Grand Cherokee 3.1 103 kW mootor

Moderaatorid: jr, vtl, Moderators

Mauks
Mudder
Postitusi: 87
Liitunud: K Dets 11, 2013 8:51 pm
Asukoht: Tallinn

Re:

Postitus Postitas Mauks »

grudge kirjutas:Siin arutletud selle teema üle natuke. Aga oskab keegi konkreetselt öelda ka palju on selle isendil plokikaane remont ja kas peale remonti saab veast lahti.

Ise ka huviline ja 3,1 liigub turul palju

Kõik kes omavad remondi kogemust juba , siis nende kommentaarid eriti oodatud.

Ette tänades
Tõstan korra kuna mujal detailsemat mure lahenduse infot ei leid ..... kas hetkel keegi siis oskab soovitada eeltoodud küsimusele vastust.
Ja ega leidu mingeid muid alternatiiv variante ka selle kaane murele? (kuulsin et voyageri kaan pidi 1:1-le minema, kui usutav see ka muidu on ning millise?)

Terv.
Mauks
'99 GC WJ 3.1Td
Kasutaja avatar
ibra
I live off from the mud
Postitusi: 2903
Liitunud: K Nov 18, 2009 6:04 pm
Asukoht: Tartu

Re: Grand Cherokee 3.1 103 kW mootor

Postitus Postitas ibra »

GC 3,1td kaaned täpselt samad, nagu 2,5td-l. Mootor sama, ainult 3,1-l üks silku lisaks. 2,5 td Voyageril samad kaaned. Mõraga plokikaani pole mõtet remontida, neist nagunii asja ei saa. Kui vahetad mõne kaane välja, siis on niikuinii vaja kõik kaaned koos vaheklotsidega ühte mõõtu lihvida.
Me oleme kõik võhikud,ainult erinevates valdkondades.
airport
Rock Crawler
Postitusi: 542
Liitunud: P Apr 21, 2013 9:02 pm

Re:

Postitus Postitas airport »

grudge kirjutas:Siin arutletud selle teema üle natuke. Aga oskab keegi konkreetselt öelda ka palju on selle isendil plokikaane remont ja kas peale remonti saab veast lahti.

Ise ka huviline ja 3,1 liigub turul palju

Kõik kes omavad remondi kogemust juba , siis nende kommentaarid eriti oodatud.

Ette tänades
Kõik plokkikaaned lihvisin , klappi sadulad uued , tihendit , tõukurid uued , pihustid taastasin , koos töörahaga läks mull 1000€ .
airport
Rock Crawler
Postitusi: 542
Liitunud: P Apr 21, 2013 9:02 pm

Re: Grand Cherokee 3.1 103 kW mootor

Postitus Postitas airport »

Omal pool ütlen , et 3.1 d. , mitte halvem kui 2.7 ( kui vaadata foorumi järgi : pihustid , elekter ) kui sa vaatad selle järgi - õli , temperatuur , tõukurid . Jõudu tal rohkem kui 2.7d , kW on vähem , aga ma panin chipi see tegi 130kw ja nüüd tall on jõudu ja kW , näiteks uus turbiin tal maksab 400€ , mis ei ole kallis , käigu kasti remont ( uus sisu sisse ) - 1000€ . Et kui sa leiad mingi variandi endale , hea meelega aitan ostmisega - ülevaatamisega , sellepärast et ise tean seda autot nägu oma viis näppu :)
Mauks
Mudder
Postitusi: 87
Liitunud: K Dets 11, 2013 8:51 pm
Asukoht: Tallinn

Re: Grand Cherokee 3.1 103 kW mootor

Postitus Postitas Mauks »

Niisis nagu aru olen õieti saanud siis murelasteks plokikaan/Silindripea ....
Pilt

Nüüd seoses selle asjandusega sooviks teada kumba tihendit sellele soovitatakse ....

kas see mis on ühes tükis :
Pilt

Või siis mis on nö eraldiseisev (igal peal oma tihend)
Pilt

Kuna endal vaja see protseduur lähiajal läbi viia siis kogun ennatlikult infot et mida kõikke ja missugust toodet mul selle teostamiseks vaja võib minna ning mis on nö parem valik.


