O: küsimus mitsubishi pajero 4 kohta

Liiga tihti on meil see küsimus. Palun, Paneme siia oma uiteküsimused ja fleimime siin, et millist maasturit ma tahan või vajan

Moderaator: Moderators

Vasta
Martin841
Rookie
Postitusi: 19
Liitunud: R Dets 13, 2013 1:25 pm

O: küsimus mitsubishi pajero 4 kohta

Postitus Postitas Martin841 »

Mitsubishi pajero 4 (tuli välja 2007).Oskab keegi rääkida auto headest külgedest ja mis vead on ja kui pajlu hooldus kulud on. Mõte on selline mudel Mitsubishi Pajero Intense Premium 3.2 DI-D 125kW (automaat).
Kas sellega maastiku peale ka kannatab minna ?

Ette tänades Martin 8)
smurhv
Rock Crawler
Postitusi: 971
Liitunud: N Veebr 15, 2007 9:59 pm

Re: O: küsimus mitsubishi pajero 4 kohta

Postitus Postitas smurhv »

Kasutatuna ostetuna on esinenud ühel masinal pidevaid elektri ja andurite probleeme. Ls oli siis alles alla 150k. Ka see kübemefilter ei ole asja ette. Liiva sisse kinni jäädes suutsin kord käigukasti üle kuumeneda lasta. Maanteel sõit seeeest ülimugav ja tagaveoga üpris säästlik.
Y61
#540 Mudmen
Martin841
Rookie
Postitusi: 19
Liitunud: R Dets 13, 2013 1:25 pm

Re: O: küsimus mitsubishi pajero 4 kohta

Postitus Postitas Martin841 »

kas sellele ette vintis kannatab panna? või peab kohe kogu raud stange tegema ?
ttambett
Fitting 38"
Postitusi: 275
Liitunud: E Mär 08, 2010 10:48 pm
Asukoht: Kiisa
Kontakt:

Re: O: küsimus mitsubishi pajero 4 kohta

Postitus Postitas ttambett »

Pajero III ja Pajero IV on miuarust suht sarnased pillid, arvan, et 90% metallist koostisosi on samad, kuigi varuosa koodid on erinevad ja Agr-i mehed ütlevad, et nemad ei tea kas klapivad omavahel. Kolme aasta jooksul olen täheldanud , et nii mõnigi osa on üks ühele. Pajero III-me kohta oskan öelda, et maastikule kannatab minna küll, vints on võimalik viisakalt esistsngesse sättida. Mul küll pole ühtegi teist maasturit olnud aga originaaljupid on minuarust jaburalt kallid ja B juppe pole mõtet külge kruvida, need ei tööta juba uuestpeast. Margiesindust külastades tundub mulle tihtilugu, et mina oma puusepamõistusega, kolme aasta jooksul, umbes korra kahe kuu tagant, selili lumehanges auto all kuvalda ja vanade vene torutangidega olen õppinud seda autot paremini tundma kui kõrgeltkoolitatud luksepad kes selliseid autosi igapäevaselt näpivad.
Vahekast, eelkõige positsiooniandurid mida on viis pluss üks esisreduktoris vist on nõrgad kohad ja vajavad viisakat lähenemist. Sihtotstarbelisel kasutamisel roostetab tõenäoliselt läbi kütusepaak - korduvalt.
Kui juba tekkis küsimus kas panna metallsatnge, siis kindlasti panna.
Toyota LC95
Mitsubishi Pajero III, oli.

http://www.puutöö.ee
Kasutaja avatar
Jopinto
Fitting 44"
Postitusi: 407
Liitunud: K Juul 20, 2011 10:49 am
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: O: küsimus mitsubishi pajero 4 kohta

Postitus Postitas Jopinto »

Kuna omalgi mõte see masin ära proovida siis jälgin huviga seda teemat...
Huvitab mis tal üldiselt hooldust pidevalt vajab? Mingid tüüp kohad? Õõtsad, laagrid vms...
Uued rehvid ja veljed Rehviparadiis.eu ;)
ttambett
Fitting 38"
Postitusi: 275
Liitunud: E Mär 08, 2010 10:48 pm
Asukoht: Kiisa
Kontakt:

Re: O: küsimus mitsubishi pajero 4 kohta

Postitus Postitas ttambett »

Kui B varuosi ei kasuta siis ei vaja pidevat hooldust. Mingi aasta tagasi ehk, üritasin B rattalaagritega autot töökorda seada, kuuritaha tekkis laagritest koosnev vanaraua hunnik ja laagri vahetus sai heasti käppa. Originaal laager maksab ca 350€/tk. Umbes poole odavamad SKFid jäid ka pidama. Õõtsapukse olen ühe korra vahetanud aga seda seetõttu, et tõstevedrud muutsid rattakaldeid ja roostespoltide tõttu ei olnud neid enam võimalik reguleerida. Tuli vahetada poldid koos puksidega, mis oli päris kulukas töö. Sildades ei ole peale erinevate kaitsekummide midagi suutnud metsas ära lõhkuda.
Toyota LC95
Mitsubishi Pajero III, oli.

