Mure siis selline, et õli pani kastist plehku. Esmase vaatluse põhjal mootori ja käimakoti või õigemini konverterikoja? (ametliku nime kahjuks ei tea) vahelt ta tuleb. Jälg hakkab ca. starteri pealt pihta kuni põhjani kenasti õline ja seda ainult paremal pool, vasak täiesti kuiv.
Oskab keegi äkki selgeltnägijat mängida ja arvata mis seal läbi võis minna, on seal mingi simmer äkki või?
Huvitav on just see, et asi hakkas pihta siis kui külm tuli. Ennem oli kõik binks bonks korras.
Vallo
Patroli aut. kasti mure
Moderaatorid: jr, Moderators
Kui vana auto on?
Külma ilmaga võttis ehk kusagilt õliliini umbe, surve üles ja lõi konverteri simmeri katki või välja või siis mujalt tihendi vahelt. Kui õli vana ja vahetamata, siis kipub kõik see pask seal sees külmaga ATF õlis eriliseks klombiks tõmbama. Sellest ka küsisin, kui vana auto on.
Samas pole välistatud, et õlikanalite ajus võisid ka lihtsalt klapid kinni jääda, samuti mustusest ja külmaga viskoossem õli lihtsalt aitas kaasa natuke.
Kolmas variant, et oli lihtsalt normaalne kulumine ja nüüd jõudis hetk kätte kus asi sai lihtsalt otsa.
Külma ilmaga võttis ehk kusagilt õliliini umbe, surve üles ja lõi konverteri simmeri katki või välja või siis mujalt tihendi vahelt. Kui õli vana ja vahetamata, siis kipub kõik see pask seal sees külmaga ATF õlis eriliseks klombiks tõmbama. Sellest ka küsisin, kui vana auto on.
Samas pole välistatud, et õlikanalite ajus võisid ka lihtsalt klapid kinni jääda, samuti mustusest ja külmaga viskoossem õli lihtsalt aitas kaasa natuke.
Kolmas variant, et oli lihtsalt normaalne kulumine ja nüüd jõudis hetk kätte kus asi sai lihtsalt otsa.
+372 5028488