Ette tänades
Mauks
'99 GC WJ 3.1Td
Kasutaja avatar
ibra
I live off from the mud
Postitusi: 2903
Liitunud: K Nov 18, 2009 6:04 pm
Asukoht: Tartu

Re: Grand Cherokee 3.1 103 kW mootor

Postitus Postitas ibra »

See pikk tihend on metallist ja üldjuhul seda kasutatakse. Sa pead ainult vaatama, mitme sälguga su vana tihend on ja vastavalt sellelepead sama paksu ka uue ostma. Kui sul katlas ikka mullitab, siis pead kaaned maha võtma ja survestamisele viima. Seal on näha mitu kaant on mõraga. Mõraga kaaned viskad kõrvale ning otsid kas kasutatud ja kontrollitud või uued.
Me oleme kõik võhikud,ainult erinevates valdkondades.
airport
Rock Crawler
Postitusi: 542
Liitunud: P Apr 21, 2013 9:02 pm

Re: Grand Cherokee 3.1 103 kW mootor

Postitus Postitas airport »

See pikk on õige , kui panna lühikese siis vist ei jää ruumi plokkikanee vahepalaks jaoks .
Kasutaja avatar
rannamees
Rock Crawler
Postitusi: 692
Liitunud: L Okt 10, 2009 1:04 am
Asukoht: L-Virumaa

Re: Grand Cherokee 3.1 103 kW mootor

Postitus Postitas rannamees »

Tüüpvea alla käib ka lahtitulevad nukapoldid. Samas tempos kuluvad saaled,vaakumpump ja õlipump.
Kui on võimalus, tasub kindlasti kontrollida töötava mootori õlisurvet. Remont on nii kallis, et kaotab tihti mõtte.
Ressurss saab otsa äkitselt ja terve mootor korraga.
Kui kõik on tihe ja trimmis, kestab normaalselt.
Olen alati nõus inimesega, kes on minuga samal arvamusel.
----------------
GC WK 3,0
ex- WJ 4,7, Dakota 3,9; GC WJ 4,7; Frontera Sport; GC WJ 2,7
Kasutaja avatar
puhvel
I live off from the mud
Postitusi: 2222
Liitunud: E Apr 16, 2012 7:34 pm

Re: Grand Cherokee 3.1 103 kW mootor

Postitus Postitas puhvel »

rannamees2 kirjutas:Tüüpvea alla käib ka lahtitulevad nukapoldid. Samas tempos kuluvad saaled,vaakumpump ja õlipump.
Kui on võimalus, tasub kindlasti kontrollida töötava mootori õlisurvet. Remont on nii kallis, et kaotab tihti mõtte.
Ressurss saab otsa äkitselt ja terve mootor korraga.
Kui kõik on tihe ja trimmis, kestab normaalselt.
Tekkis miljon küsimust, kuna oman ka selle igikestva modraga massinat.
Mis tähendab samas tempos kuluvad saaled jne....omavahel samas tempos ?
Kas see peaks tähendama, et kiiresti....saaled võiks muidugi mitte nii kiiresti kuluda ( siis kohe, kas kabedamaid saalesid on võimalik kuskilt hankida )
Seier armatuuris pole usaldusväärne õlirõhu näitaja ?
XC 70
Kasutaja avatar
rannamees
Rock Crawler
Postitusi: 692
Liitunud: L Okt 10, 2009 1:04 am
Asukoht: L-Virumaa

Re: Grand Cherokee 3.1 103 kW mootor

Postitus Postitas rannamees »

