400 kasutatud sõidukit lähevad müüki

Postid, mis kuhugi mujale ei sobi.

Moderaator: Moderators

Kasutaja avatar
Landy
Typo Master 2.1
Postitusi: 17435
Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
Kontakt:

Postitus Postitas Landy »

Uus sats müügis. sh. ka mõned maasturid:
http://www.osta.ee/index.php?fuseaction ... ems&id=685
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Paheero
Fitting 38"
Postitusi: 277
Liitunud: K Nov 22, 2006 3:41 pm

Postitus Postitas Paheero »

Kasutaja avatar
Stupiduser
Vintsmännide AÜ
Postitusi: 1280
Liitunud: K Veebr 19, 2003 6:25 pm

Postitus Postitas Stupiduser »

Väga lahe esivedrustus! :shock:
Kasutaja avatar
Landy
Typo Master 2.1
Postitusi: 17435
Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
Kontakt:

Postitus Postitas Landy »

Stupiduser kirjutas:Väga lahe esivedrustus! :shock:
Nagu sa ei mäletaks mis moodi Iltised meil "Sillaehitajate" ajal oma olematu esivdrustuse ja naljaka vahekastiga jalus olid. :twisted:
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Kasutaja avatar
suzi
Fitting 38"
Postitusi: 334
Liitunud: N Juun 01, 2006 7:38 pm
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas suzi »

Olles ise Iltisega sõjaväes sõitnud võin öelda, et maastiku suutlikus on alla igasugu arvestuse. Samuti on neil üldreeglina esisilla lülitus katki ning seda nn kangi, mis tuleb kõrvalistuja jalgade vahelt, peab keegi jõuga üleval hoidma.
Iltis oli minu arust neist kõige kehvem maastikul, järgnes GMC ning siis vana hea UAZ-ik.
Iltisete probleemiks oli veel küünlajuhtmete leidmine. Kuigi seal on peal täiesti tavaline WV 1,6 mootor, millel on lihtsalt sõjaväe jaoks töömahtu suurendatud, on seal piibud nn veekindlad.
Ei mäleta enam peast, miks me neid tavaliste juhtmete peale ümber ei ehitanud. Jagaja oli vist kah teistsugune jne. Samas WV tavaline 1,6 mootor maksab 1000.- krooni ning neid on võtta igalt poolt. Pole nagu probleeme, et mootor ära vahetada.
Aitan palju oskan...
H.K
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 188
Liitunud: L Nov 25, 2006 1:47 am

Postitus Postitas H.K »

Nüüd rikkusite küll tuju ära. ma lootsin et iltis natukenegi kriitikat kannatab. Tahtsin sealt just ühe soetada kui hind väga ei tõuse. Paras suvel maal kärutada ja kabrio ning puha. Kuid enne tahtsingi teada kuidas on lood sildadega. Kust sinna on varuosi saada ning mis hinna klassi ta jupid keskmiselt jäävad. Mootor oli plaanis vahetada ka selle 1,6 vastu kui tal see 1,7 õhtal on.
Kasutaja avatar
tai
unistus TR nullist
Postitusi: 1282
Liitunud: P Veebr 26, 2006 7:56 pm
Asukoht: Pärnu/talin lennujaama juures

Postitus Postitas tai »

seljuhul edu iltise soetamisel! Soe soovius viska moto/sillad/kastid minema keevita põhjaaugud kinni saad kena paadi järvel õngitsemiseks soojal suvepäeval - rohkemaks ma ausalt ei raatsi soovitada seda masinat. (varuosa hinnad, saadavus ja kestvus)
Asjadele tuleb lennukalt läheneda
58021221
Kasutaja avatar
ricardo
Rock Crawler
Postitusi: 963
Liitunud: N Veebr 16, 2006 8:34 pm
Asukoht: Pärnu linn

Postitus Postitas ricardo »

Nu aru ma ei saa :shock: Eelmisel oksjonil müüdi miski kuni kuus iltist hinnaga 20 000-30 000 eeku tükk(alghind 500.-), vaatamata sellele et mõnest oli järgi vaid kere. Mis kuradi pärast peaks praegu vaid alghinnaga ära minema :evil: Võib ju kehv auto olla, aga ega mõne tuhandega ka kätte ei saa, sest sellisel juhul ostan nad ise ära kõik 8) Antud juhul on ju võimalik saada vähese vaevaga legaalne auto, mis võib olla doonoriks saksast toodavale igati kabedale masinale? Muidugist käisin ise ka teisi piirivalve masinaid Lagedil vaatamas ja kes vaid pildi järgi ostab, sees saab igal juhul t... :D Aga öelda et autod vaid alghinda väärt, see oleks ka vale! Aga mittetaiplikud inimesed peavad arvestama(targad teavad isegi) ka sellega, et enamusele masinatele lisandub ka uue numbri kulu(ei saa kaasa). Mina isiklikult kavatsen enamuse varanduse jagamisel osaleda! 8)
R969
Fitting 38"
Postitusi: 363
Liitunud: N Veebr 02, 2006 7:26 pm
Asukoht: Võru

Postitus Postitas R969 »

