Mitsu Pajero 2,8 td 92 kw ja 94 aasta mootorikett pooleks
Moderaatorid: Maasturid, Moderators
Mitsu Pajero 2,8 td 92 kw ja 94 aasta mootorikett pooleks
Mure siis selline.
Lendas siis pooleks mootorikett ja tõmmanud ennast kuhugi väntvõlli juurde kinni.
Olen lugenud, et vahetamine lihtne aga järsku oskab keegi täpsemaid juhiseid anda.
Samas mis detailid koos ketiga seal välja vahetada?
Juhtus nõnda, et abikaasa sõitis, jättis seisma ja kui uuesti hakkas käima panema, siis enam mootor ringi ei käinud. Starter ainult plõkksus ja kõik. Arvasin, et starter tõmbas ennast kuhugi hooratta vahele kinni aga ei. Starter maha võetud ja kõik OK.
Klapikambrikaan maha ja oh imet, ketti polegi.
Järsku on keegi sellise asjaga kokku puutunud.
Lendas siis pooleks mootorikett ja tõmmanud ennast kuhugi väntvõlli juurde kinni.
Olen lugenud, et vahetamine lihtne aga järsku oskab keegi täpsemaid juhiseid anda.
Samas mis detailid koos ketiga seal välja vahetada?
Juhtus nõnda, et abikaasa sõitis, jättis seisma ja kui uuesti hakkas käima panema, siis enam mootor ringi ei käinud. Starter ainult plõkksus ja kõik. Arvasin, et starter tõmbas ennast kuhugi hooratta vahele kinni aga ei. Starter maha võetud ja kõik OK.
Klapikambrikaan maha ja oh imet, ketti polegi.
Järsku on keegi sellise asjaga kokku puutunud.
Re: Mitsu Pajero 2,8 td 92 kw ja 94 aasta mootorikett poolek
eks ta seal hammika vahel puntras on, põhi alt ära ja võtmega vändast proovi keerata edasi tagasi, saad äkki kätte ta sealt, aga arvan , et tegi klappidele kaa ära, kriitiliselt vaata nuka raamid üle, et pole ära lõhkunud.
PatrolY61 3.0D 35"
viis 3363923
viis 3363923
Re: Mitsu Pajero 2,8 td 92 kw ja 94 aasta mootorikett poolek
Klapikambrikaan maas ja ülevalt tundub kõik ok olevat. Aga eks see selgub siis, kui kett käes ja mootorit saab liigutada. Praegu viiel klapil on tõukurid ilusti vabad. Kui hästi seda otsakaant maha saab?
Re: Mitsu Pajero 2,8 td 92 kw ja 94 aasta mootorikett poolek
Kätte saad aga tagasi ainult siis kui kaane maha võtad.jussu kirjutas:Klapikambrikaan maas ja ülevalt tundub kõik ok olevat. Aga eks see selgub siis, kui kett käes ja mootorit saab liigutada. Praegu viiel klapil on tõukurid ilusti vabad. Kui hästi seda otsakaant maha saab?
PatrolY61 3.0D 35"
viis 3363923
viis 3363923
Re: Mitsu Pajero 2,8 td 92 kw ja 94 aasta mootorikett poolek
hmm. Arvasin siiamaani, et kett peaks igavene olema. Kas enne minekut millegagi märki ei andnud? Helid vms? Lõhkus palju asju ära?
Käisin täna ülevaatusel ,ja seal peenestati autot ka nii ,et suits normi saada
. Hetk käis ka mõte läbi, et hakkan ketti otsima. Räägi kuidas läks.
Käisin täna ülevaatusel ,ja seal peenestati autot ka nii ,et suits normi saada


. Hetk käis ka mõte läbi, et hakkan ketti otsima. Räägi kuidas läks.
Re: Mitsu Pajero 2,8 td 92 kw ja 94 aasta mootorikett poolek
Jah olin siiani ka arvamisel, et kett igavene. Aga nii ta läks. Hakkas hääli tegema jah. Muidu oli selline väike kõrin sees. Viimane sõit oli abikaasa poolt tehtud. Kui ta mulle helistas, siis ütleski, et ei julge edasi sõita, et mingi jubeda kõrina lõi sisse. Arvasin midagi muud ja kui ta mootori seisma jättis ja tahtis uuesti käima panna, siis mootor enam ringi ei käinud. Ma arvasin, et starteri tähik jooksis peale ja kõrises ja lõpuks kiilus kuhugi vahele kinni aga hoopis kett. Mootor on nüüd lahti. Klapikambrikaan ja otsakaan maas. Plokikaant vaja arutada ei ole. Klapid kõik ok. Ja hammasrattad ka ok. Kett pooleks ja pingutustald juppideks. Kogu komplekt ette (kett, hammakad, tallad otsatihend, pinguti) maksab 250 eurot ja hetkel ootan juppe. Teisipäevaks peaks käes olema ja siis hakkab väikselt kokkuladumine. Eelviimane sõit oli teostatud mul endal ja käisin ülevaatusel, kus loomulikult peenestati mootorit korralikult.
-
- Got ARB and Nitrous?
- Postitusi: 128
- Liitunud: N Juun 17, 2010 1:55 pm
- Asukoht: Harjumaa 5088077
Re: Mitsu Pajero 2,8 td 92 kw ja 94 aasta mootorikett poolek
mis mootori läbisõit võis olla?
D4; G270
Re: Mitsu Pajero 2,8 td 92 kw ja 94 aasta mootorikett poolek
Ma tean kedagi, kes arvas, et mootoriõli on ka igavene.jussu kirjutas:Jah olin siiani ka arvamisel, et kett igavene.

