patrol 2,8 chippimine 95kw vs. 114kw

Moderaatorid: jr, Moderators

Kasutaja avatar
helar
I live off from the mud
Postitusi: 2646
Liitunud: T Jaan 12, 2010 4:13 pm
Asukoht: Vääna Jõesuu

Re: patrol 2,8 chippimine 95kw vs. 114kw

Postitus Postitas helar »

Turbo rõhu tõstmisest ei ole eriti tolku. Pane parem meh pump peale ja siis saab sellest auto.
Y61 Pätcruiser , LC80 .
Kuni autopesuni on offroad lahe...
Autoremont Tallinnas. http://www.heinworks.ee
Kasutaja avatar
Tony
Rock Crawler
Postitusi: 648
Liitunud: L Mär 08, 2003 7:42 pm
Asukoht: Harjumaa, Tutermaa

Re: patrol 2,8 chippimine 95kw vs. 114kw

Postitus Postitas Tony »

helar kirjutas:Turbo rõhu tõstmisest ei ole eriti tolku. Pane parem meh pump peale ja siis saab sellest auto.
Küsin siis nii, kuna pump hakkab jälle andma kulumise märkke (raske käivitus sooja mootoriga) siis kui keeruline on mehaanilise pumba peale panek ?

Äkki keegi kes seda teinud jagab tarkasid õpetussõnu


Best
Tony
Something between the mud and deep mud
Patrol 2,8 Y61 x2
UAZ 469
GSM: +372 5(yks)(three)(üks)(tri)(пят)3
Kasutaja avatar
helar
I live off from the mud
Postitusi: 2646
Liitunud: T Jaan 12, 2010 4:13 pm
Asukoht: Vääna Jõesuu

Re: patrol 2,8 chippimine 95kw vs. 114kw

Postitus Postitas helar »

Pump läheb 1.1 le. Pumbale jääb 1 juhe suretusklapi jaoks. AC jaoks peaks ilmselt miski pisikese mootori panema, et rakendudes tiba pöördeid tõstaks. Wastegate süsteemist voolik kütuse kompensaatorisse. Siis veel gaasitrossi vaja ja ongi olemas.
Y61 Pätcruiser , LC80 .
Kuni autopesuni on offroad lahe...
Autoremont Tallinnas. http://www.heinworks.ee
Gennadi
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 128
Liitunud: K Veebr 25, 2009 10:07 am

Re: patrol 2,8 chippimine 95kw vs. 114kw

Postitus Postitas Gennadi »

Seda tahtsingi veel uurida, et äkki on targem panna mehaaniline pump. Pluss juba selles, et siis saab lahti paljust elektroonikast. On sellel pumba vahetamisel mingeid negatiivseid külgi ka? (peale selle, et siis tahaks juba veel järgi aidata kuskilt)
Kasutaja avatar
sepaonu
Off Roader Wannabe
Postitusi: 45
Liitunud: N Sept 11, 2008 10:52 pm
Asukoht: Harjumaa

Re: patrol 2,8 chippimine 95kw vs. 114kw

Postitus Postitas sepaonu »

2008 talvel panin ka omale peale- lihtsalt sattus näppude vahele ja legende selle halbadest... ja ka headest külgedest oli pea 1:1
Nüüd olen pea 5 aastat sõitnud ca 150 000 km ja ei ole ühtki probleemi selles vallas olnud. Ei saa nüüd just
õelda, et tahaks väga kiirendusvõistlustele sellega minna aga teiste 2,8-ga millega mul on võimalus sõita olnud on
vahe märkimisväärne. Lugedes siin kütusekuludest, siis pean tunnistama, et kütusekulu on keskmiselt ca 15-16
Sõltub muidugi kus ja kuidas sõita...:)
Patrol 2,8TD (Y61)1998
Gennadi
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 128
Liitunud: K Veebr 25, 2009 10:07 am

Re: patrol 2,8 chippimine 95kw vs. 114kw

Postitus Postitas Gennadi »

