enam starterist, lükates-tõmmates aga hetkega juhul, kui pihustid on enamvähem OK.
Tugevalt kulunud mootoril võiks olla sinakas õlisuits ja mootor võiks siis tarbida ka õli.
Kui mootor on vanadusest kulunud, tuleks mõelda, kas teha üks korralik kap.rem. või hankida töötav kasutatud mootor. Kap. rem. läheb kindlasti tunduvalt kallimaks aga korraliku töö ja juppide puhul saad praktiliselt uue mootori!
Uaz üle prahi massin!!!!!
sellel variandil puuduvad eelsüüteküünlad silindrites. on ainult üks küünal ja see asub kollektoris, et õhku soojendada. vähemalt nii mulle öeldi.G-69 kirjutas:Ükski korras diiselmootor ei saa olla nii ebapõhjamaine varjant, et 3 kraadi käivitusel mingi piirangu seaks. Kindlasti läheb ka kõige lõunamaisem diisel käima -20C juures, kui ainult kõik korras on!
teoorias räägiti auto koolis ka, et kuni -15 kraadi pole korras diiselmootoril üldse eelsüüteküünlaid vaja, kütuse süttib pihustist tuleneva survega. aga samas on mu transiti mootor heas korras, ei suitse, turtsu jne. käib väga hästi aga näed külmaga käima ei lähe. aku ka uus ja muu tehnika ka korras.
eelsoojendus maksis mul mingi 1200 eeki + paigaldamine.
Offroadiga tegelnud alates 2006.
Oli kunagi 1,8 diisel ford Fiesta pirukas ja talvel paela otsas käivitus paari meetriga, soojast peast paugupill ja külmalt käiates krokodillide abiga peale poolt tundi läks ka käima. Eelsüüde ja muu jama korras ja aku ka kaks korda vägevam kui vaja, aga 1,8 fordi mootoritel näiteks pidigi olema tüüpviga et vanadusest lihtsalt hõre. Ehk on sinugi mootor väsinud, kui läbisõitu tead ja remondist ka siis ei tohiks ju raske olla tuletusi teha, aga pole küll asjatundja kuid miskeid rõhkusid peaks saama ka ju silindrites mõõta. Edu
Kuna ma kümneni lugeda ei oska siis panin armatuurlauale lisa (viienda küünla),hea vaadata,küünal punane õige aeg käivitada.toimib hästi kolmas aasta juba. 
Viimati muutis Muska71, L Dets 30, 2006 7:16 pm, muudetud 1 kord kokku.
ikka ei lähe tööle
Asi siis sääne ,et sai lastud starter uazil korda tehtud puksid olid täitsa läbi 700kr. Seejärel vahetatud eelsüüte küünalde relee ja küünlad ära kontrollitud.(relee lammarist 100). Nüüd ikka pikalt eelsüüte küünlad ka töötavad. Vana releega ei läinud tulisekski. Kõik on tore aga ikka tööle ei lähe. Võimas aku ka peal. Kas keegi oskaks järgmiseks midagi pakkuda mis oleks kõige mõtekam teha. Ise arvan et näiteks uued pihustid. Täna tõmasin pool kilomeetrit käima. Igasugune info on ikka eriti teretulnud sest hommikul tahad jahti minna aga kõigepealt pead ju teise autoga villise tööle tõmbama. Natuke nadi lugu on see. Oky.
Uaz üle prahi massin!!!!!