Me oleme kõik võhikud,ainult erinevates valdkondades.
Re: Mitsu Pajero 2,8 td 92 kw ja 94 aasta mootorikett poolek
Täpset kahjuks ei tea. Kui ostsin oli 237000 ja hetkel 288000
Arvan, et eelnevatel aegadel keritud. Mõnel on kohe selline komme.
Arvan, et eelnevatel aegadel keritud. Mõnel on kohe selline komme.
Re: Mitsu Pajero 2,8 td 92 kw ja 94 aasta mootorikett poolek
Ma olen ketti vahetunud enda autol 2 korda ja sõbra omal ühe korra, nüüd lihtsalt kvaliteet ketti saada ja enam pole vaja jurada iga paari aasta tagant, kui auto ostsin, oli juba uus odav krtt pandud sinna.
Keti vahetus käib minul 45 minutiga
Keti vahetus käib minul 45 minutiga

PatrolY61 3.0D 35"
viis 3363923
viis 3363923
Re: Mitsu Pajero 2,8 td 92 kw ja 94 aasta mootorikett poolek
Osta iwise kett, märku hakkab andma algul külm käivitusel, enne õli surve tulekut klõbiseb, hiljem jätab järgi, keti tallal on spets koht, et kui kett vähe lõdvaks jääb hakkab vastu kraapima.MartM kirjutas:hmm. Arvasin siiamaani, et kett peaks igavene olema. Kas enne minekut millegagi märki ei andnud? Helid vms? Lõhkus palju asju ära?
Käisin täna ülevaatusel ,ja seal peenestati autot ka nii ,et suits normi saada![]()
![]()
. Hetk käis ka mõte läbi, et hakkan ketti otsima. Räägi kuidas läks.
Pingutil pole viimases lõpus hambaid, ei fikseeri enam ja pingutab ainult õli survega.
PatrolY61 3.0D 35"
viis 3363923
viis 3363923
Re: Mitsu Pajero 2,8 td 92 kw ja 94 aasta mootorikett poolek
See ei ole võimalik, et kett 45 min vahetatud. Selleks, et kett kätte saada tuleb ju klapikambrikaan eemaldada, radikas ja kogu muu esimene kompott. Hetkel mul auto lahti ja on tunne nagu ei olekski midagi kapoti all. Järsku jagad nõuandeid, et millises jäjekorras ja mida ja kust lahti kruvida.
Re: Mitsu Pajero 2,8 td 92 kw ja 94 aasta mootorikett poolek
45 mindiga vahetad keti heal juhul siis kui vana kett ei ole veel katkenud. Pressid vana keti lahti ,pressid ka uue keti lahti ühendad nad omavahel ja kerid uue siisse ja vana välja.Aga selleks vaja keti pressi.Juhul kui kett pooleks tuleb ikkagi otsa kaan maha võtta. Otsa kaane saab tagasi ilma plokikaant maha võtmata. Vahetasin 7aastat tagasi sõbra 2.8td pajerol seda ketti.
Re: Mitsu Pajero 2,8 td 92 kw ja 94 aasta mootorikett poolek
Just nii, kett peab ikka kuidagi veel peal olema,,, keti pressi ne nada, käe vahel kruvikaga pooldub ilma vaevata.kalle211 kirjutas:45 mindiga vahetad keti heal juhul siis kui vana kett ei ole veel katkenud. Pressid vana keti lahti ,pressid ka uue keti lahti ühendad nad omavahel ja kerid uue siisse ja vana välja.Aga selleks vaja keti pressi.Juhul kui kett pooleks tuleb ikkagi otsa kaan maha võtta. Otsa kaane saab tagasi ilma plokikaant maha võtmata. Vahetasin 7aastat tagasi sõbra 2.8td pajerol seda ketti.
Mina otsa kaat tagasi ei saanud, kuna plokikaane tihend läks kortsu. vb kui oleks karteri ära võtnud, oleks äkki õnnestunud.
PatrolY61 3.0D 35"
viis 3363923
viis 3363923
Re: Mitsu Pajero 2,8 td 92 kw ja 94 aasta mootorikett poolek
Tänud. Iga selline nõuanne on teretulnud. See ülevalt keti pealekruvimine peab kuradi täpne töö olema. Peab sada pross kindel olema, et märgid ka paika jääksid. Saan aru, et ühendab keti ära ja teine mees vända otsast hakkab keerama. Peab hoolega jälgima vist, et nuka hammaka pealt kuskilt üle ei jookse. 
