sirr kirjutas:
Elementaarne Watson, CE-d ei saa teha kui sul C-d pole. Kõigepealt pead C katti 2 aastat taskus soojendama kui tohid E-d tegema hakata. Eesti seadused noh!
2a nõue on siiani. Aga see on B ja C vahel. Ehk siis enne ei saa C-d teha kui pole 2a omanud B kati.
Väljaminekud kasvavad, et järele jõuda sissetulekutele.... http://www.rgb.ee
53449661 Kert
Team Linnamehed
C ja E kati tegemist rahastab täiel määral EU. Ma miski sellise programmi raames tegin C.
Tasuta. Ja veoautojuhi kutsetunnistus pealekauba
Tasuks uurida.
Y61 Pätcruiser , LC80 .
Kuni autopesuni on offroad lahe...
Autoremont Tallinnas. http://www.heinworks.ee
Kas mitte ei olnud nii, et rohelist 2a. ja siis aasta ilma roheliseta ja siis saab C-d teha.
Ise tegin ka just C+CE ära, kuna pidevalt miskit vedada vaja ja siis peab kas juhti otsima või riskima. BE-d ei viitsinud minna tegema, kuna CE annab BE ka kätte. Ja tavaliselt vedades kasvab isu ja BE-st jääb puudu...
Ja seda EU rahastamist sai minuteada ainult töötukassa kaudu...
B katiga võib sõita kui auto+haagis( Mõlemi täsimass kokku ) on kuni 3500 kg + see klausel: Autorongi või masinrongi koosseisus oleva haagise tegelik mass ei tohi ületada haagise suurimat massi, mis on veduki registreerimisel määratud.
BE võib sõita kui haagis on kuni 3500 ( täismass ) + see klausel: Autorongi või masinrongi koosseisus oleva haagise tegelik mass ei tohi ületada haagise suurimat massi, mis on veduki registreerimisel määratud.
Tercel kirjutas:B katiga võib sõita kui auto+haagis on kuni 3500; + see klausel: Autorongi või masinrongi koosseisus oleva haagise tegelik mass ei tohi ületada haagise suurimat massi, mis on veduki registreerimisel määratud.
BE võib sõita kui haagis on kuni 3500 + see klausel: Autorongi või masinrongi koosseisus oleva haagise tegelik mass ei tohi ületada haagise suurimat massi, mis on veduki registreerimisel määratud.
On öeldud: ...
3) B – auto, mille lubatud täismass ei ületa 3500 kilogrammi ja millel peale juhikoha ei ole rohkem kui kaheksa istekohta; sama auto koos kerghaagisega; sama auto koos haagisega, mis ei ole kerghaagis, kusjuures autorongi lubatud täismass ei ületa 3500 kilogrammi; sama auto koos haagisega, mille lubatud täismass ületab 750 kilogrammi, kusjuures autorongi lubatud täismass ületab 3500 kilogrammi, kuid ei ületa 4250 kilogrammi, tingimusel et sellise auto ja haagise ühendi juhtimisõigus on saadud pärast vastava sõidueksami sooritamist;
...
Vat see lubatud täismass tekitabki segaduse. Ei räägita tegelikust massist, vaid just lubatud täismassist ehk paberil olevate kilode liitmisest. Ka tühja haagist ei tohi selle sõnastuse alusel vedada, kaalugu tühi haagis pealegi vähem, kui kerghaagis...
Enamus mõistlikke kordnikke saab selle sätte idiootsusest aru ja ei nöögi asjata. Aga leidub peast miilitsaid, kes seda teksti võtavad püha tõena ja väänavadki täie seaduse rangusega olematu probleemi (kasutamata kandevõime) eest.
Krusa, Potsu, Krooks, GLK, Frontu ja hübriidruss veavad enamasti kõigi ratastega. Üldiselt olen rahul...
Mina saan asjast nii aru et Tegelik ei tohi ületada lubatut ja B kat puhul kogu staff ( mõlema täismass ) ei tohi ületada 3,500. Kui tegelik haagise mass ületab lubatut, võib se ikkagi 3,5 tonni sisse jääda ju, aga nii ei tohi.
Viimati muutis Tercel, N Veebr 06, 2014 11:36 am, muudetud 1 kord kokku.
Tercel kirjutas:Mina saan asjast nii aru et Tegelik ei tohi ületada lubatut ja B kat puhul kogu staff ( mõlema tegelikk ) ei tohi ületada 3,500. Kui tegelik haagise mass ületab lubatut, võib se ikkagi 3,5 tonni sisse jääda ju, aga nii ei tohi.
Loe tumedat teksti uuesti... Selle sõnapaari alusel neid osakuid müüaksegi (kui müüakse).
Ühegi sõiduki (ka haagis on sõiduk) tegelik mass ei tohi ületada lubatut.
Krusa, Potsu, Krooks, GLK, Frontu ja hübriidruss veavad enamasti kõigi ratastega. Üldiselt olen rahul...
Ei saa küsimusest hästi aru, mis tõsisest haagisest räägime, B katiga ei saagi tõsist haagist vedada, kunaautol haagise lubatud massid autotreileri veoks liiga väikesed, või läheb Auto + Haagise summa lõhki. Räägime B kategooriast nagu ma aru saan, kuna BE kategooriale se lause ei kehti. B kat. maaasturi täismass on ( patrol 2,800 ) Plus kerghaagise täismass 750 = Läheb 50 kg üle ja oled seaduserikkuja. Sõiduauto täismass 1910, piduritega lubatud haagise mass 1600 = Jälle b kat puhul läheb 10 kg üle. Aga Kui olemas BE Siis toodud näidetepõhjal ei ole seaduserikkuja.
Edit. Kerhaagist topi taha jah ükskõik millele
Viimati muutis Tercel, N Veebr 06, 2014 7:40 pm, muudetud 1 kord kokku.
Tercel kirjutas:Ei saa küsimusest hästi aru, mis tõsisest haagisest räägime, B katiga ei saagi tõsist haagist vedada, kunaautol haagise lubatud massid autotreileri veoks liiga väikesed, või läheb Auto + Haagise summa lõhki. Räägime B kategooriast nagu ma aru saan, kuna BE kategooriale se lause ei kehti. B kat. maaasturi täismass on ( patrol 2,800 ) Plus kerghaagise täismass 750 = Läheb 50 kg üle ja oled seaduserikkuja. Sõiduauto täismass 1910, piduritega lubatud haagise mass 1600 = Jälle b kat puhul läheb 10 kg üle. Aga Kui olemas BE Siis toodud näidetepõhjal ei ole seaduserikkuja.
Kerghaagise veoks pole veoki täismass tähtis, võib ka 3500kg olla, ehk siis autorong 4250kg. Peaasi et võib piduriteta haagist vedada 750kg.
Ega tõsist haagist ei saagi ainult b-katiga vedada, kui panen discole treila järgi siis ongi juba või üle 3500kg autorongi tegelik mass.
helar kirjutas:C ja E kati tegemist rahastab täiel määral EU. Ma miski sellise programmi raames tegin C.
Tasuta. Ja veoautojuhi kutsetunnistus pealekauba
Tasuks uurida.
Tere
Kas keegi raatsiks seda lähemalt lahti seletada? Mis programm, kus saab jne. Palun