Tervitus,
Selline probleem, et Patrol 160 3,3 d õlirõhu andur vahetult peale käivitamist näitab nulli. Mootori häält kuulates ei tundu miskit valesti olevat. Umbes 15 mintsa pärast hüppab ilusti keskele 3 peale. Kas oskate soovitada veaotsimis protseduuri? Kuidas mõõta mootori õlirõhku?
Probleem ilmnes nüüd külmade ilmadega.
Parimat,
Patrol K160 õlirõhk nullis
Moderaatorid: jr, Moderators
Re: Patrol K160 õlirõhk nullis
Nii puusalt tulistades pakun, et mingi klimp anduri ees ja kui mootor soojeneb sulab see klimp ära. Mehhaanilise õlikellaga saad mõõta veel õlirõhku, üldjuhul kõige kindlam variant.
Toyota LC HJ60 -83
Trooper 3.0D -99
BMW X5 E53 3.0D
Trooper 3.0D -99
BMW X5 E53 3.0D
- isakene
- I know how to fix stuff
- Postitusi: 1807
- Liitunud: R Veebr 04, 2005 5:07 pm
- Asukoht: L-Virumaa, Kadrina vald
Re: Patrol K160 õlirõhk nullis
SD33 õliandur ongi sihuke emane asi, nöögib pidevalt ja kipub ära surema. Uus on ka ainult originaalosa ning maksis krooni ajal umbes 800 eeku.
Minu soovitus on - viska see andur kus see ja teine ning installi autosse mehaaniline õlisurvenäitaja. Alati on sul õige näit silma ees sõltumata sellest, kas voolu on või andur töötab. Komplekt koos ühendusnipli ja voolikuga maksab kusagil 20-30 euri kanti ja sisaldab kõike paigalduseks vajalikku.
Minu soovitus on - viska see andur kus see ja teine ning installi autosse mehaaniline õlisurvenäitaja. Alati on sul õige näit silma ees sõltumata sellest, kas voolu on või andur töötab. Komplekt koos ühendusnipli ja voolikuga maksab kusagil 20-30 euri kanti ja sisaldab kõike paigalduseks vajalikku.
Patrol, Pajero, Trooper kasutatud jupid.
56 486769, isakene@gmail.com
56 486769, isakene@gmail.com