Võtaks siis kah Iltise kohta sõna,niipalju kui ajateenistuse ajal nähtud sai.
Kahjuks peab tõdema,et tavalise Volkswageniga pole sel autol just palju ühist.Mõned näited:elektrisüsteem on 24v ja spetsiaalsed osad on üle mõistuse kallid.Näiteks telliti tehasest starter,mis maksis meie rahas 11200-.
jagaja on spetsiaalne ja24v kommutaatoriga kokku ehitatud,maksis 7800-.
Taheti ühte 12v peale ümber teha,aga kojamees ja armatuur ei olnud nõus
töötama,samuti ei sobinud tavaline starter.Süüteluku asemele on enamusel
pandud lüliti(originaal 4000-.).Mootorit prooviti ka vahetada,aga oli mingi
probleem sidurivõlliga.Poolteljed ei sobi ühegi teise auto omad.Samuti piduritrumlid ja klotsid(kuulutati isegi välja riigihange klotsidele ja rooliotstele).Meil tõsteti tagumised rooliotsad enne ülevaatust ette ja vanad
taha.Ilmselt pole enam ühtegi autot,millel esisilla ja lukkude hoovad terved.
Samuti olid mootorid läbi aetud(Tapalt tuli 12 autost 3 omal jõul tagasi)ega
keegi võõrast autot hoidnud.Niipalju on sõjaväest meelde jäänud.
ats
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 199
Liitunud: K Mär 05, 2003 8:47 am
Asukoht: Valga, Tartu

Postitus Postitas ats »

On ka keegi neid Piirivalvurite Patroleid vaatamas käinud? Kas Kuusakoski kaup või annaks mõnest ka midagi metsakõlbulikku aretada. Ise Lõunaosariikidest ja ei jõua neid uudistama minna.

Ettetänades

ATS
Kasutaja avatar
Landy
Typo Master 2.1
Postitusi: 17435
Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
Kontakt:

Postitus Postitas Landy »

ats kirjutas:On ka keegi neid Piirivalvurite Patroleid vaatamas käinud? Kas Kuusakoski kaup või annaks mõnest ka midagi metsakõlbulikku aretada. Ise Lõunaosariikidest ja ei jõua neid uudistama minna.
Usaldusväärsed allikad kinnitasid, et pea kõik Patrolid sõitsid omal jalal kohale ja olid kuni seisma jäämiseni käigus. Ainuke probleem selles, et on üle aasta seisnud (bürokraatlikel põhjustel)ja see pole autodele sugugi head teinud.

Vitaratel reeglina kulumisest tingitud tüüpvead. Iltisete seisukord romust kuni garaazis seisnud reservini.
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Kasutaja avatar
Smithers
Mudder
Postitusi: 90
Liitunud: T Nov 22, 2005 11:18 am

Postitus Postitas Smithers »

Need Patrolid on aastanubrit vaadates päris head, aga... seisma jäid nad juba 3-4 aastat tagasi ja nii nad seal lageda taeva all roostetasid. Kui 3-4 tükki ostad siis tõenäoliselt saad midagi liikuvat kah kokku panna. Kõik need Patrolid ja Trackerid on kasutuses olnud ka doonormasinatena, ehk siis kui veel sõitvatel masinatel miskit katki läks siis krutiti seisvatel masinatel vajalik jupp küljest. :evil:
Reix
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 159
Liitunud: R Mär 24, 2006 2:08 pm
Asukoht: Tallinn/Haapsalu

Postitus Postitas Reix »

Tea kas neist patrolitest mõne sellise masina ka saaks, millega talvel metsat küttepuid välja tassida? Kuskilt teemast jäi silma külmaga kehva käivitus. Tegelikult mul olekski oluline, et auto saaks ka peale mõnekuulist pausi ilma suurema vaevata käima ja et rattad enamvähem ikka ringi käivad. See, kas igasugune pudipadi töötab pole eriti oluline, kuna on plaan maale soetada mingit sorti traktori asendaja.

Ja võhikuna küsin, et kas nendel piirivalve patrolitel on turboga mootor? Ja difrilukke neil pole?
Grand Cherokee
Kasutaja avatar
isakene
I know how to fix stuff
Postitusi: 1807
Liitunud: R Veebr 04, 2005 5:07 pm
Asukoht: L-Virumaa, Kadrina vald

Postitus Postitas isakene »

Reix kirjutas:Tea kas neist patrolitest mõne sellise masina ka saaks, millega talvel metsat küttepuid välja tassida? Kuskilt teemast jäi silma külmaga kehva käivitus. Tegelikult mul olekski oluline, et auto saaks ka peale mõnekuulist pausi ilma suurema vaevata käima ja et rattad enamvähem ikka ringi käivad. See, kas igasugune pudipadi töötab pole eriti oluline, kuna on plaan maale soetada mingit sorti traktori asendaja.

Ja võhikuna küsin, et kas nendel piirivalve patrolitel on turboga mootor? Ja difrilukke neil pole?
Ma 2,8 masinate kohta pole kõige õigem mees arvamust avaldama, aga 3,3D mootor on korras pihustite ja pumbaga maailma parim käivituja! Senikaua, kuni starter jaksab vedada ja kütus vedel on, senikaua ta ka käima läheb. Ning vedada starter jaksab, 24 volti ikkagi... 8) Maale traktoriks soovitan kindlasti 3,3-e, täiesti tankimiinikindel mootor, 2,8-st on kuidagi kapriisne mulje jäänud...
Kasutaja avatar
inseneer
Legod Varuosadest
Postitusi: 2560
Liitunud: N Nov 18, 2004 3:14 pm
Asukoht: Tallinn ja Harjumaa 534O8157

Postitus Postitas inseneer »

Jagan isakesega sama arvamust. Mul igapäeva kasutuses 260 seeria patrol 2,8 ja kogu aeg peab jälgima, et kõik näidukid toimiksid.
3,3 seda muret ei ole, seal lihtsalt ei lähe midagi katki :)

P.S Käisin ka neid piirivalve omi vaatamas, pole midagi väga head.
Osaliselt juppe puudu ja ilma turbota mootorid...
I. Nikker, rikutud alates 2001 +372534O8157
http://imedepold.ee/
Vasta

Mine “Ajaviide ja muidu huvitav jutt”