4.5 V8 Twin Turbo Diesel CRDI Patrol
Moderaatorid: jr, Moderators
4.5 V8 Twin Turbo Diesel CRDI Patrol
Austraalia foorumid jahuvad midagi tõelisest monstrumist Patroli aiste vahel. 4.5L Twin Turbo Diesel, mis peaks müüki tulema 2007 I kvartal.
Ja meie sõidame sellest hoolimata oma 3.0 rida 4 sitavikatiga ringi.
EDIT: Ja USA turu tarvis käivad kuulujutud, et Nissan Ja Cummins löövad käed ja arendavad Titani jaoks tõsiseltvõetava Diisli.
Ja meie sõidame sellest hoolimata oma 3.0 rida 4 sitavikatiga ringi.
EDIT: Ja USA turu tarvis käivad kuulujutud, et Nissan Ja Cummins löövad käed ja arendavad Titani jaoks tõsiseltvõetava Diisli.
Viimati muutis jr, L Jaan 06, 2007 8:21 pm, muudetud 1 kord kokku.
+372 5028488
mis sel vanal 3,0 mootoril viga on ? Uuel commonrailil hakkab võivad tekkida pihustiprobleemid. 3,0 DDTi on raskuste ja koormate vedamis mootor. Ja kütusekulu suhtes on ka korras autol kõik ok, aga eks näis !!!
Uue mootori vastu tuntakse juba Nissani klientide poolt parajat huvi, ehk saabuvad tagasi 2000-2003 Patroli hiilgeajad.
Uue mootori vastu tuntakse juba Nissani klientide poolt parajat huvi, ehk saabuvad tagasi 2000-2003 Patroli hiilgeajad.
Vabanda, aga 4 silindriline mootor ei ole maasturi mootor. Vedamiseks mõeldud? Mina naeran siinkohal. Ilmselt ei ole sa brutaalse 4.2D Patroliga sõita saanud ja kui veel rääkida hoopiski turboversioonist, siis on puhta põrgu valla päästetud.
Ja kui palju on 3.0TD kütusekulu? Väidetavalt linn 12L ringi. Mul oli 33" rehviga 11L linn 4.2 diislil. Ökost ei saa kuidagi rääkida siinjuures. Lihtsalt kahju sellest, et mootorivalik puudub meie regiooonis.
Ja kui palju on 3.0TD kütusekulu? Väidetavalt linn 12L ringi. Mul oli 33" rehviga 11L linn 4.2 diislil. Ökost ei saa kuidagi rääkida siinjuures. Lihtsalt kahju sellest, et mootorivalik puudub meie regiooonis.
+372 5028488
Ühesõnaga tundub, et heal elul on kriips peal:
This leaves the Nissan Patrol in a challenging interim position through 2007 when its replacement is still some time away. Nissan is currently running out the old 4.2-litre diesel in its wagon and cab-chassis and won't replace it after stocks run out in 2007.
Along with the current petrol engine, the 4.2 diesel accounts for less than 20 per cent of sales.
Nissan is responding to current concerns over fuel costs by allocating its resources to the 3-litre turbodiesel which already accounts for 80 per cent of Patrol sales. This engine will be upgraded early in 2007 ready for it to take over as the sole diesel option in the Patrol wagon and cab-chassis.
CarPoint believes this move will allow Nissan to offer a competitively priced and relatively frugal top-of-the-range Patrol wagon and cab-chassis to compete against Toyota's new mid-ranger.
This leaves the powerful 4.8-litre petrol version of the Patrol in the middle while leaving the ever diminishing top-end of this market to Toyota.
http://editorial.carsales.com.au/car-re ... 30747.aspx
This leaves the Nissan Patrol in a challenging interim position through 2007 when its replacement is still some time away. Nissan is currently running out the old 4.2-litre diesel in its wagon and cab-chassis and won't replace it after stocks run out in 2007.
Along with the current petrol engine, the 4.2 diesel accounts for less than 20 per cent of sales.
Nissan is responding to current concerns over fuel costs by allocating its resources to the 3-litre turbodiesel which already accounts for 80 per cent of Patrol sales. This engine will be upgraded early in 2007 ready for it to take over as the sole diesel option in the Patrol wagon and cab-chassis.
CarPoint believes this move will allow Nissan to offer a competitively priced and relatively frugal top-of-the-range Patrol wagon and cab-chassis to compete against Toyota's new mid-ranger.
This leaves the powerful 4.8-litre petrol version of the Patrol in the middle while leaving the ever diminishing top-end of this market to Toyota.
http://editorial.carsales.com.au/car-re ... 30747.aspx
+372 5028488
Mina ennast targemaks kui Nissani insenerid ei pea, ja tõenäoliselton nad meist targemad turgude ja autodevaliku suhtes, kui 3-ndat aastat järjest on korporatsiooni puhaskasum üle 3 miljardi euro. Ja sa peaks kursis olema 2000-aastatel alanud kokkuhoiuprotsessidega, milletõttu ei ole mõtet toota igavesi ja suuri mootoreid
Eks kasum paneb asjad paikka äris, see on paratamatu. Igiliikurite hiilgeaeg hakkab läbi saama, seda on märgata nii Mercedese, Land Roveri, Toyota kui ka Nissani tallis. Samas on ka meeldivaid üllatusi, kuid kahjuks meile natuke kättesaamatul Ameerikamaal.
Jääb loota, et kuulujutud Cumminsi ja Nissani koostööst on reaalsed.
Jääb loota, et kuulujutud Cumminsi ja Nissani koostööst on reaalsed.
+372 5028488
Siin sellest Hummerdamisest juttu:
http://www.4x4.ee/forum/viewtopic.php?t ... ght=hummer
EDIT: See tartu oma on vabalthingav. Ärge laske ennast segada tähisest TD.
http://www.4x4.ee/forum/viewtopic.php?t ... ght=hummer
EDIT: See tartu oma on vabalthingav. Ärge laske ennast segada tähisest TD.
+372 5028488
OT, aga järsku Sa defineerid oma kolleegi liikumisvahendi?jr kirjutas:Vabanda, aga 4 silindriline mootor ei ole maasturi mootor. Vedamiseks mõeldud? Mina naeran siinkohal. Ilmselt ei ole sa brutaalse 4.2D Patroliga sõita saanud ja kui veel rääkida hoopiski turboversioonist, siis on puhta põrgu valla päästetud.
Ja kui palju on 3.0TD kütusekulu? Väidetavalt linn 12L ringi. Mul oli 33" rehviga 11L linn 4.2 diislil. Ökost ei saa kuidagi rääkida siinjuures. Lihtsalt kahju sellest, et mootorivalik puudub meie regiooonis.
Uku Velbri +372 56 48 43 78
Isuzu D-Max 2,5 TwinTDi Double Cab LSX AT'16
Isuzu D-Max 3,0 TD Double Cab LSX AT '08. Ex
Isuzu D-Max 3,0 TD Space Cab LS AT'05. Ex
Isuzu D-Max 2,5 TwinTDi Double Cab LSX AT'16
Isuzu D-Max 3,0 TD Double Cab LSX AT '08. Ex
Isuzu D-Max 3,0 TD Space Cab LS AT'05. Ex