Tere!
Eelmisel suvel sai päris põhjaliku remondi üks Samurai ja kuna protsessist tekkis päris palju pildimaterjali, siis mõtlesin, et miks mitte seda siinse rahvaga jagada

. Pisut ajaloost: auto sai soetatud 2011 a. varakevadel peale pikka unistamist arhailise välimusega neljaveolisest masinast kulgemiseks põhiliselt Muhu saarel. Samurai kasuks langes kaalukauss tänu väiksusele, välimusele ja lihtsusele. Kuna tol ajahetkel oli meie kohalikes müügiportaalides ainult üks isend, nimelt Suzuki Samurai 1,3i, 1992 a. 4x4, saadaval, siis pikka kaalumist ei toimunud ja peale kiiret tuvastamist, et masin on komplektne, sõidab ja peamised sõlmed töötavad, saigi tehing tehtud

. Eks muidugi oli kohe näha, et kerematerjalid on kohati uuesti maagiks taandunud, aga ega sellised asjad ju otsusekindlat inimest ei seganud

ja tehingule takistuseks ei saanud. Esimeste töödena, nagu ikka uue kasutatud auto puhul, vahetasin rihmad, küünlad, filtrid, jagaja kaane ja kõik mahlad. Bensiinifiltrit vahetades pudenes muidugi pool kütusetorustikku ja kütusevõtturi paagipealne osa laiali, nii et see tuli ka uus aretada, aga kõik sai korda ja Samurai veeres rõõmsalt oma püsielupaika Muhusse, kus ta edukalt oma otstarvet täitis kuni eelmise aasta kevadeni, kui lõbusõitu tehes jäi tema teele üks poolemeetrine känd, mis kulu ja mätaste vahelt välja ei paistnud. Selle kohtumise tagajärjel deformeerus esistange lootusetult ja veel nipet näpet sai kannatada, seega tuli asuda taastama. Algul muidugi kapitaalremonti plaanis ei olnud, lootsin uue stange ja esiotsa kohtparandustega hakkama saada, aga tegutsema asudes selgus, et nii lihtne see olema ei saa ja tuleb laiemalt ette võtta. Aga pidades meeles vanasõna, et üks pilt räägib rohkem, kui 1000 sõna, lisan lingi pildialbumile, kus edasine üldjoontes näha (loodan, et link ikka töötab):
https://plus.google.com/photos/10855475 ... 54muxeD-GA
Ja valmis ta sai, olude sunnil oli talvel isegi Tallinnas n.ö. teiseks autoks igapäevases kasutuses ja ei saa salata, on üks vahva putukas
