Tõsisemad ja spetsiifilist laadi tehnilised arutelud erinevate tehniliste sõlmede üle 4x4 liikuri juures. Võta sõna kui tead millest räägid, lahmijad lendavad Idiot Cornerisse.
paar päeva vältab pidurite anomaalia. Ees ja taga ketaspidurid, peasilindrist üks kontuur viidud otse taha, vahel hüdrokäsipidur, teine kontuur juhitud esipiduritesse. Süsteemi õhutatud kogu anomaalia vältel korduvalt ja endiselt kaob surve pedaalilt. Süsteem ilma regulaatorita. Mõistus on otsas , (peasilindris vahetatud mansetid). Milles võib kala olla?
Rain.
Viimati muutis Rain77, L Veebr 22, 2014 4:52 pm, muudetud 1 kord kokku.
Kas kässari torud, nii et õhk saab välja? Panin kunagi oma Daihatsul silindri sellise nurga alla, kus ühte nurka jäi mull sisse, mida õhutades kätte ei saanud.
seal võib olla kala küll, torud ühendatud pealt ja taha minevad liinid kahe banjo pika poldiga ,mis on ka kõrgem punkt kässari juures. Võtsin kässari vahelt ära praegu ja ühenadasin peasilindrist otse taha ühte rattasse. Olukord järgmine, et surve kaob siiski pedaalilt ja õli reservuaarist tuleb mulle nii pumpamise kui ka seismise ajal. Viitab siiski vist silindri veale. Kas survega seoses on kontuuride asendil silindri peal mingi vahe kumb ees kumb taga või mõjutab see ainult rakendumis järjekorda pidurdamisel?