4.5 V8 Twin Turbo Diesel CRDI Patrol

Moderaatorid: jr, Moderators

Kasutaja avatar
jr
Motorsi Jaak
Postitusi: 5727
Liitunud: K Veebr 19, 2003 10:01 pm
Asukoht: Tartu

4.5 V8 Twin Turbo Diesel CRDI Patrol

Postitus Postitas jr »

Austraalia foorumid jahuvad midagi tõelisest monstrumist Patroli aiste vahel. 4.5L Twin Turbo Diesel, mis peaks müüki tulema 2007 I kvartal.

Ja meie sõidame sellest hoolimata oma 3.0 rida 4 sitavikatiga ringi.

EDIT: Ja USA turu tarvis käivad kuulujutud, et Nissan Ja Cummins löövad käed ja arendavad Titani jaoks tõsiseltvõetava Diisli.
Viimati muutis jr, L Jaan 06, 2007 8:21 pm, muudetud 1 kord kokku.
+372 5028488
Kasutaja avatar
Patrol2,8
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 156
Liitunud: P Sept 03, 2006 7:09 pm
Asukoht: Veskitaguse

Postitus Postitas Patrol2,8 »

Kas selle kohta kusagil informatsiooni ka on et palju maksta vķib ja millal Eestisse oodata on.Ja tehnilisi andmeid.??
Volvo remont ja varuosad! Tel: 53433254
Kasutaja avatar
K.Kotkas
Tema Ise
Postitusi: 1625
Liitunud: K Veebr 19, 2003 1:48 am
Asukoht: Tel +372 5056023

Postitus Postitas K.Kotkas »

eestisse :shock: See asi ei jõua iial euroopassegi...
Katsu inimene olla siis olen ka mina.
Kasutaja avatar
Patrol2,8
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 156
Liitunud: P Sept 03, 2006 7:09 pm
Asukoht: Veskitaguse

Postitus Postitas Patrol2,8 »

Kurb :( :cry:
Volvo remont ja varuosad! Tel: 53433254
Paheero
Fitting 38"
Postitusi: 277
Liitunud: K Nov 22, 2006 3:41 pm

Postitus Postitas Paheero »

Patrol2,8 kirjutas:Kurb :( :cry:
Back to USSR, Venemaal arvatavasti tuleb küll müüki, neil ju pole totakaid euronorme ja muid piiranguid, praegugi 4,8l bensukas valikus... "häppi vitt europian juunion"
STG44
Mudder
Postitusi: 53
Liitunud: R Jaan 14, 2005 9:57 am
Asukoht: TARTU

Postitus Postitas STG44 »

mis sel vanal 3,0 mootoril viga on ? Uuel commonrailil hakkab võivad tekkida pihustiprobleemid. 3,0 DDTi on raskuste ja koormate vedamis mootor. Ja kütusekulu suhtes on ka korras autol kõik ok, aga eks näis !!!

Uue mootori vastu tuntakse juba Nissani klientide poolt parajat huvi, ehk saabuvad tagasi 2000-2003 Patroli hiilgeajad.
Kasutaja avatar
jr
Motorsi Jaak
Postitusi: 5727
Liitunud: K Veebr 19, 2003 10:01 pm
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas jr »

Vabanda, aga 4 silindriline mootor ei ole maasturi mootor. Vedamiseks mõeldud? Mina naeran siinkohal. Ilmselt ei ole sa brutaalse 4.2D Patroliga sõita saanud ja kui veel rääkida hoopiski turboversioonist, siis on puhta põrgu valla päästetud.

Ja kui palju on 3.0TD kütusekulu? Väidetavalt linn 12L ringi. Mul oli 33" rehviga 11L linn 4.2 diislil. Ökost ei saa kuidagi rääkida siinjuures. Lihtsalt kahju sellest, et mootorivalik puudub meie regiooonis.
+372 5028488
Kasutaja avatar
jr
Motorsi Jaak
Postitusi: 5727
Liitunud: K Veebr 19, 2003 10:01 pm
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas jr »

Ühesõnaga tundub, et heal elul on kriips peal:

This leaves the Nissan Patrol in a challenging interim position through 2007 when its replacement is still some time away. Nissan is currently running out the old 4.2-litre diesel in its wagon and cab-chassis and won't replace it after stocks run out in 2007.

Along with the current petrol engine, the 4.2 diesel accounts for less than 20 per cent of sales.

Nissan is responding to current concerns over fuel costs by allocating its resources to the 3-litre turbodiesel which already accounts for 80 per cent of Patrol sales. This engine will be upgraded early in 2007 ready for it to take over as the sole diesel option in the Patrol wagon and cab-chassis.

