Küsimus Hyundai Terracani body lifti kohta?
Moderaatorid: jr, Veiko, erik, Moderators
Küsimus Hyundai Terracani body lifti kohta?
Tere kõik austatud maasturlased! Tegelt sai mul see teema kirja ka juba Hyundai rubriigis, aga mõtlesin et topelt ehk ei kärise! Küsimus võib tunduda küll rumal, aga liiguks siis paludes mõistvat suhtumist asja juurde. Nimelt kui mitu puksi ma pean laskma treida kere tõstmiseks, oma targa aruga piilusin küll põhja alla, aga nägin seal ainult nelja kere ja raami vahelist ühenduskohta. Suure tõenäosusega on neid seal rohkem, kardan et isegi poole rohkem suisa. Ja kas oskab õelda ka keegi täpsemat numbrit läbimõõdu kohta mis passib nendesse kerekanduri pesadesse? Ja kas kõik puksid on seal ka ühe pikkused või ei? Lõpetuseks küsiks veel ka seda, kas see jutt peab paika et kuni 2 tollise keretõste juures ei ole vaja teha mingeid ümberehitusi, nimelt kuskilt olen seda lugenud!
Ette tänades kõiki maasturlasi!!!
Kristjan
Ette tänades kõiki maasturlasi!!!
Kristjan
Re: Küsimus Hyundai Terracani body lifti kohta?
Vahet pole, kas nad on ühe pikkused, sinu poolt treitavad peavad ikka olema 2" sed (kõik)Ja kas kõik puksid on seal ka ühe pikkused või ei?
Enamus pillidel saab 1"-2" lifti teha suht väikse vaevaga. Osadel tuleb vaid pikendada piduritorusid, mõnel ka roolikardaani.
Kõik mis sealt edasi jääb 2" ja üles vajavad juba suuremat rappimist.
Eeldaks siiski, et peaks olema vähemalt 8 kere ja raamivahelist puksi- kui mitte rohkem.
Selle "tõste klotsi" läbimõõdu saad sa oma kerepuksist mõõta. Ja igaksjuhuks huvi pärast küsin mis materjalist sa need klotsid teha tahad/plaanid?
Mitsubishi Pajero matkamaja
www.uitajad.ee
www.uitajad.ee
Re: Küsimus Hyundai Terracani body lifti kohta?
Suured tänud omi mõtteid jagamast, aga puksid treib mul sõber terasest või mõnest muust raua nime väärivast esemest !! 

-
- Got ARB and Nitrous?
- Postitusi: 114
- Liitunud: L Okt 01, 2011 12:19 pm
- Asukoht: Soome / Heinola
Re: Küsimus Hyundai Terracani body lifti kohta?
No mes sa raiskad metalli, hokilitrid sobivad ka suurepäraselt, 2 hokilittrid ca.2" 

Enne oli mul aega ja raha,
nüüd on mul ainult
Pajero 2,5tdi, 1990 a. ja ka Ford Maverick 2,7td 1996 a.
nüüd on mul ainult
Pajero 2,5tdi, 1990 a. ja ka Ford Maverick 2,7td 1996 a.
Re: Küsimus Hyundai Terracani body lifti kohta?
Hokilitter muutub ajapikku rabedaks ja hakkab murenema, seega see pole küll nüüd koht kuhu seda toppida. Kuigi jah mõne aja ta seal kestab. On ta odav küll jah.jyrgen kirjutas:No mes sa raiskad metalli, hokilitrid sobivad ka suurepäraselt, 2 hokilittrid ca.2"
Mitsubishi Pajero matkamaja
www.uitajad.ee
www.uitajad.ee
- sambla-aadu
- Rock Crawler
- Postitusi: 528
- Liitunud: N Apr 05, 2007 7:37 am
- Asukoht: Tartumaa/Võrumaa
Re: Küsimus Hyundai Terracani body lifti kohta?
On mul sõbral hokilitrid vahel ja seda umbes viimased 5 aastat ja pole veel midagi ära kukkunud. Ehk ei ütleks et nad väga rabedad on.
- kiiking
- Julgeb Organiseerida
- Postitusi: 477
- Liitunud: L Jaan 06, 2007 10:15 pm
- Asukoht: Viimsi-Mähe
- Kontakt:
Re: Küsimus Hyundai Terracani body lifti kohta?
Milleks sul on vaja tarakani kere tõsta? lase esimesest torsioonist üles ja ongi valmis. Vajadusel taha mitsu pajero 92.a. tagavedrud. Need samad. mis tarakanil aga 4 cm pikemad. Üle nelja sendi nagunii tõsta ei kannata. 265/70R16 on nagunii suurim mõõt, mis sinna alla saab pana. Üle selle hakkavad sillad lendama.
Re: Küsimus Hyundai Terracani body lifti kohta?
Niii
! sai siis nüüd tehtud ära väike tõste lõpuks ometi tarakanile. Tõstet tuli lõpuks 6 cm. Taha läksid pajero keerdvedrud, mis on küll sama pikad kui terrakani originaalid, aga kõvasti jämedama vedruga ja tihedama keermega. Viskas taguotsa kuus senti lähemale taevale
. Eest pidi muidugi ka torsiooni sama palju peale keerama! Ja nüüd võiks mõni tark ja asjalik ning teadja inimene seletada mulle ära kuidas hakkavad mul lendama sillad! Ja jutt et üle nelja sendi tõstes hakkavad tekkima anomaaliad ei kõla lihtsalt loogilisena! Ja praegu 6 cm torsiooni peale keerates ei hakka ega saagi mitte kuidagi hakata jooksma veovõllid välja! Ja 33" mudakas läheb nüüd ilusti alla! Aga nohh see selleks see jutt, lähiajal plaan teha pildid ja mõelda jutukene välja putuka ümberehitusest siia keskonda riputamaiseks ja muidugi vähe teise teemasse
!! Ja sõidumugavus paranes suuresti, nüüd on tarakaniga jube hea sõita, enne oli lihtsalt üks paras juust (loe raputas ja paugutas koos väristamisega nii mis kole)! Ning hämmastav on see et ei ole mul lõõnud sildasid ega midagi muud ka paigast ära, auto ei kisu ja ei uju! 110-120 sõita pole probleem, mitte et ma provotseeriksin siin kiiruse ületamist
vaid lihtsalt proovisin enda uudishimust! Muidugi oleks hea ja tore kui räägiks kaasa ka keegi kellel veel terracani tõstmisega kogemus ja võibolla isegi rohkema tõstega kui minul praegu, võiks jagada kogemusi
!






