Mina lasin oma ´92 a. Cherokeele treida ette siit
http://www.jeep.avtograd.ru/cherokee/ch ... spacer.htm saadud joonise järgi kere ja keerdvedru vahele 2,5'' puksi. Taga vedrulehepakile lisasin pealehe alla lühikese kerega Ford Transiti pealehe, kust sai silmad maha lõigatud, muidugi tuli uus tsentripoldi auk puurida. Enne lisalehe paigaldamist oli oma pealeht, kohe peale abilehelõppemist ära vajunud. Transiti lehe lisamisega sai pealegele hea toetuse vedrusilmast-silmani, tekkis ilusti ca. 2'' tõste. Nüüd on plaanis veel veidi tahumisevedrulehe kinnitus harke pikendada, et saaks taha ka 2,5'' tõste. Auto vedrustus jäi jäigem, ei ole enam nii vedel kui varem, mõnusam sõita. Amorte vahetama ei pea, aga avtogradi jutu järgi oleks soovituslik. Enda autol vahetasin amordid ära, ette said Wrangler YJ ja taha Grandi ZJ amordid. Veel soovitatakse piduritorude/voolikute kinnitused kere küljes veidi ümber tõsta, et ei peaks pikemaid voolikuid panema. Tehnoülevaatusel probleeme tõste pärast esinenud ei ole.
´92 a. Cherokee XJ 4,0 136kW