Mootori dekarboniseerimine - ehk siis mida silmas pidada.

Tõsisemad ja spetsiifilist laadi tehnilised arutelud erinevate tehniliste sõlmede üle 4x4 liikuri juures. Võta sõna kui tead millest räägid, lahmijad lendavad Idiot Cornerisse.

Moderaatorid: jr, Veiko, erik, Moderators

Mell
Fitting 44"
Postitusi: 481
Liitunud: T Mär 20, 2007 8:39 pm
Asukoht: Sweet Home Kalamaja

Re: Mootori dekarboniseerimine - ehk siis mida silmas pidada

Postitus Postitas Mell »

Maaks kirjutas:
Mell kirjutas:Diiselmootori ja bensiinimootori ehitus teatavasti vähe erinev.Esimesse vett ei julgeks valada.
Sa nüüd võib-olla ei usu, aga nad on ikka väga sarnased. Mõlemal liigub kolb üles<-> alla ja väntvõll koos nukkvõllidega käivad ringi ja vända ja kolvi vahel on keps mis neid omavahel seob :lol:
Erinevusi muidugi on - suurim on surveastmes, aga kummassegi ei tohi silindrisse sattuda rohkem vedelikku kui on põlemiskambri maht, sest vedelik suht kokkusurumatu.
(ei olnud aasimisena mõeldud - pisut igav on)
Just põlemiskambri mahtu ma silmas pidasingi-erinevus suur.
GAZ 69A
Elu on ilus
5177232
Kasutaja avatar
ibra
I live off from the mud
Postitusi: 2903
Liitunud: K Nov 18, 2009 6:04 pm
Asukoht: Tartu

Re: Mootori dekarboniseerimine - ehk siis mida silmas pidada

Postitus Postitas ibra »

Mell kirjutas:Diiselmootori ja bensiinimootori ehitus teatavasti vähe erinev.Esimesse vett ei julgeks valada.
Ega siis sinna ämbritäis korraga ei valata. Ma olen küll V8 diislist vett läbi ajanud. Arg mees ei ela kaua. :)
Me oleme kõik võhikud,ainult erinevates valdkondades.
Jaks
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 114
Liitunud: N Sept 22, 2011 9:13 pm
Asukoht: L-Virumaa, Viitna lähistel

Re: Mootori dekarboniseerimine - ehk siis mida silmas pidada

Postitus Postitas Jaks »

Kunagi sai vana Opeli diislist vett läbi lasta ja ei juhtunud mootoriga küll midagi. Aga see mis tagant väljus oli päris kohutav.
Kuid uuematel on kat ja veelgi uuematel DPF ja need võivad küll umistuda.
Aga ilma nendeta ei juhtu midagi kui vaikselt vett sisse niristada :wink:
Jeep Grand Cherokee Overland 3,0 CRD
Kasutaja avatar
helar
I live off from the mud
Postitusi: 2646
Liitunud: T Jaan 12, 2010 4:13 pm
Asukoht: Vääna Jõesuu

Re: Mootori dekarboniseerimine - ehk siis mida silmas pidada

Postitus Postitas helar »

Jaks kirjutas:Kunagi sai vana Opeli diislist vett läbi lasta ja ei juhtunud mootoriga küll midagi. Aga see mis tagant väljus oli päris kohutav.
Kuid uuematel on kat ja veelgi uuematel DPF ja need võivad küll umistuda.
Aga ilma nendeta ei juhtu midagi kui vaikselt vett sisse niristada :wink:
Ja turbo muutub veepumbaks ? :D
Y61 Pätcruiser , LC80 .
Kuni autopesuni on offroad lahe...
Autoremont Tallinnas. http://www.heinworks.ee
Kasutaja avatar
grand-cherokee
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 187
Liitunud: T Mär 04, 2008 6:42 pm
Asukoht: vändra

Re: Mootori dekarboniseerimine - ehk siis mida silmas pidada

Postitus Postitas grand-cherokee »

Turbo muutub auru turbiiniks siis hoopis.
Kasutaja avatar
kalleo
Rock Crawler
Postitusi: 843
Liitunud: T Aug 31, 2010 8:36 am
Asukoht: Kausikujulise kaluriküla serval

Re: Mootori dekarboniseerimine - ehk siis mida silmas pidada

Postitus Postitas kalleo »

Laisa inemese küsimus, et on siis keegi reaalselt teinud seda protseduuri "lihtsale" katiga mootorile? Sodi läks läbi, või läks katt läbi? Kärjes ju kanalid alla milli, kui mingi osa sodist läbigi tuleb, siis mingi sodi ilmselt põleb külge kinni ka. Muarust?
2XJ - Parem midagi mitte teha, kui teha mitte midagi...
Kasutaja avatar
LR90
I live off from the mud
Postitusi: 1563
Liitunud: T Dets 28, 2004 1:55 pm
Asukoht: Kunda taga metsas 5111459

Re: Mootori dekarboniseerimine - ehk siis mida silmas pidada

Postitus Postitas LR90 »

kalleo kirjutas:... või läks katt läbi? Muarust?
Kat ei läinud "läbi", kat läks umbe,
nii nagu siis kui turbo hakkab õli sööma ja mootor
õli pealt käima.
Aitas turbo remont ja kati läbipesu.
kui suureks saan, hakkan DEFENDERIKS
Kasutaja avatar
totu
I live off from the mud
Postitusi: 2883
Liitunud: N Sept 06, 2007 8:26 pm
Asukoht: Kallavere, kui just ära ei ole.

Re: Mootori dekarboniseerimine - ehk siis mida silmas pidada

Postitus Postitas totu »

Inimene on juba selline- kui muresid ei ole, tuleb need endale tekitada. Kasutades normaalseid (isegi mitte parimaid) kütte- ja määrdeaineid, puudub reaalne vajadus sellisteks tegevusteks. Aga eks on isegi sisevesipesuga tegeldud, ajal kui eelnimetatud ainetega olid valikud- kasutada või mitte, e. masinasse läks see, mida õnnestus hankida. Enamustel autodel on kati ja kollektori vahel ühenduskoht, selle võtaks küll protsessi ajaks lahti. Lamda andur(id) ja DPF solvuvad ka suure tahmakoguse peale, ilmselt. DPF il veel paar temperatuuriandurit ja peenikeste kanalitega rõhuerinevuse andur.
Tehtud, mõeldud.
Kasutaja avatar
Steelman
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 160
Liitunud: K Mär 29, 2006 12:54 am
Asukoht: harju

Re: Mootori dekarboniseerimine - ehk siis mida silmas pidada

Postitus Postitas Steelman »

Põhimõtteliselt midagi sellist. http://www.youtube.com/watch?v=ermuzBvHbwE
Hoiab mootori ka puhta.
Klaasplast. Mahutid kanalisatsioonimahutid, vaakum- ja survemahutid ja septikud. Lipumastid,kastikatele kastikatted ja kuudid. Klaasplast toodete valmistamine ja remont,
56678664 Martin
http://klaasplast.eu
http://lipumast.eu
Vasta

Mine “Modifikatsioonid edasijõudnutele”