CarPoint believes this move will allow Nissan to offer a competitively priced and relatively frugal top-of-the-range Patrol wagon and cab-chassis to compete against Toyota's new mid-ranger.

This leaves the powerful 4.8-litre petrol version of the Patrol in the middle while leaving the ever diminishing top-end of this market to Toyota.


http://editorial.carsales.com.au/car-re ... 30747.aspx
+372 5028488
STG44
Mudder
Postitusi: 53
Liitunud: R Jaan 14, 2005 9:57 am
Asukoht: TARTU

Postitus Postitas STG44 »

Mina ennast targemaks kui Nissani insenerid ei pea, ja tõenäoliselton nad meist targemad turgude ja autodevaliku suhtes, kui 3-ndat aastat järjest on korporatsiooni puhaskasum üle 3 miljardi euro. Ja sa peaks kursis olema 2000-aastatel alanud kokkuhoiuprotsessidega, milletõttu ei ole mõtet toota igavesi ja suuri mootoreid
Kasutaja avatar
jr
Motorsi Jaak
Postitusi: 5727
Liitunud: K Veebr 19, 2003 10:01 pm
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas jr »

Eks kasum paneb asjad paikka äris, see on paratamatu. Igiliikurite hiilgeaeg hakkab läbi saama, seda on märgata nii Mercedese, Land Roveri, Toyota kui ka Nissani tallis. Samas on ka meeldivaid üllatusi, kuid kahjuks meile natuke kättesaamatul Ameerikamaal.

Jääb loota, et kuulujutud Cumminsi ja Nissani koostööst on reaalsed.
+372 5028488
STG44
Mudder
Postitusi: 53
Liitunud: R Jaan 14, 2005 9:57 am
Asukoht: TARTU

Postitus Postitas STG44 »

tartus emexi vastas seisab 2000-ndate väljalaskega 4,2 td patroli sassiiga hummerilaadne olevus (kollane), austraalia päritoluga vist. hind on 400000.- kanti. Suhteliselt tegija olevus !
Kasutaja avatar
jr
Motorsi Jaak
Postitusi: 5727
Liitunud: K Veebr 19, 2003 10:01 pm
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas jr »

Siin sellest Hummerdamisest juttu:
http://www.4x4.ee/forum/viewtopic.php?t ... ght=hummer

EDIT: See tartu oma on vabalthingav. Ärge laske ennast segada tähisest TD.
+372 5028488
Paheero
Fitting 38"
Postitusi: 277
Liitunud: K Nov 22, 2006 3:41 pm

Postitus Postitas Paheero »

the 4.2 diesel accounts for less than 20 per cent of sales.
huvitav, kas Nissani marketroidid ei tea 20/80 seadust? veidi täiendades: ilma selle 20%-ta ei müü sa seda 80% ka mitte. Igal firmal ju image'i ja muidu performance tooted valikus, mis aitavad "tava"mudeleid müüa. :evil:
Kasutaja avatar
414 AVM
Rock Crawler
Postitusi: 637
Liitunud: K Aug 23, 2006 10:58 am
Asukoht: Nõmme

Postitus Postitas 414 AVM »

jr kirjutas:Vabanda, aga 4 silindriline mootor ei ole maasturi mootor. Vedamiseks mõeldud? Mina naeran siinkohal. Ilmselt ei ole sa brutaalse 4.2D Patroliga sõita saanud ja kui veel rääkida hoopiski turboversioonist, siis on puhta põrgu valla päästetud.

Ja kui palju on 3.0TD kütusekulu? Väidetavalt linn 12L ringi. Mul oli 33" rehviga 11L linn 4.2 diislil. Ökost ei saa kuidagi rääkida siinjuures. Lihtsalt kahju sellest, et mootorivalik puudub meie regiooonis.
OT, aga järsku Sa defineerid oma kolleegi liikumisvahendi? :roll: Maastur see ei ole, see on selge, aga mingi nime peaks ta ka Sinu kvalifikatsioonis leidma :inct
Uku Velbri +372 56 48 43 78
Isuzu D-Max 2,5 TwinTDi Double Cab LSX AT'16
Isuzu D-Max 3,0 TD Double Cab LSX AT '08. Ex
Isuzu D-Max 3,0 TD Space Cab LS AT'05. Ex
Kasutaja avatar
jr
Motorsi Jaak
Postitusi: 5727
Liitunud: K Veebr 19, 2003 10:01 pm
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas jr »

Mis kontekstis seda defineerida on vaja? Ma siin nagu ei teinud kusagil juttu kolleegi autost. Ainuke maastur on Isuzu D-Max tööl meil siin, aga sellest ma siin teemas juttu pole teinud. :para:
+372 5028488
Vasta

Mine “Nissan / Renault”