probleem pajeroga.
Moderaatorid: Maasturid, Moderators
probleem pajeroga.
Mootoriks siis 2.8
sooja mootoriga on käivitamine väga pikk,milles võib olla mure või mured?
samas külma mootoriga käivitub koheselt aga mingi silinder ei hakka kohe tööle ja mootor puterdab üks minut aega.
sooja mootoriga on käivitamine väga pikk,milles võib olla mure või mured?
samas külma mootoriga käivitub koheselt aga mingi silinder ei hakka kohe tööle ja mootor puterdab üks minut aega.
Mitsu Pajero 2,8
Grand chero 5,2
Mitsu Pajero 2,5
Mitsu Pajero 2,8
Grand chero 5,2
Grand chero 5,2
Mitsu Pajero 2,5
Mitsu Pajero 2,8
Grand chero 5,2
-
- Got ARB and Nitrous?
- Postitusi: 128
- Liitunud: N Juun 17, 2010 1:55 pm
- Asukoht: Harjumaa 5088077
Re: probleem pajeroga.
See on siin jah käsitletud teema, aga kordame siis veel üle-see on tõenäoliselt siis kõrgsurvepumba otsatihendi rike. Minul tegi korda diislikeskus.ee aga kui on rohkem aega ja tahtmist võid ise nokitseda. Teise probleemi korral kontrolli eelsüüteküünlad üle.
D4; G270
Re: probleem pajeroga.
Kõige pealt siis vabandan,et ei vaevunud põhjalikult kaevuma foorumisse
küünlad on vahetatud enne talve,nendes vaevalt siis probleem on aga see otsa tihend on kõige tõenäolisem mure järelikult.
oskab äkki keegi öelda kui kulukas see töö oleks kuskil töökojas?
Andruzka,suured tänud!

küünlad on vahetatud enne talve,nendes vaevalt siis probleem on aga see otsa tihend on kõige tõenäolisem mure järelikult.
oskab äkki keegi öelda kui kulukas see töö oleks kuskil töökojas?
Andruzka,suured tänud!
Mitsu Pajero 2,8
Grand chero 5,2
Mitsu Pajero 2,5
Mitsu Pajero 2,8
Grand chero 5,2
Grand chero 5,2
Mitsu Pajero 2,5
Mitsu Pajero 2,8
Grand chero 5,2
-
- Got ARB and Nitrous?
- Postitusi: 128
- Liitunud: N Juun 17, 2010 1:55 pm
- Asukoht: Harjumaa 5088077
Re: probleem pajeroga.
Otsatihendi vahetus diislikeskus.ee-s maksis käibemaksuga 185 eurot. Sealhulgas on tööraha 180 eurot. Tasub ise teha. Poc.uk lehel on detailne õpetus, kuidas teha.oskab äkki keegi öelda kui kulukas see töö oleks kuskil töökojas?
D4; G270
- CaveMan
- True Off Roader!
- Postitusi: 1059
- Liitunud: P Dets 12, 2010 10:51 pm
- Asukoht: Tallinn ja Peetri
- Kontakt:
Re: probleem pajeroga.
Kas nüüd kõik käivitamise proobleemid on otsatihendi viga? Selle tihendi vea tunnus oli nagu see, et läheb käima hästi aga kui mootor külm, siis sureb varsti välja.
Aga eks ilmselt pumbast võib pihta hakata. Hinda on raske ennustada. Vahetust vajavad jupid selguvad siis kui pump lahti on. Mul läks Karla autos 700. Vahetati igasugu kola pumba sees ära. See hind sisaldas ka pihustite kontrolli, mis palusin ära teha, kui niikuinii tegemine oli.
Selle Diislikeskusega selline lugu, et möödunud kevadel panin ennast kirja, öeldi, et 2 kuud pean ootama. Kahe kuupärast uurisin uuesti, öeldi, et oled kirjas ja ei tea millal saab. Pmst olen terve aasta seal kirjas olnud
Männikul mingi garage. Seal öeldi, et nemad 2,8 Pajerot ei tee. Liiga kehv töö pidavat olema vms.
