kui sinna tuumajaama taha lükkad, pole põhimõtteliselt vahet, palju maksab. sellistes protsessides saab kasutada energiat, mida pole hetkel, või üldse mitte, võimalik võrku müüa. ka tuulepark võib sobida, selle energia võrku müümine võib olla nii kallis, et parem toota vesiniku või midagi muud.CÄÄRFIILD kirjutas:http://www.ap3.ee/article/2012/10/22/br ... t-ja-veest
Britid plaanivad teha bensiini õhust ja veest
(JEEP WRANGLER) - Elektrimootoriga metsa!
Moderaator: Moderators
Re: JEEP WRANGLER, elektrimootoriga metsa!
Re: JEEP WRANGLER, elektrimootoriga metsa!
Kuna rooli ja piduriajamit ei muudeta siis peaks seaduse järgi Maanteeamet ümberehitusloa andma küll.säinas kirjutas:kas selline on meil lubatud?
http://www.poulsenhybrid.com/PoulsenHybrid.php
http://hybridreview.blogspot.com/2008/0 ... ow-up.html
Maa-mets-vesi tüüpi õelusehunnik
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17328
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
Re: JEEP WRANGLER, elektrimootoriga metsa!
O.T.
Juba 1972 aasta propgandafilmis teadsid NL inseneerid,et bensujaamas peab tulevikus autot ka elektriga laadima saama.
http://www.youtube.com/watch?v=_dzW1K5- ... 6D0EA7132F
Juba 1972 aasta propgandafilmis teadsid NL inseneerid,et bensujaamas peab tulevikus autot ka elektriga laadima saama.
http://www.youtube.com/watch?v=_dzW1K5- ... 6D0EA7132F
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Re: JEEP WRANGLER, elektrimootoriga metsa!
http://forte.delfi.ee/news/auto/mis-asi ... d=66106296
ma vahepeal arvasin, et hooratta teema on maha maetud.
ma vahepeal arvasin, et hooratta teema on maha maetud.
Re: JEEP WRANGLER, elektrimootoriga metsa!
Seekord on lausa kaks aastakest mööda veerenud (jäin tukkuma vahepeal, sügavad vabandused), aga roheroosa unistus elektriautost on jäänud ...
Võrdluse aluseks võtame seekord Jeep Liberty 2008, järjepidevuse huvides võib võrrelda ka tehaseseadetes LC70-ga.
Nov 25, 2008 anttix kirjutas: Ok, aga veame kasti õlle peale kihla, et aasta pärast ei ole turul mitte ühtegi 100% elektriautot, mille parameetrid oleks võrreldavad (erinevus alla 15%) minu aastast 1996 pärit tehaseseadetes 4x4 Huidai Galloperi nimelise rondiga. Parameetrid siis: kiirendus, tippkiirus, maastikusuutlikkus, läbitav distants ühe "paagitäiega".
Jan 12, 2010 anttix kirjutas: Vahepeal on minu "pärs" auto vanemaks jäänud st. nüüd on mul 1986. a pärit LC70.
Jan 17, 2011 anttix kirjutas: Võrdluse aluseks võtame nagu ka eelmine kord tehaseseadetes LC70-e.
Noh elektriautode propageerijad, kas võtate kihlveo vastu aastaks 2014?Jan 2, 2012 anttix kirjutas: Võrdluse aluseks võtame nagu ka eelmine kord tehaseseadetes LC70-e.
Võrdluse aluseks võtame seekord Jeep Liberty 2008, järjepidevuse huvides võib võrrelda ka tehaseseadetes LC70-ga.
Maa-mets-vesi tüüpi õelusehunnik
Re: JEEP WRANGLER, elektrimootoriga metsa!
Adekvaatselt oskab auto kohta rääkida vaid iga auto endine omanik.
Seega tuleb mingi aeg veel oodata.
Seega tuleb mingi aeg veel oodata.
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17328
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
Re: JEEP WRANGLER, elektrimootoriga metsa!