Suured tänud, eks siis tuleb vist vaikselt pumpa otsima hakata.
smurhv
Rock Crawler
Postitusi: 971
Liitunud: N Veebr 15, 2007 9:59 pm

Re: patrol 2,8 chippimine 95kw vs. 114kw

Postitus Postitas smurhv »

Enda masinal jätab pump vahest tühikäigul pöördeid korraks peale, ehk vist hakkab ka saba andma...
Kui see "elektrivaba" pump nii hea on nagu reklaamitakse siis tekib ka endal soov see saada.
Kes võtaks ette selle pumba vahetuse teema, ehk kes oleks kompetentne?


Ps. Eelmine aasta oli soojalt käivitamisega ka õudne jama, kuid juhuslikult selgus et probleem oli hoopis kulunud akus ja kere massi juhtmes, mis oli tagatulega seotud. Ehk kellel on probleeme soojalt käivitamisega ei pruugi alati pump olla see anomaalia tekitaja. Tänaseni on käivitus hea, peale uut akut ja uusi juhtmeid.
Y61
#540 Mudmen
Gennadi
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 128
Liitunud: K Veebr 25, 2009 10:07 am

Re: patrol 2,8 chippimine 95kw vs. 114kw

Postitus Postitas Gennadi »

Mul jääb ka teinekord peale, kuskil 1100 pööret ning teinekord peale pikemat maanteesõitu hakkab tühikäik lonkama, kui aga kont järgi tuleb, on pöörded ideaalsed, nii juba kolm aastat ning avaldus see peale pumbaremonti ning mootori sisepesu ja xado õli kasutamist.
rivo
Mudder
Postitusi: 69
Liitunud: T Mai 25, 2010 8:14 pm

Re:

Postitus Postitas rivo »

Uko kirjutas:Ilmselt peate minema turbo kallale,väikestel pööretel vabriku turbo ei tööta veel.Pole ülelaade rõhku,pole kütet,pole tõmmet.Eks see üks paras jura ole,üldiselt mootor on vist väike. :D
Turbo torkimisel on kasu siis, kui ka kütust tuleb. Ainult turbo rõhuga pole teha midagi. Turbot aetakse ringi ju väljalaskegaasidega ja kui sul pole alguses kütust, pole ka piisavat kogust väljalaskegaase, et vurri ringi kerida. Suurem turbo/kaks väiksemat tahab saada ka pumba näppimist, et asjast võimalikult palju kasu oleks.
Kui midagi põhjalikumalt teha, siis ise läheks kahe turbo teed. Üks väiksem ja teine suurem. Väikesel reaktsiooniaeg kiirem ja suurel tootlikkus parem. Tööautol on jõuline tõmme juba 1200 rpm, mootor ise 2.1 twinturbo (MB CDI), 120 kW.
Muidugi on insenerid peale pannud BMW 3.0 diisleid. Väidetavalt pidi Patrol noore kuradi moodi käituma hakkama.
Kasutaja avatar
tuningman
I live off from the mud
Postitusi: 2715
Liitunud: E Dets 27, 2010 6:12 pm
Asukoht: Saaremaa

Re: patrol 2,8 chippimine 95kw vs. 114kw

Postitus Postitas tuningman »

Olen isegi näinud neid 2 turboga variante. näitks klapperil oli ühel sommide mersu mootoriga masinal 2 turbot. 1 väiksem ja sinna otsa kohe suurem, aga ainult väiksel turbol oli WG küljes :roll:
Siit ka küsimus, et kas see väiksem turbo siis rõhku ja õhu kogust piirama ei jää,
kuigi suurem turbo on kohe takka pistetud.
samas mu väike aju ei saa aru, et kuidas saab suurem turbo rohkem puhuda,
kui enne seda on väiksema läbilaske võimega turbo piirajaks?

ärge siis näkku lõõge vaid selgitage palun võhikule :oops:
Ingmar 56328868
Tooperi kasutatud varuosad.
Mad Toy 2016
Vasta

Mine “Nissan / Renault”