Patrol K160 õlirõhk nullis

Moderaatorid: jr, Moderators

Vasta
arnold4
Rookie
Postitusi: 7
Liitunud: E Okt 05, 2009 1:15 am
Asukoht: Võru-Viljandi

Patrol K160 õlirõhk nullis

Postitus Postitas arnold4 »

Tervitus,
Selline probleem, et Patrol 160 3,3 d õlirõhu andur vahetult peale käivitamist näitab nulli. Mootori häält kuulates ei tundu miskit valesti olevat. Umbes 15 mintsa pärast hüppab ilusti keskele 3 peale. Kas oskate soovitada veaotsimis protseduuri? Kuidas mõõta mootori õlirõhku?
Probleem ilmnes nüüd külmade ilmadega.
Parimat,
Kasutaja avatar
Faric
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 167
Liitunud: K Okt 31, 2012 10:15 am
Asukoht: Tartu

Re: Patrol K160 õlirõhk nullis

Postitus Postitas Faric »

Nii puusalt tulistades pakun, et mingi klimp anduri ees ja kui mootor soojeneb sulab see klimp ära. Mehhaanilise õlikellaga saad mõõta veel õlirõhku, üldjuhul kõige kindlam variant.
Toyota LC HJ60 -83
Trooper 3.0D -99
BMW X5 E53 3.0D
Kasutaja avatar
isakene
I know how to fix stuff
Postitusi: 1807
Liitunud: R Veebr 04, 2005 5:07 pm
Asukoht: L-Virumaa, Kadrina vald

Re: Patrol K160 õlirõhk nullis

Postitus Postitas isakene »

SD33 õliandur ongi sihuke emane asi, nöögib pidevalt ja kipub ära surema. Uus on ka ainult originaalosa ning maksis krooni ajal umbes 800 eeku.

Minu soovitus on - viska see andur kus see ja teine ning installi autosse mehaaniline õlisurvenäitaja. Alati on sul õige näit silma ees sõltumata sellest, kas voolu on või andur töötab. Komplekt koos ühendusnipli ja voolikuga maksab kusagil 20-30 euri kanti ja sisaldab kõike paigalduseks vajalikku.
Patrol, Pajero, Trooper kasutatud jupid.
56 486769, isakene@gmail.com
Vasta

Mine “Nissan / Renault”