Sellest elektri Defenderist rohkem juttu:
http://www.landroverclub.ee/foorum/viewtopic.php?t=5018
Samas eimene vähem tuntud katsetus tehti juba 2011 a.
http://www.landroverclub.ee/foorum/viewtopic.php?t=3957
http://www.landroverclub.ee/foorum/viewtopic.php?t=5018
Samas eimene vähem tuntud katsetus tehti juba 2011 a.
http://www.landroverclub.ee/foorum/viewtopic.php?t=3957
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-
- I live off from the mud
- Postitusi: 1740
- Liitunud: P Okt 26, 2008 8:09 pm
- Asukoht: Vääna
- Kontakt:
Re: JEEP WRANGLER, elektrimootoriga metsa!
Tegeled jälle ajarändamisega?Landy kirjutas:
Samas eimene vähem tuntud katsetus tehti juba 20111 a.
Väljaminekud kasvavad, et järele jõuda sissetulekutele....
http://www.rgb.ee
53449661 Kert
Team Linnamehed
http://www.rgb.ee
53449661 Kert
Team Linnamehed
Re: JEEP WRANGLER, elektrimootoriga metsa!
Muljetan siis ka oma kahest proovisõidust teise generatsiooni Leafiga.
Palju tegelikult rääkida ei ole, aga üks suur miinus on küll: esirehvide kiire kulumine
Pm iga parempoolse pedaali mittehooliv vajutus võtab ratta ringi käima. Vb kui auto oleks tagaveoline, või mis veel parem- neliveoline ei oleks seda probleemi. Haarduvuse puudumise tõttu sain ka ülemuse jeebilt kaotuse fooritagant kiirendamises. :whistle:
Tippkiiruseks sain 159kmh kella järgi, mis on igati piisav, et lubadest ilma jääda. Sellele aitab ka kaasa müra ja vibratsiooni puudumine, sest linnas ei saa midagi aru kui kui kellal 80kmh on ja see tuleb sinna oi kui ruttu. Kindlasti on see ka selle süü, et ei ole autoga veel harjunud, kui igapäevaselt sõidaks siis harjuvad meeled ümber. Salong on vaikne ja mugav, vedrustus Ufo civikust mugavam kindlasti. Tagaistme ruum on ka täitsa normaalne, juht 180cm ja tagaistuja 180cm polnud mingi probleem.
Sõidu ulatusest pole mul praegu mõtet rääkida, sest kes ikka proovisõidul ökosõitu teeb, Kõik proovivad ikka edasiminekut. Auto oli Servemeti kasutuses kella 9-12 päeval. Sõidu alguses oli 137km jääki, tagasi andes oli 36 järel. Sinna sisse kuulusid siis kaks tippkiiruse katset maanteel ja lisaks linnavahel kiirendamisi. kilometraazi kahjuks ei olnud meeles vaadata.
Igaljuhul soovitan.... vähemalt proovida, siis on millele mõelda ja millest sõpradega rääkida.
Kui oleks vahendeid, siis ostaks endale kindlasti. Minu päeva kilometraas 30-40km linna lähialev ja linnaliiklust. Teine auto oleks siis pikemate reiside/matkade jaoks.
Kas oli äkki Sky plusis kui paluti omanikel muljetada omanikel. Üks naiskuulaja rääkis, et muidu kulus toimetamiseks u 200-250€ diislit kuus, aga elektriautoga tõusis maja üldelektrikulu u 30€.
Ka on rahuloluuuringutes kirjas, et 90% rahulolevad on just eraisikutest omanikud(Leaf), kes tegid oma valiku oma vajadustest. Rahulolematud olid just riigiametnikudoma mitsudega.
Sama rahulolu jagasid ka Usas EV1 omanikud, kes nutsid taga oma autosid. Huvitav asi tuli filmist välja(who killed the electric car), et teised osariigid polnud kuulnudki sellisest sõidukist, mis kataks nende päevale liikumise vajadused ja saad laadida oma maja elektrivõrgust.
Palju tegelikult rääkida ei ole, aga üks suur miinus on küll: esirehvide kiire kulumine
Pm iga parempoolse pedaali mittehooliv vajutus võtab ratta ringi käima. Vb kui auto oleks tagaveoline, või mis veel parem- neliveoline ei oleks seda probleemi. Haarduvuse puudumise tõttu sain ka ülemuse jeebilt kaotuse fooritagant kiirendamises. :whistle:
Tippkiiruseks sain 159kmh kella järgi, mis on igati piisav, et lubadest ilma jääda. Sellele aitab ka kaasa müra ja vibratsiooni puudumine, sest linnas ei saa midagi aru kui kui kellal 80kmh on ja see tuleb sinna oi kui ruttu. Kindlasti on see ka selle süü, et ei ole autoga veel harjunud, kui igapäevaselt sõidaks siis harjuvad meeled ümber. Salong on vaikne ja mugav, vedrustus Ufo civikust mugavam kindlasti. Tagaistme ruum on ka täitsa normaalne, juht 180cm ja tagaistuja 180cm polnud mingi probleem.
