Targad hoiatasid cherole muretuks floorimiseks 32" piiriks olevat...aga noh...kui veits tõsta siis ... pole see 33" ka nii palju seal all ....
Cherokeele 31" alla, kuidas, millised?
Moderaatorid: jr, vtl, Moderators
jaap
Pildil oleval jeep-il on all siis 31
Kuda soomest siis rehve saab kas peab ise järgi minema või .
Kuda soomest siis rehve saab kas peab ise järgi minema või .
Re: jaap
Ei pildil on 33".alaska kirjutas:Pildil oleval jeep-il on all siis 31
Kuda soomest siis rehve saab kas peab ise järgi minema või .
Offivaruste-st rehve ? Kas lähed tood ise või kopereerud mõne härrasmehega kes nii ehk naa seda vahet sõelub.
Vahepeal siin olid miskised ühisostud populaarsed... Rommi vist sai nelijooksikule selle kaudu ka oma 37"-ed alla..jne...suhtle..küll keegi teab veel
edu
Virgo
plaan siis kohekohe niigui palavikud jms üle lähevad ja tervis tagasi tuleb soome uudistama minna ja 4 ratast ära tuua , transpordi kohapealt ise aidata ei saa , kuna pole neid rattaid endalgi kuhugi pista ..aga luureandmete kohaselt liigub soomest paar kaubikut suht tyhjalt tagasi niiet saaks vo peale orgunnida
kurda kui mure on..
5221232
silver
kurda kui mure on..
5221232
silver
Hold on...põhjakaitsete osas õnnestuks ehk mingi ühistellimus esitada ja mingi väike kopikas sellevõrra säästa ? Homme uurin mis sellise jutu peale räägitakse mulle.urmas kirjutas:Nojah, ja siis veel vints ja põhjakaitse ei teeks paha ja..........
Edit... Helista poodi....nüüdseks pühad läbi...saad vastuse kohe kätte.
- v6rrimees
- Õlleraha võiks ikka olla...
- Postitusi: 749
- Liitunud: T Jaan 04, 2005 4:05 pm
- Asukoht: Tallinn/ HeinaKüün
chp kirjutas:Hold on...põhjakaitsete osas õnnestuks ehk mingi ühistellimus esitada ja mingi väike kopikas sellevõrra säästa ? Homme uurin mis sellise jutu peale räägitakse mulle.urmas kirjutas:Nojah, ja siis veel vints ja põhjakaitse ei teeks paha ja..........
Edit... Helista poodi....nüüdseks pühad läbi...saad vastuse kohe kätte.
Härrased, hoog maha!
Ennem kui ühistellimuse kokku panete ja ära saadate mainige mulle kah milliseid kaitsmeid ja mis raha eest saab
Minu apastraat vajab kah mõnda kaitset.
Kontakt 5110092
Võistelnud aastast 2002
....................................................
Maasturite varuosad ja remont.
HEINAKÜÜN
Võistelnud aastast 2002
....................................................
Maasturite varuosad ja remont.
HEINAKÜÜN
- urmas
- unistus kahest 4-pakist kapoti all
- Postitusi: 1917
- Liitunud: E Jaan 01, 2007 4:04 pm
- Asukoht: Kalamaja, Kilulinn... 5o59185
Täna panin 31" M/T alla. Mahtusid vabalt ja linna peal saab tiirutada ka. Rooli ei saa nii palju välja keerata kui muidu. Sai ka Järvel Space vastas "müttamas" käidud paar minutit. Laskumisel läheb esimene ratas koopasse ja tõusul tagumine. Nii et päris niisama 31" ikka alla ei saa (nagu oli ka teada). Kuid tagala veel näitab end!
Varutud on vedrulehed ja treitud puksid esivedru alla. Saan need alla lähipäevil ja siis ootan kõiki metsas, kelle järelveetav olen olnud.
Lisan pildi, kuidas 31" välja näeb ilma tõsteta ja samas ka müügipilt rehvidest-velgedest, mis üle jäid. Sirged ja korras, mustrit 8-9mm. 7000 EEK
Varsti kokkuvõtte, mida ja palju on vaja kõige lihtsamaks 2" safaritõsteks ja kuidas see metsas toimib.

Tegelikult tahaks väga vintsi ka nina peale saada, enne kui pikk ja kuiv suvi tuleb. Meeldib see http://www.abv.ee/?group=10&group2=16&id=40 aga eks see hind vähe kukalt kratsima paneb. Mis rahvast sellisest arvab. Tahaks kindlasti enne ostmist korraliku eeltöö ära teha. Vigasid ja mõttetuid kulutusi juba niigi kuradi palju olnud
Muidu juhtub jälle nii nagu viimane kord, et "Miks sa ei küsinud, mul seal 30% alet!"
