Talvesõit "SAAREKOLL 2007"
Moderaatorid: hulkur, Arto, MM, Oliver, Moderators
Tere
Saaremaal on -6 kraadi,minu koduõues oli 22sm lund .Rehvivalik on loterii!
Laevakompanii lubas õhtuks kinnitatud graafiku.Kes on hiljaks jäänud,see peab nüüd ise proovima.Minu teada antakse nüüd bronnid lukust lahti.Ja räägiti midagi ka lisareisidest.Aga õhtupoole täpsemalt.
Urmas
Saaremaal on -6 kraadi,minu koduõues oli 22sm lund .Rehvivalik on loterii!
Laevakompanii lubas õhtuks kinnitatud graafiku.Kes on hiljaks jäänud,see peab nüüd ise proovima.Minu teada antakse nüüd bronnid lukust lahti.Ja räägiti midagi ka lisareisidest.Aga õhtupoole täpsemalt.
Urmas
Tööle seltsimehed,igatahes!
-
- Fitting 44"
- Postitusi: 482
- Liitunud: T Mär 18, 2003 9:43 pm
- Asukoht: Tallinn, Õismäe; Helsingi, Lassila
- Kontakt:
Sattusin suht "juhuslikult" Saarekolli lehele ja avastasin, et korraldajad on juhendile bülletääni lisanud.
Copyn ta siia ka.
Lisabülletään nr 1.
Lisabülletään puudutab autode võistluseelset tehnilist kontrolli. Kuna masinate ARK-i ülevaatuse aeg on erinev ja vahepeal võisteldakse ning käiakse safaritel, teatame võistlejatele järgmist:
* Tulekustutitel kontrollitakse aegumistähtaegu ja manomeetri näitu
* Kõik tuled,mis masinal küljes, peavad ka töötama.Esitulede klaasid ja reflektorid peavad terved olema, tagatuled võivad olla paigatud, kuid vorm peab olema säilitatud
* Esiklaas peab olema vähemalt juhi kohal terve ja läbipaistev. Erandkorras on lubatud väikesed kivitäkked. Ei arvestata juttu a-la "just Virtsus lendas kajakas klaasi"
* Pidureid kontrollitakse liikumise pealt. Kõik rattad peavad pidama
* Rattad peavad olema ülevalt alla vaadates tiivalaiendi poolt kaetud
Kõik see puudutab võistlejate ja riigikodanike tervist ja heaolu,seega peaks need punktid korras olema.
Peakorraldaja,
Urmas Lomp
Copyn ta siia ka.
Lisabülletään nr 1.
Lisabülletään puudutab autode võistluseelset tehnilist kontrolli. Kuna masinate ARK-i ülevaatuse aeg on erinev ja vahepeal võisteldakse ning käiakse safaritel, teatame võistlejatele järgmist:
* Tulekustutitel kontrollitakse aegumistähtaegu ja manomeetri näitu
* Kõik tuled,mis masinal küljes, peavad ka töötama.Esitulede klaasid ja reflektorid peavad terved olema, tagatuled võivad olla paigatud, kuid vorm peab olema säilitatud
* Esiklaas peab olema vähemalt juhi kohal terve ja läbipaistev. Erandkorras on lubatud väikesed kivitäkked. Ei arvestata juttu a-la "just Virtsus lendas kajakas klaasi"
* Pidureid kontrollitakse liikumise pealt. Kõik rattad peavad pidama
* Rattad peavad olema ülevalt alla vaadates tiivalaiendi poolt kaetud
Kõik see puudutab võistlejate ja riigikodanike tervist ja heaolu,seega peaks need punktid korras olema.
Peakorraldaja,
Urmas Lomp
Ei takista vallid, ei takista kraav...
