
Ette tänades Mikk

Moderaatorid: jr, vtl, Moderators
Mitte ainult - suurem jama on viitsimatus regulaarselt piduri vedeliku vahetada.rannamees2 kirjutas:Kui juba lahutad, siis kontrolli üle pidurisadulas kolvi tolmukattekumm.
Sealt algab enamasti kolvi kinnikiilumine ja piduriketta kuumenemine.
Ma arvan et sul on ikka Dana44, aga mitte Dana35c, millel on võll sisemiseks saaleks.rider03 kirjutas:Nunii tänud, eks nyyd koju jöudes saab opereerima hakata ja vaadata, et kas piisab ainult laagri vahetusest vöi on völl ja saaled ka öhtal.
Regulaarselt on üks väärt mõõdupuu aga kui tihti siis seda piduri vedelikku praktikas peaks vahetama ?Madis kirjutas:Mitte ainult - suurem jama on viitsimatus regulaarselt piduri vedeliku vahetada.rannamees2 kirjutas:Kui juba lahutad, siis kontrolli üle pidurisadulas kolvi tolmukattekumm.
Sealt algab enamasti kolvi kinnikiilumine ja piduriketta kuumenemine.
Jeepiga on ju lihtne. Iga kord, kui mõni kolb kinni paistetab, kakud kõik neli sadulat lahti ja nõristad pärast ka uue mahla sisse.puhvel kirjutas:Regulaarselt on üks väärt mõõdupuu aga kui tihti siis seda piduri vedelikku praktikas peaks vahetama ?Madis kirjutas:Mitte ainult - suurem jama on viitsimatus regulaarselt piduri vedeliku vahetada.rannamees2 kirjutas:Kui juba lahutad, siis kontrolli üle pidurisadulas kolvi tolmukattekumm.
Sealt algab enamasti kolvi kinnikiilumine ja piduriketta kuumenemine.
Tuleb tunnistada, et pole ma kunagi seda teinud ja probleemegi ei tea olevat seepärast