Aga eks ilmselt pumbast võib pihta hakata. Hinda on raske ennustada. Vahetust vajavad jupid selguvad siis kui pump lahti on. Mul läks Karla autos 700. Vahetati igasugu kola pumba sees ära. See hind sisaldas ka pihustite kontrolli, mis palusin ära teha, kui niikuinii tegemine oli.
Selle Diislikeskusega selline lugu, et möödunud kevadel panin ennast kirja, öeldi, et 2 kuud pean ootama. Kahe kuupärast uurisin uuesti, öeldi, et oled kirjas ja ei tea millal saab. Pmst olen terve aasta seal kirjas olnud

Männikul mingi garage. Seal öeldi, et nemad 2,8 Pajerot ei tee. Liiga kehv töö pidavat olema vms.
Land Cruiser 100 2005, 4,2TD Aut - 33'' Cooper Discoverer STT PRO - Come Up DV-9
-
- Fitting 38"
- Postitusi: 232
- Liitunud: L Veebr 05, 2011 8:35 pm
Re: probleem pajeroga.
otsatihendi puhul hakkab õlitase tõusma.
Re: probleem pajeroga.
Just Caveman.
Asi ei pruugigi pumbas üldse olla.
Mul oli asi nii, et ilmnesid samad vead, ja siis selgus et kütusetorus oli mõra sees, kust ta kuidagi õhku sai.
Silberauto kaalus mul juba pumba vahetust, kui viisin selle kohaliku meistrimehe juurde, kes selle 20 euro eest korda tegi.
Silberauto mees oli 'eee ööö üüüü ee', arvatavasti peab pumbast alustama, et 'lammutame laiali ja vaatame, mis viga.
Asi ei pruugigi pumbas üldse olla.
Mul oli asi nii, et ilmnesid samad vead, ja siis selgus et kütusetorus oli mõra sees, kust ta kuidagi õhku sai.
Silberauto kaalus mul juba pumba vahetust, kui viisin selle kohaliku meistrimehe juurde, kes selle 20 euro eest korda tegi.
Silberauto mees oli 'eee ööö üüüü ee', arvatavasti peab pumbast alustama, et 'lammutame laiali ja vaatame, mis viga.
Re: probleem pajeroga.
avastasin,et kui auto mõned päevad seisab siis valgub küte tagasi,äkki on ka kuskil mõra,pagasnikust võtsin põrandaluugi lahti ja vaatasin torud üle mis tulevad paagist,seal oli asi korras.
Mitsu Pajero 2,8
Grand chero 5,2
Mitsu Pajero 2,5
Mitsu Pajero 2,8
Grand chero 5,2
Grand chero 5,2
Mitsu Pajero 2,5
Mitsu Pajero 2,8
Grand chero 5,2
Re: probleem pajeroga.
Läbipaistvad voolikud igalepoole vahele ja kohe näed kust õhk sõsteemi pääsema hakkab!Pajerote iseloomulik jama koht on paagipealsed torud mis läbi mädanevad!chero007 kirjutas:avastasin,et kui auto mõned päevad seisab siis valgub küte tagasi,äkki on ka kuskil mõra,pagasnikust võtsin põrandaluugi lahti ja vaatasin torud üle mis tulevad paagist,seal oli asi korras.
Re: probleem pajeroga.
Olen ka kuulnud et paagi pealt pidid läbi mädanema aga mul sealt olid korras,paak oli pealt diisline,tundub et katki kuskilt.
Mitsu Pajero 2,8
Grand chero 5,2
Mitsu Pajero 2,5
Mitsu Pajero 2,8
Grand chero 5,2
Grand chero 5,2
Mitsu Pajero 2,5
Mitsu Pajero 2,8
Grand chero 5,2