Lisan pildi, kuidas 31" välja näeb ilma tõsteta ja samas ka müügipilt rehvidest-velgedest, mis üle jäid. Sirged ja korras, mustrit 8-9mm. 7000 EEK
Varsti kokkuvõtte, mida ja palju on vaja kõige lihtsamaks 2" safaritõsteks ja kuidas see metsas toimib.

Tegelikult tahaks väga vintsi ka nina peale saada, enne kui pikk ja kuiv suvi tuleb. Meeldib see http://www.abv.ee/?group=10&group2=16&id=40 aga eks see hind vähe kukalt kratsima paneb. Mis rahvast sellisest arvab. Tahaks kindlasti enne ostmist korraliku eeltöö ära teha. Vigasid ja mõttetuid kulutusi juba niigi kuradi palju olnud
Viimati muutis urmas, P Nov 11, 2007 10:54 pm, muudetud 1 kord kokku.
Urmas, kui kaitstud Su auto põhi on? Mul on esmatähtis karterid, filtrid, paagid ära kaitsta,eest u.2,8m, seejärel torud külgedele. Edasi väike tõste, ja 32" alla. Vints peab ootama, kahjuks
.
Uku Velbri +372 56 48 43 78
Isuzu D-Max 2,5 TwinTDi Double Cab LSX AT'16
Isuzu D-Max 3,0 TD Double Cab LSX AT '08. Ex
Isuzu D-Max 3,0 TD Space Cab LS AT'05. Ex
Isuzu D-Max 2,5 TwinTDi Double Cab LSX AT'16
Isuzu D-Max 3,0 TD Double Cab LSX AT '08. Ex
Isuzu D-Max 3,0 TD Space Cab LS AT'05. Ex
- urmas
- unistus kahest 4-pakist kapoti all
- Postitusi: 1917
- Liitunud: E Jaan 01, 2007 4:04 pm
- Asukoht: Kalamaja, Kilulinn... 5o59185
To 414 AVM
Kevadel, kui jeebi ostsin, teadnud veel tõstestki midagi.
Kuid tarkust on kogunenud. Ees peab kaitse olema. Seda nii kivide, kui roigaste ja okste kaitseks. Uskumatu, kui kaugele need oksad jõuda võivad. Keskel pole mul midagi. Taga paagikaitse võiks olla. Ise lükkan selle tegemise edasi, sest pärast tõstet loodan, et paaki enam väiksemaks ei tao.
Küljetorud võiksid olla küll. Aga need peavad tugevad olema. Minu omad jäid metsa esimese käiguga. Praegu on mõlemad karbid tugevalt muljutud, mis ei ole hea kere jäikuse seisukohalt.
1. Mina alustaks M/T rehvist, tõstest ja esimesest kaitsest. Kui korralik M/T all on, saad rahulikut asja võtta. Väikese rehviga on nii, et edasijõudmiseks vaja rohkem lapatsit anda ja siis need asjad juhtuvad.
2.Äkki paneks hoopis vintsi järgmisena.
3.Ülejäänud torud, kaitsed juba vastavalt vajadustele või siis tagantjärele tarkusena.
Eile vaatasin õhufiltrit ja kopsikut selle all. Võttis tõsiseks. Tee õhuvõtt kindlasti ümber. See esitule tagune ei ole piisavalt kõrgel. V6rrimees oskaks siin kurva loo rääkida.
Kuhu see tuua, ei tea, pole ise veel tegelenud.
Kuidas sa need 32" plaanid alla mahutada?
Kevadel, kui jeebi ostsin, teadnud veel tõstestki midagi.
Küljetorud võiksid olla küll. Aga need peavad tugevad olema. Minu omad jäid metsa esimese käiguga. Praegu on mõlemad karbid tugevalt muljutud, mis ei ole hea kere jäikuse seisukohalt.
1. Mina alustaks M/T rehvist, tõstest ja esimesest kaitsest. Kui korralik M/T all on, saad rahulikut asja võtta. Väikese rehviga on nii, et edasijõudmiseks vaja rohkem lapatsit anda ja siis need asjad juhtuvad.
2.Äkki paneks hoopis vintsi järgmisena.
3.Ülejäänud torud, kaitsed juba vastavalt vajadustele või siis tagantjärele tarkusena.
Eile vaatasin õhufiltrit ja kopsikut selle all. Võttis tõsiseks. Tee õhuvõtt kindlasti ümber. See esitule tagune ei ole piisavalt kõrgel. V6rrimees oskaks siin kurva loo rääkida.
Kuidas sa need 32" plaanid alla mahutada?