-
- True Off Roader!
- Postitusi: 1292
- Liitunud: P Juul 05, 2009 4:57 pm
- Asukoht: Metsaelajate keskel Haanjamaa serval
Re: Küsimus Hyundai Terracani body lifti kohta?
Pole ei tark, asjalik ega teadja aga suure tõstega kaasnevad suured rattad elik antud juhul 33" mudakad ja sellest tekivad jõud, mis lihtsalt lammutavad silla laiali, kuna see pole projekteeritud selliste koormuste jaoks.käbiuss kirjutas:... Ja nüüd võiks mõni tark ja asjalik ning teadja inimene seletada mulle ära kuidas hakkavad mul lendama sillad! ... Ja 33" mudakas läheb nüüd ilusti alla! ...
Huvitav, et jalakäijatega libedaga toimunud õnnetustes on praktiliselt alati süüdi libedad kõnniteed ja hooletud kinnistuomanikud, aga autojuhtide teelt väljasõitude puhul on tegu "ilmastiku ja teeoludele mittevastava kiirusega"
Re: Küsimus Hyundai Terracani body lifti kohta?
Jahhh, kõik aru saadav, et suure rehviga on jõud hoopis teised, aga sellist autot pole minu teada kahjuks olemas millel ei hakkaks suurte rataste tõttu sillad lagunema
! See on asi millega peab arvestama, ja ka sõita tuleb mõistusega mõistlikult!

Re: Küsimus Hyundai Terracani body lifti kohta?
Veeel ka see et mina ei saa aru kust kohast on keegi võtnud endale arusaama et tarakanil ei tohi eest torsiooni tõsta üle 4 sendi! See on minu jaoks lahti seletamatu müüt, ja tehasest on samuti ette antud omad miinimumid ja maksimumid mida sa teha võid, ja torsiooni võib peale keerata nii palju kui sul annab tehase poolt paigaldatud poldi pikkus välja ja veel et kui palju on sul selle torsiooni mehhanismil liikumis maad ennem kui ta hakkab käima niiõelda vastu tala ehk siis upub sinna pessa ära! Ja nüüd võiks seletada ikkagi keegi tark ära et mismoodi on võimalik et hakkavad üle nelja sendi tõstes jooksma välja vevõllid? See pole lihtsalt võimalik, minuarust, sest kui 6 senti peale keerates torsooni praktiliselt ei muutunud veovõllide kalde nurkki. Muutus küll jahh aga väga minimaalselt ja minu loogika ütleb et veovõll jookseb välja juhul kui see kaldenurk nüüd läheb juba ülemõistuse suureks! Põhjust peaks olema muretsemiseks siis kui veovõll istub juba tasa käändteljega, siis ma saan aru et asi võib kiskuda mädaks!
Re: Küsimus Hyundai Terracani body lifti kohta?
Üldiselt on see õõtsdega pilli tõstmine,suht sitt,šarniiride projekteeritud töönurgad on teised nüüd,seega ilmselt kuluvad kiiremini,püsikatel sama nali,kui veel kiire neliveoga sõita pikalt,kuumenevad asjad hoopis teisiti,ja enamasti puruneb püsikas rattad välja keerates,siis nüüd on ta juba all kah ja võll on lühike,pole ise kokku puutunud,aga reaalselt on võimalus küll,et välja tõmbab .
Üldiselt on sellisest tõstest vähe kasu,kui sild enam väga allapoole liikuda ei saa.
Torsoonide poldid on selleks nii pikad,et suudaks remondiks pinge maha lasta.
Naljakas on see,et enamsti tahetakse targemate käest vastuseid,siis nüüd on konkreetsed vastused antud selle automargi kohta ja ei usuta.
Tõesti need vastused olid antud ilmselt ka natuke metsas käiva auto kohta(arvan),mitte asfaldi pilli jaoks.
Kindlasti kannatab see sild ka 39,5 boggerit,kui tiibasi lõigata,rattaid mitte keerata ja aeglustiga sõita mööda teed.
Ja Patroli ja G mersu sillad ei tee teist nägugi,kui sinna panna 37" ratas otsa ja võistlema minna
Üldiselt on sellisest tõstest vähe kasu,kui sild enam väga allapoole liikuda ei saa.
Torsoonide poldid on selleks nii pikad,et suudaks remondiks pinge maha lasta.
Naljakas on see,et enamsti tahetakse targemate käest vastuseid,siis nüüd on konkreetsed vastused antud selle automargi kohta ja ei usuta.
Tõesti need vastused olid antud ilmselt ka natuke metsas käiva auto kohta(arvan),mitte asfaldi pilli jaoks.
Kindlasti kannatab see sild ka 39,5 boggerit,kui tiibasi lõigata,rattaid mitte keerata ja aeglustiga sõita mööda teed.
Ja Patroli ja G mersu sillad ei tee teist nägugi,kui sinna panna 37" ratas otsa ja võistlema minna

