Oled huviline ja alles avastad enda jaoks 4x4 maailma või oled juba tõsine remondimees ning soovid jagada oma teadmisi siis siin saab küsida abi ja ka vastata tehnilist laadi küsimustele.
margus11 kirjutas:Kuidas oleks kõige efektiivsem lasta puhastada roostest auto tagasillast tahapoole jääv raam ja põhi?Autot laiali lammutada ei taha,kuna roostet leidub ainult tagaosas.Sai eemaldatud kärukonks ja tagavararatas põhja alt ja just nende alt kobrutab.Kas on kuskil väiksemat sorti liivaprits?Auto all ruumi majandada küllaga.Traatharjaga kulub hullult aega ja ei saa kindlasti head tulemust.Ootaks soovitusi ja kes sellega tegeleb!
No Margus11, millised variandid sõelale jäid ja millise lahenduse kasuks otsustasid?
Kui veel tegudeni pole jõudnud, kuid alles plaanid - siis tee raamist pilte nii enne kui ka pärast tööd ning jaga pilte ka kaasfoorumlastega.
Tehtud juba ammu! Väikese liivapritsiga ja traatharjaga sai puhastatud.Kus mahtus sai relakaga lihvkettaga puhastatud.Seejärel Dinitroli roostetõrjega üle ja pärast kuivamist mastiks peale.Jäi väga ok,vähemalt silmale.Kui kauaks aint!
Mõistlik on ikkagi kõik need roostemuundurid ka üle värvida, mitte lihtsalt haljale metallile või kahtlasele 3 in 1 imemöksile mingit kivikaitset selga lasta. Kivikaitse on värvi mehaaniliseks kaitsmiseks löökide eest ja ei ole eriline isoleeriv kiht. Haljale metallile lastes roostetab rõõmsalt mastiksi alt. Vahele on vaja ühte korralikku isoleerivat kihti. Näiteks epokrunt(tugev ja poorideta ehk hästi väliskeskkonnast isoleeriv). Tööstuslikke epokrunte on ka erinevate roostetõrje lisanditega.
FlammablE kirjutas:Mõistlik on ikkagi kõik need roostemuundurid ka üle värvida, mitte lihtsalt haljale metallile või kahtlasele 3 in 1 imemöksile mingit kivikaitset selga lasta. Kivikaitse on värvi mehaaniliseks kaitsmiseks löökide eest ja ei ole eriline isoleeriv kiht. Haljale metallile lastes roostetab rõõmsalt mastiksi alt. Vahele on vaja ühte korralikku isoleerivat kihti. Näiteks epokrunt(tugev ja poorideta ehk hästi väliskeskkonnast isoleeriv). Tööstuslikke epokrunte on ka erinevate roostetõrje lisanditega.
Roostemuundur jäi selline rasune,kuhu pole mõtet mingit värvi peale lasta.Selle toote müügijuhi sõnul toimib see roostetõrje krundina,kuhu võib otse mastiksi peale lasta.Täpselt nii ma tegin.Krt seda teab.
Kuidas puhastada raami seestpoolt? Külgedel ja allosas olevad augud ääreni liiva, muda, roostetükke täis.
Ajada auto kallakule ja aiavoolikust vesi sisse lasta?
Raami otsad on lahtised ja kui ühest otsast vett vungiga sisse lasta, siis peaks sodi teisest otsast välja tulema. Lihtsamalt ja parema tulemuse saab muidugi raami auto küljest eemaldades, saab suvaliselt kallutada jne.
Land Cruiser KZJ73 - ledbar, turbokell ja punased sillad.
amevier kirjutas:Raami otsad on lahtised ja kui ühest otsast vett vungiga sisse lasta, siis peaks sodi teisest otsast välja tulema. Lihtsamalt ja parema tulemuse saab muidugi raami auto küljest eemaldades, saab suvaliselt kallutada jne.
Ja tulebki kenasti, olen teinud, survekas raami otsast sisse ennem muidugi stanged maha, ja ilusti tuleb sealt kõik see kole välja ja kui veel natuke haamriga eeltööd teha saab vanemast raamist üsna koledaid rooste tahvleid kätte.
Pärast kuivamist Dinitroli ML sisse, se on maru hea kraam vedel ja ronib igale poole topelt kohtade vahele, püsib hästi peal, sees ja ei karda vett.
Mulle väga see kraam meeldib.