http://www.puutöö.ee
smurhv
Rock Crawler
Postitusi: 971
Liitunud: N Veebr 15, 2007 9:59 pm

Re: O: küsimus mitsubishi pajero 4 kohta

Postitus Postitas smurhv »

Kübeme/tahmafilter ja andur, egr. Auto ei kuulunud minule, kuid sõitsin sellega tihti - vedasin igasugu staffi sellega.
Endale ei ostaks kuna tegemist ei ole päris maasturiga, liiga palju igasugu nodi. Ise ei puhastanud ega vahetanud midagi, käis alati AGR autokeskuses, järvevana teel. Maatkasti suutsin kord keema ajada, kuid auto liigub siiani. Samas enam ei tea, ehk on juba ka seda remonditud.
Soovitan teha päringu selle mudeli kohta AGR-i, kuna tihti on näha seal seismas erinevaid, sama mudeli, Pajerosid.

Üks haigelt lihtne ja tobe asi, mis pidevalt närvi ajas - probleem tagaluugiga, mille link saab tolmu vahele ning ei taha töötada, ehk luuk ei sulgu. Ja luugi küljes on ka tagavararatas, mis teeb selle raskeks.

Samas kõik ei pruugi olla nii nagu mina arvan. See masin tuli Lätist ja kes teab, kuidas temaga seal sõideti..
Edu otsinguil!
Y61
#540 Mudmen
Kasutaja avatar
helar
I live off from the mud
Postitusi: 2646
Liitunud: T Jaan 12, 2010 4:13 pm
Asukoht: Vääna Jõesuu

Re: O: küsimus mitsubishi pajero 4 kohta

Postitus Postitas helar »

Kui linnas lühikesed otsad siis jah saab DPF täis. Maanteel antakse elektroonika poolt käsk see tühjaks põletada.
Kas mitsul saab ka DPF välja progeda ? Seda võiks uurida. Ja kui keeruline ( ja kas üldse) saab EGR pimedaks teha ?
Y61 Pätcruiser , LC80 .
Kuni autopesuni on offroad lahe...
Autoremont Tallinnas. http://www.heinworks.ee
margus11
Rock Crawler
Postitusi: 652
Liitunud: E Apr 23, 2012 11:10 pm
Asukoht: Harjumaa

Re: O: küsimus mitsubishi pajero 4 kohta

Postitus Postitas margus11 »

Esivanemal selline ja sõitnud ise sellega päris palju.5 aastat ja pole küll ühtegi probleemi olnud,tuleb hooldada korralikult.Eks need andurivead arvatavasti mõnel autol sellest,et euroopa uputus on siia toodud.Auto muideks müügis,aus kaup ja kindel ajalugu! http://www.auto24.ee/used/1635652
LC105, LC61
Kasutaja avatar
TiitR
I live off from the mud
Postitusi: 5765
Liitunud: P Mai 18, 2008 8:00 pm
Asukoht: Tartumaa + Ida-Virumaa

Re: O: küsimus mitsubishi pajero 4 kohta

Postitus Postitas TiitR »

jaan mmc kirjutas:
helar kirjutas:Kui linnas lühikesed otsad siis jah saab DPF täis. Maanteel antakse elektroonika poolt käsk see tühjaks põletada.
Kas mitsul saab ka DPF välja progeda ? Seda võiks uurida. Ja kui keeruline ( ja kas üldse) saab EGR pimedaks teha ?
Eelmist, st. commonrailita versiooni, saab pimetihendiga EGRi sulgeda. Ilmselt saab ka uuemat.
Uurisin kunagi oma LC-le sama sja, siis räägiti, et sellel ilma veateateta ei saavat? :roll:
Kasutaja avatar
helar
I live off from the mud
Postitusi: 2646
Liitunud: T Jaan 12, 2010 4:13 pm
Asukoht: Vääna Jõesuu

Re: O: küsimus mitsubishi pajero 4 kohta

Postitus Postitas helar »

D4D puhul osutus tiba keeruliseks. Sel turbo ülerõhk lastake läbi egr maha. + muud pisemad nüansid. Kindlasti saab aga eeldab ümberehitust.
Kindlasti aitab palju jama ära hoida karterituulutuse filtreerimine.
Y61 Pätcruiser , LC80 .
Kuni autopesuni on offroad lahe...
Autoremont Tallinnas. http://www.heinworks.ee
Kasutaja avatar
Gerd
Off Roader Wannabe
Postitusi: 20
Liitunud: R Nov 22, 2013 1:49 pm

Re: O: küsimus mitsubishi pajero 4 kohta

Postitus Postitas Gerd »

http://forum.4x4.ee/viewtopic.php?f=49& ... 30#p306330
siin lahatakse põhimõtteliselt samat teemat :)
Pajero, 2007 a. 3,2D , 125kw.....punane püss :D
Martin841
Rookie
Postitusi: 19
Liitunud: R Dets 13, 2013 1:25 pm

Re: O: küsimus mitsubishi pajero 4 kohta

Postitus Postitas Martin841 »

tean ma jõutisin oma teemaga enne teha :mrgreen: Loen huviga mõlemat teemat.
Vasta

Mine “Tahan osta aga ?”