Proto
53951597
53951597
-
- Got ARB and Nitrous?
- Postitusi: 114
- Liitunud: L Okt 01, 2011 12:19 pm
- Asukoht: Soome / Heinola
Re: Küsimus Hyundai Terracani body lifti kohta?
Sai kunagi Pajerol eest nii palju kui võimalik torsoone peale keeratud, isegi vähe rohkem, lõigates ülemise kiige alt see leevenduskumm pooleks. Masinal all 33* rehvid ja mis juhtus? Juhtus see, et ca.7000 km pidasid vastu alumised sarniird vaid, mis said vahetatud koos selle tõste tegemisega, samuti näris puruks veovõllide porikaitsekummid, kuna need veoristid jäid mega nurga alla. Ja seda kõikke juhtus aind nn. asfaldi sõiduga kiirustel vahemikust 50-linnas ja 120 kiirteel. Ei usu nüüd mitte, et Tarakanil midagi tugevamat seal ees on. Kui viitsimist ja huvi on iga kuu esisilda remonttida, siis anna aga nende peale keeramistega tuld. Ja kui sa ei usu mida teised sulle mainivad asjast, siis tee ise katsetused ja ära vaeva oma pead küsimustega, et miks see nii kiirelt kulub ja see laguneb ja sealt loksub.
Enne oli mul aega ja raha,
nüüd on mul ainult
Pajero 2,5tdi, 1990 a. ja ka Ford Maverick 2,7td 1996 a.
nüüd on mul ainult
Pajero 2,5tdi, 1990 a. ja ka Ford Maverick 2,7td 1996 a.
- Maasturid
- Legod Varuosadest
- Postitusi: 1970
- Liitunud: R Veebr 20, 2004 12:48 pm
- Asukoht: Roosna-Alliku GSM:513 2551
- Kontakt:
Re: Küsimus Hyundai Terracani body lifti kohta?
Aru ma ei saa, et miks nõu küsida kui tehakse ikka omamoodi ja need kes räägivad oma kogemustele toetudes tagajärgedest ajaksid justkui mingit jama.käbiuss kirjutas:Ja nüüd võiks mõni tark ja asjalik ning teadja inimene seletada mulle ära kuidas hakkavad mul lendama sillad! Ja jutt et üle nelja sendi tõstes hakkavad tekkima anomaaliad ei kõla lihtsalt loogilisena! Ja praegu 6 cm torsiooni peale keerates ei hakka ega saagi mitte kuidagi hakata jooksma veovõllid välja! Ning hämmastav on see et ei ole mul lõõnud sildasid ega midagi muud ka paigast ära, auto ei kisu ja ei uju! 110-120 sõita pole probleem, mitte et ma provotseeriksin siin kiiruse ületamist![]()
vaid lihtsalt proovisin enda uudishimust! Muidugi oleks hea ja tore kui räägiks kaasa ka keegi kellel veel terracani tõstmisega kogemus ja võibolla isegi rohkema tõstega kui minul praegu, võiks jagada kogemusi
!
Olen muide ka ise ühe Terracani remondi juures just selliste probleemidega kokku puutunud aga noh mida mina ka sellistest asjadest tean...
http://www.maasturid.ee
*Toomas Kärp = Maasturid = Radadel aastast 2004
* Wildtrak 2.0 Bi-turbo
* LC120
*Toomas Kärp = Maasturid = Radadel aastast 2004
* Wildtrak 2.0 Bi-turbo
* LC120