Kaarel Puk; Turist; võistkond Lendorav; ; Sõitis Uunoga Ümber Eesti 1999
Kaarel Puk; Turist; võistkond Lendorav; ; Sõitis Uunoga Ümber Eesti 1999
Tere
Täna 23.jaanuaril oli kell 9.00 meie koduõuel -20 ja lund tuli tiba juurde.Võistlejatele ja pealtvaatajatele tahaks teada anda,et Orissaares on viimasel ajal pidev jama internetiühendusega.Seega soovitan igasugu arveldusteks varuda sularaha .Pangaautomaat ja kõikvõimalikud terminalid võivad suvalisel hetkel tööst keelduda.
Varsti saab ka praamiajad üles.
Urmas
Täna 23.jaanuaril oli kell 9.00 meie koduõuel -20 ja lund tuli tiba juurde.Võistlejatele ja pealtvaatajatele tahaks teada anda,et Orissaares on viimasel ajal pidev jama internetiühendusega.Seega soovitan igasugu arveldusteks varuda sularaha .Pangaautomaat ja kõikvõimalikud terminalid võivad suvalisel hetkel tööst keelduda.
Varsti saab ka praamiajad üles.
Urmas
Tööle seltsimehed,igatahes!
Tere
Täpsustad ju võib.Laevakompaniil on õigus lisada reise,kui neid vaja on.Kella 11.00 laeva puhul ongi tegemist lisapraamiga,ajad andis meile kompanii.Kui kellelegi aeg ei sobi võib proovida vahetust mõne teise tiimiga.
Saaremaal on jätkuvalt -20,aga maa on veel alt soe.Kes tahab võib kaasa võtta kaks komlekti rehve ja neid etappide vahel vahetada,kuid seda tuleb tehnilisel ülevaatusel teada anda.
Urmas
Täpsustad ju võib.Laevakompaniil on õigus lisada reise,kui neid vaja on.Kella 11.00 laeva puhul ongi tegemist lisapraamiga,ajad andis meile kompanii.Kui kellelegi aeg ei sobi võib proovida vahetust mõne teise tiimiga.
Saaremaal on jätkuvalt -20,aga maa on veel alt soe.Kes tahab võib kaasa võtta kaks komlekti rehve ja neid etappide vahel vahetada,kuid seda tuleb tehnilisel ülevaatusel teada anda.
Urmas
Tööle seltsimehed,igatahes!
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17328
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
Kas Saaremaalt ka mingeid uudiseid on?
Igaks juhuks kiikasin ka nende kodukale
http://www.zone.ee/saarekoll2007/
Igaks juhuks kiikasin ka nende kodukale
http://www.zone.ee/saarekoll2007/
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Tiim MudFather Landrover Discoveryga tänab kõiki korraldajaid ja ka kaasvõistlejaid.
Nagu õige Eesti ürituse puhul venis algus tunde ja valitses segadus. Kell 9 said Turistid minema ühistardiga.
Alustasime punktide võtmist Muhust. OLi hetki kus Muhu saart palju külastanud ValgeHiir luges hoopis mulle kaarti ja mina ainult noogutasin.
Lumi aitas üritusele kõvasti kaasa. Ei oska kommenteerida teiste klasside radu aga meie punktid olid päris palju mere ääres kus tugev tuul päris korralikud hanged teele visanud. Ja just hangedes oli hea meel et kapoti all nurrub 8 silindrit mis ei lase raskel lumel hoogu maha võtta. Kuid kinni pidime sellegi poolest istuma kui põllul oli 50m järjest üle lävepaku lund. Õnneks meie partnertiim Dosisletalis aitas meid liikvele et teed rammida.
Meeletu tuul ja lumetorm tegi punktide leidmise ka põnevaks. 2es punktis puhtalt minu jonnakuse pärast leidsime ikkagi punkti ülesse. 1 oli maalinna aken (algul arvasime et kogu see auk on sümboolne aken) ja kinnas puu otsas (täielikult lume all, aga sinine täpike paistis ).