puhvel kirjutas:
rannamees2 kirjutas:Tüüpvea alla käib ka lahtitulevad nukapoldid. Samas tempos kuluvad saaled,vaakumpump ja õlipump.
Kui on võimalus, tasub kindlasti kontrollida töötava mootori õlisurvet. Remont on nii kallis, et kaotab tihti mõtte.
Ressurss saab otsa äkitselt ja terve mootor korraga.
Kui kõik on tihe ja trimmis, kestab normaalselt.
Tekkis miljon küsimust, kuna oman ka selle igikestva modraga massinat.
Mis tähendab samas tempos kuluvad saaled jne....omavahel samas tempos ?
Kas see peaks tähendama, et kiiresti....saaled võiks muidugi mitte nii kiiresti kuluda ( siis kohe, kas kabedamaid saalesid on võimalik kuskilt hankida )
Seier armatuuris pole usaldusväärne õlirõhu näitaja ?
Kulumine jah omavahel samas/võrdses tempos- vända saaled, kepsusaaled, nukk, õlipump, vaakumpump.
Seier pole eriti usaldusväärne jah, see rohkem informatiivne.
Mõõda korraliku kellaga ära, tead vähemalt võimalikku viga.
Eriti oluline on tühikäigul korralik õlisurve!
Olen alati nõus inimesega, kes on minuga samal arvamusel.
----------------
GC WK 3,0
ex- WJ 4,7, Dakota 3,9; GC WJ 4,7; Frontera Sport; GC WJ 2,7
Kasutaja avatar
karburaator
Fitting 38"
Postitusi: 317
Liitunud: L Apr 07, 2007 9:30 pm

Re: Grand Cherokee 3.1 103 kW mootor

Postitus Postitas karburaator »

Minu oma käivitus talvel ainult sooja puhuri abil.
Tegelen offroadi autode vedrustuste analüüsi ja projekteerimisega.
Mauks
Mudder
Postitusi: 87
Liitunud: K Dets 11, 2013 8:51 pm
Asukoht: Tallinn

Re: Grand Cherokee 3.1 103 kW mootor

Postitus Postitas Mauks »

Niisiis võtsin selle plokikaane tihendi/silindripeade kontrolli/remondi ette ..... olen juba natukese igasugu asju lahti nokkind kuid sisselaske/väljalaskega on ikka jamamist ..... ei saagi täpselt aru mis järestuses peaks lahti neid võtma et saaks normaalselt ja suurema vaevata nad kätte .....

Kui siin on keegi kes selle moto on lahti võtnud ja kokku pannud siis äkki viitsib nö etappidena (alates kapoti avamisest kuni selle sulgemiseni) siia kirjutada kuidas seda kõige mõistlikum teha oleks :)
Senikaua aga proovin edasi kuidas loogiline tundub :P

Ettetänades Mauks
'99 GC WJ 3.1Td
Kasutaja avatar
puhvel
I live off from the mud
Postitusi: 2222
Liitunud: E Apr 16, 2012 7:34 pm

Re: Grand Cherokee 3.1 103 kW mootor

Postitus Postitas puhvel »

karburaator kirjutas:Minu oma käivitus talvel ainult sooja puhuri abil.
Ei jaksanud korda teha autut ? Ma ütleks, et sõna otseses mõttes mootor ei tee poolt pööretki, kui käib. Pole miskit eelsoendust ka, peaks panema tegelt, kuluks, piinaks tunduvalt vähem.
XC 70
Kasutaja avatar
Ax
True Off Roader!
Postitusi: 1168
Liitunud: T Sept 16, 2008 8:37 am
Asukoht: Tartu

Re: Grand Cherokee 3.1 103 kW mootor

Postitus Postitas Ax »

3.1 td mootor on suht pommikindel KUI seda ei juhtu kasutama I...
Olen oma auto mootori pidanud lahti ja kokku lappama (eelmine omanik F...) kunas kasutati õli ja tosooli torudel aiakastmis voolikut.
Takkajärgi tarkus on täppisteadus.
Mauks
Mudder
Postitusi: 87
Liitunud: K Dets 11, 2013 8:51 pm
Asukoht: Tallinn

Re: Grand Cherokee 3.1 103 kW mootor

Postitus Postitas Mauks »

Endal nüüd siis kaaned maas ... vaja need puhastada ära ja siis kontrolli viia ..... ise kahtlustan et kaane tihend omadega läbi sest kunagi vist miski kaan maha käind jne kuid sama tihend jäeti (nagu ikka mis enamvähem see tagasi) .... sest ploki ja tihendi vahel pmst miskine mustus (küünega tõmmates haakus) ja eks sealt see tosool oma teekonna väljapoole saigi teha.


Pilt

Nüüd siis aga uus küsimus .... kas panna taas see nö metallist tihend (3 kihiline) või siis on miskit muud materjali (kork vms) mis oleks parem ja kestaks kauem?
'99 GC WJ 3.1Td
Vasta

Mine “Chrysler / Jeep / Wrangler”