Sõidu ulatusest pole mul praegu mõtet rääkida, sest kes ikka proovisõidul ökosõitu teeb, Kõik proovivad ikka edasiminekut. Auto oli Servemeti kasutuses kella 9-12 päeval. Sõidu alguses oli 137km jääki, tagasi andes oli 36 järel. Sinna sisse kuulusid siis kaks tippkiiruse katset maanteel ja lisaks linnavahel kiirendamisi. kilometraazi kahjuks ei olnud meeles vaadata.
Igaljuhul soovitan.... vähemalt proovida, siis on millele mõelda ja millest sõpradega rääkida.
Kui oleks vahendeid, siis ostaks endale kindlasti. Minu päeva kilometraas 30-40km linna lähialev ja linnaliiklust. Teine auto oleks siis pikemate reiside/matkade jaoks.
Kas oli äkki Sky plusis kui paluti omanikel muljetada omanikel. Üks naiskuulaja rääkis, et muidu kulus toimetamiseks u 200-250€ diislit kuus, aga elektriautoga tõusis maja üldelektrikulu u 30€.
Ka on rahuloluuuringutes kirjas, et 90% rahulolevad on just eraisikutest omanikud(Leaf), kes tegid oma valiku oma vajadustest. Rahulolematud olid just riigiametnikudoma mitsudega.
Sama rahulolu jagasid ka Usas EV1 omanikud, kes nutsid taga oma autosid. Huvitav asi tuli filmist välja(who killed the electric car), et teised osariigid polnud kuulnudki sellisest sõidukist, mis kataks nende päevale liikumise vajadused ja saad laadida oma maja elektrivõrgust.
X-trail.
Servemet OÜ
Sepa 21 Tartu
Puurid, keermepuurid/-lõikurid, freesid, laagrid, treiterad, trei/freespingi tarvikud jne.
http://www.serve.ee
Servemet OÜ
Sepa 21 Tartu
Puurid, keermepuurid/-lõikurid, freesid, laagrid, treiterad, trei/freespingi tarvikud jne.
http://www.serve.ee
-
- I live off from the mud
- Postitusi: 2444
- Liitunud: R Aug 19, 2005 4:31 pm
- Asukoht: Harjumaa lõunapiir
Re: JEEP WRANGLER, elektrimootoriga metsa!
+1.ahto42 kirjutas: ...
Kui oleks vahendeid, siis ostaks endale kindlasti. Minu päeva kilometraas 30-40km linna lähialev ja linnaliiklust. Teine auto oleks siis pikemate reiside/matkade jaoks.
...
Arvestades foorumi suundumust, siis küsiks sedapidid: palju keskmine poolepäevane safari tavamaasturiga kütust neelab? Liitrit 30? Ehk veerandtonnisest akupakist võiks piisata metsamasinale? Eeldusel, et eesmärgiks on kergemudakümblus ja mitte läbimatusk kuulutatud alast enda läbilohistamine vere higi ja pisarate hinnaga...
Krusa, Potsu, Krooks, GLK, Frontu ja hübriidruss veavad enamasti kõigi ratastega. Üldiselt olen rahul...
Re: JEEP WRANGLER, elektrimootoriga metsa!
Tegelen aeg ajalt mudellennundusega.Ikka nitro või bensumootoritega.Saate ju aru ,ikkagi omad lõhnad,mootori hääl jne.Täna aga tegelesin oma esimese el.lennukiga.No ei ole seda nn. kaifi.Ainult mingi õrn vilin ja kõik.Ei ole seda tunnet, et olex power taga.Kas autoga ei peaks olema sama tunne.
Re: JEEP WRANGLER, elektrimootoriga metsa!
PS.Harley ja el. mootor.See on ju saadanast.
Re: JEEP WRANGLER, elektrimootoriga metsa!
No vot,ei saa mina aru nende elektrikate propagandast selles foorumis.