D40, külmaga käivitamine
Moderaatorid: jr, Moderators
Re: D40, külmaga käivitamine
Mina unustaks üldse eetri ära. See laksab ikka kõvasti. Kasutage näiteks break cleaner. Palju pehmem ja tulemus sama. Aegajalt vaja kasutada,et õiget diagnoosi saada.
Tiimid Tegija ja Lada Eesti, metalli nii Eestist,kui lähi-välismaalt. Juhi parem käsi. Asja sees 2001. aastast.
Jumal tänatud ,et loodi autod ja autoelekter.
Müün ja paigaldan el. vintse.Tel;506 6268 : augustvoore@gmail.com
Jumal tänatud ,et loodi autod ja autoelekter.
Müün ja paigaldan el. vintse.Tel;506 6268 : augustvoore@gmail.com
-
Krooniline
- Rock Crawler
- Postitusi: 687
- Liitunud: T Aug 31, 2010 5:00 pm
Re: D40, külmaga käivitamine
Täna just lugesin etiketilt, et WD-40 ka sobib selleks. See peaks veelgi ohutum olema.
-
v6sa
- I live off from the mud
- Postitusi: 2483
- Liitunud: R Aug 19, 2005 4:31 pm
- Asukoht: Harjumaa lõunapiir
Re: D40, külmaga käivitamine
Aga proovi. Minu hübriidruss igatahes määrdeainete peale ei käivitu...Krooniline kirjutas:Täna just lugesin etiketilt, et WD-40 ka sobib selleks. See peaks veelgi ohutum olema.
Potsu, Krooks, GLK, Frontud ja hübriidruss veavad enamasti kõigi ratastega. Üldiselt olen rahul...
-
Krooniline
- Rock Crawler
- Postitusi: 687
- Liitunud: T Aug 31, 2010 5:00 pm
Re: D40, külmaga käivitamine
Prooviks hea meelega, kui oleks kusagil proovida. Kõik masinad on ja on ka alati olnud bensiini õgardid ning talvel käivitusprobleemid on mulle võõrad. Võibolla T40 peal katsetama, see eriti selline kapriisne, et kui juba -10, siis vaja lisa soojendustega möllama hakata.v6sa kirjutas:Aga proovi. Minu hübriidruss igatahes määrdeainete peale ei käivitu...Krooniline kirjutas:Täna just lugesin etiketilt, et WD-40 ka sobib selleks. See peaks veelgi ohutum olema.
Edit: Pakun, et eetri ja cleaneri jaoks ei pea olema silindri töösurve normis, aga WD40( nagu ka diisli jaoks) vist peab see asi paigas olema. Ehk, siis kui wd40 ei lähe, siis võib ju järeldada, et surved maas. Lihtsalt uitmõte....
Re: D40, külmaga käivitamine
Probleem on sul akus, aga mitte mootoris. Mootor tahab käivitamiseks ikka suuremaid pöördeid. Kehva aku puhul ei aita ka eeter.Kehva aku puhul aitab ainult plokisoojendus koos akulaadijaga.hillart kirjutas:Noh, tegelikult olen praeguseks probleemi lahendanud selliselt, et kuna see aku paistab ikka vist juba oma nõrku külgi näitavat, siis - soojendan hommikul seda kuumaveekotiga ca. 10 min, ja - mootor käib momendist. Seega - hoian nii palju, kui võimalik, eetrist eemale. 18 miinust, nagu täna, ei peaks ju iseenesest tappev olema ja praeguseks sain hakkama. Elame edasi! Pea see suvigi käes ole.
Me oleme kõik võhikud,ainult erinevates valdkondades.
Re: D40, külmaga käivitamine
Tegelikult ongi praeguseks asjad nii, et tegin südame kõvaks ja tuulutasin oma rahakotti ning tulemuseks oli mootori eelsoojendus, mis võimaldas toona täieliku komfordi saavutada. Sellel aastal kah juba korra kasutasin. Mugav on küll, tuleb öelda. 