Punktid võtsime kõik ära ja lõpetasime esimeste seas. Me lõpetasime nii vara et kohtunikke isegi ei olnud ega ei võtnud ka telefoni vastu. Õnneks jõudis finišisse mingi hetk Vaiko kes ajutiselt legendi hoiule võttis. Seal samas tuli meile vastu ka üks must 3el rattal Wrangeler.
3 tundi und ja 2. katse starti. Sealt öeldi et Turisti start on hoopis seal kus teistel Finiš ja finišis öeldi et tegelt on ikka teie start seal kus teistelgi. (stardi ja finiši vahemaa mööd teed oli ~20km). Plaanisime siis suuresti teiste jäljes surfata. Aga ükshetk oli meeldejääv vaade. paremal paistab päike ja vasakul on taevas must. 2 min jooksul tuli lumetorm nii peale et 20m eespool liikuv Tosisletalis oli kadunud. Kõik eelmiste jäljed oli täis tuisanud ja pidime hakkama legendi järgi teed otsima. Peale meeletut otsimist ja lumega võitlemist jõudsime finišisse aga kahjuks üle aja.
Turistide jaoks oli võistlus läbi ja oli aeg minna TR1-te õpetama. Samas kus meie EK2 lõpp oli pidid tr2 ja tr3 karjäärist punkte otsima. Esialgne vaade oli hea. Nissan usteni jääaugus ja edasi minnes Plexor katuseni jääaugus. Rahval oli põnev. Lõppvaatuse peategelane oli ikkagi karjääri kopp kes poole gaasiga mõlemad masinad välja sikutas.
Käisime patrullimas ka tr1 ja tr2 viimast katset ehk 6 tunnist orienteerumist. Oli suht hea meel et ei pidanud sellise ilmaga mudas vintsima. Rada oli tõesti ahvatlev aga raske.
Peale õpetamist läksime tagasi orissaarde taastuma õhtusteks tüsistusteks. Nagu ikka eesti üritus venis auhindade andmine. KUid ma arvan et keegi ei saanud pahane olla sest kõik võistlejad said endale nimelise diplomi ja aplausi kaaskannatajatelt.
Laupäeval lahkusime suht viimastena ja nautisime kuni mandrini päikselist ilma.
Sry 4 typos.
Pildid lähitulevikus.
Nagu õige Eesti ürituse puhul venis algus tunde ja valitses segadus. Kell 9 said Turistid minema ühistardiga.
Alustasime punktide võtmist Muhust. OLi hetki kus Muhu saart palju külastanud ValgeHiir luges hoopis mulle kaarti ja mina ainult noogutasin.
Lumi aitas üritusele kõvasti kaasa. Ei oska kommenteerida teiste klasside radu aga meie punktid olid päris palju mere ääres kus tugev tuul päris korralikud hanged teele visanud. Ja just hangedes oli hea meel et kapoti all nurrub 8 silindrit mis ei lase raskel lumel hoogu maha võtta. Kuid kinni pidime sellegi poolest istuma kui põllul oli 50m järjest üle lävepaku lund. Õnneks meie partnertiim Dosisletalis aitas meid liikvele et teed rammida.
Meeletu tuul ja lumetorm tegi punktide leidmise ka põnevaks. 2es punktis puhtalt minu jonnakuse pärast leidsime ikkagi punkti ülesse. 1 oli maalinna aken (algul arvasime et kogu see auk on sümboolne aken) ja kinnas puu otsas (täielikult lume all, aga sinine täpike paistis ).
Punktid võtsime kõik ära ja lõpetasime esimeste seas. Me lõpetasime nii vara et kohtunikke isegi ei olnud ega ei võtnud ka telefoni vastu. Õnneks jõudis finišisse mingi hetk Vaiko kes ajutiselt legendi hoiule võttis. Seal samas tuli meile vastu ka üks must 3el rattal Wrangeler.
3 tundi und ja 2. katse starti. Sealt öeldi et Turisti start on hoopis seal kus teistel Finiš ja finišis öeldi et tegelt on ikka teie start seal kus teistelgi. (stardi ja finiši vahemaa mööd teed oli ~20km). Plaanisime siis suuresti teiste jäljes surfata. Aga ükshetk oli meeldejääv vaade. paremal paistab päike ja vasakul on taevas must. 2 min jooksul tuli lumetorm nii peale et 20m eespool liikuv Tosisletalis oli kadunud. Kõik eelmiste jäljed oli täis tuisanud ja pidime hakkama legendi järgi teed otsima. Peale meeletut otsimist ja lumega võitlemist jõudsime finišisse aga kahjuks üle aja.
Turistide jaoks oli võistlus läbi ja oli aeg minna TR1-te õpetama. Samas kus meie EK2 lõpp oli pidid tr2 ja tr3 karjäärist punkte otsima. Esialgne vaade oli hea. Nissan usteni jääaugus ja edasi minnes Plexor katuseni jääaugus. Rahval oli põnev. Lõppvaatuse peategelane oli ikkagi karjääri kopp kes poole gaasiga mõlemad masinad välja sikutas.
Käisime patrullimas ka tr1 ja tr2 viimast katset ehk 6 tunnist orienteerumist. Oli suht hea meel et ei pidanud sellise ilmaga mudas vintsima. Rada oli tõesti ahvatlev aga raske.
Peale õpetamist läksime tagasi orissaarde taastuma õhtusteks tüsistusteks. Nagu ikka eesti üritus venis auhindade andmine. KUid ma arvan et keegi ei saanud pahane olla sest kõik võistlejad said endale nimelise diplomi ja aplausi kaaskannatajatelt.
Laupäeval lahkusime suht viimastena ja nautisime kuni mandrini päikselist ilma.
Sry 4 typos.
Pildid lähitulevikus.
Viimati muutis Zazz, E Jaan 29, 2007 11:23 am, muudetud 1 kord kokku.
Mudas alates 2000a.
Tiim ValgeHiir- Vintsmän. 2004 TR-1 III koht
Tiim MudStars/Team Radius- Tihend
www.radius.ee - CNC Treimine ja CNC freesimine
Tiim ValgeHiir- Vintsmän. 2004 TR-1 III koht
Tiim MudStars/Team Radius- Tihend
www.radius.ee - CNC Treimine ja CNC freesimine
Tulemused kodulehel väljas.
http://www.zone.ee/saarekoll2007/
http://www.zone.ee/saarekoll2007/
- inseneer
- Legod Varuosadest
- Postitusi: 2560
- Liitunud: N Nov 18, 2004 3:14 pm
- Asukoht: Tallinn ja Harjumaa 534O8157
Tänud korraldajatele kena võidusõidu eest, eriti meeldis meie Toorikule võtta punkte selle väikse viguriga auto küljes.
Oli tore talveüritus.
Oli tore talveüritus.
I. Nikker, rikutud alates 2001 +372534O8157
http://imedepold.ee/
http://imedepold.ee/
Täname korraldajaid. Rada oli hea. Saaremaa rajad võtsid meilt vastutasuks ühe jahutuse lõdviku, jääkamakad starteri ja mingi saarekoll hakkas esimesest katsest saadik meie esidiffrit närima. Viimase katse algusesks sai näritud... Kui ma arvasin, et metsast välja on raske tagaveoga saada, siis selgus, et ega tee peal lihtsam pole. Eriti kui vastutulejad arvavad, et sinul on suur ja võimas maastur, sina võid sinna lumevaalu ronida küll
P.S. Egas keegi ei leidnud ühest suht vesisest punktist Cobra raadiosaatjat, mis sinist värvi ja kanali 4-05 peale seadistatud
P.S. Egas keegi ei leidnud ühest suht vesisest punktist Cobra raadiosaatjat, mis sinist värvi ja kanali 4-05 peale seadistatud
Vabad mehed ongi need kõige suuremad ketserid