Just põlemiskambri mahtu ma silmas pidasingi-erinevus suur.Maaks kirjutas:Sa nüüd võib-olla ei usu, aga nad on ikka väga sarnased. Mõlemal liigub kolb üles<-> alla ja väntvõll koos nukkvõllidega käivad ringi ja vända ja kolvi vahel on keps mis neid omavahel seobMell kirjutas:Diiselmootori ja bensiinimootori ehitus teatavasti vähe erinev.Esimesse vett ei julgeks valada.![]()
Erinevusi muidugi on - suurim on surveastmes, aga kummassegi ei tohi silindrisse sattuda rohkem vedelikku kui on põlemiskambri maht, sest vedelik suht kokkusurumatu.
(ei olnud aasimisena mõeldud - pisut igav on)
Mootori dekarboniseerimine - ehk siis mida silmas pidada.
Moderaatorid: jr, Veiko, erik, Moderators
Re: Mootori dekarboniseerimine - ehk siis mida silmas pidada
GAZ 69A
Elu on ilus
5177232
Elu on ilus
5177232
Re: Mootori dekarboniseerimine - ehk siis mida silmas pidada
Ega siis sinna ämbritäis korraga ei valata. Ma olen küll V8 diislist vett läbi ajanud. Arg mees ei ela kaua.Mell kirjutas:Diiselmootori ja bensiinimootori ehitus teatavasti vähe erinev.Esimesse vett ei julgeks valada.

Me oleme kõik võhikud,ainult erinevates valdkondades.
-
- Got ARB and Nitrous?
- Postitusi: 114
- Liitunud: N Sept 22, 2011 9:13 pm
- Asukoht: L-Virumaa, Viitna lähistel
Re: Mootori dekarboniseerimine - ehk siis mida silmas pidada
Kunagi sai vana Opeli diislist vett läbi lasta ja ei juhtunud mootoriga küll midagi. Aga see mis tagant väljus oli päris kohutav.
Kuid uuematel on kat ja veelgi uuematel DPF ja need võivad küll umistuda.
Aga ilma nendeta ei juhtu midagi kui vaikselt vett sisse niristada
Kuid uuematel on kat ja veelgi uuematel DPF ja need võivad küll umistuda.
Aga ilma nendeta ei juhtu midagi kui vaikselt vett sisse niristada

Jeep Grand Cherokee Overland 3,0 CRD
- helar
- I live off from the mud
- Postitusi: 2646
- Liitunud: T Jaan 12, 2010 4:13 pm
- Asukoht: Vääna Jõesuu
Re: Mootori dekarboniseerimine - ehk siis mida silmas pidada
Ja turbo muutub veepumbaks ?Jaks kirjutas:Kunagi sai vana Opeli diislist vett läbi lasta ja ei juhtunud mootoriga küll midagi. Aga see mis tagant väljus oli päris kohutav.
Kuid uuematel on kat ja veelgi uuematel DPF ja need võivad küll umistuda.
Aga ilma nendeta ei juhtu midagi kui vaikselt vett sisse niristada

Y61 Pätcruiser , LC80 .
Kuni autopesuni on offroad lahe...
Autoremont Tallinnas. http://www.heinworks.ee
Kuni autopesuni on offroad lahe...
Autoremont Tallinnas. http://www.heinworks.ee
- grand-cherokee
- Got ARB and Nitrous?
- Postitusi: 187
- Liitunud: T Mär 04, 2008 6:42 pm
- Asukoht: vändra
Re: Mootori dekarboniseerimine - ehk siis mida silmas pidada
Turbo muutub auru turbiiniks siis hoopis.
- kalleo
- Rock Crawler
- Postitusi: 843
- Liitunud: T Aug 31, 2010 8:36 am
- Asukoht: Kausikujulise kaluriküla serval
Re: Mootori dekarboniseerimine - ehk siis mida silmas pidada
Laisa inemese küsimus, et on siis keegi reaalselt teinud seda protseduuri "lihtsale" katiga mootorile? Sodi läks läbi, või läks katt läbi? Kärjes ju kanalid alla milli, kui mingi osa sodist läbigi tuleb, siis mingi sodi ilmselt põleb külge kinni ka. Muarust?
2XJ - Parem midagi mitte teha, kui teha mitte midagi...
- LR90
- I live off from the mud
- Postitusi: 1563
- Liitunud: T Dets 28, 2004 1:55 pm
- Asukoht: Kunda taga metsas 5111459
Re: Mootori dekarboniseerimine - ehk siis mida silmas pidada
Kat ei läinud "läbi", kat läks umbe,kalleo kirjutas:... või läks katt läbi? Muarust?
nii nagu siis kui turbo hakkab õli sööma ja mootor
õli pealt käima.
Aitas turbo remont ja kati läbipesu.
kui suureks saan, hakkan DEFENDERIKS
- totu
- I live off from the mud
- Postitusi: 2883
- Liitunud: N Sept 06, 2007 8:26 pm
- Asukoht: Kallavere, kui just ära ei ole.
Re: Mootori dekarboniseerimine - ehk siis mida silmas pidada
Inimene on juba selline- kui muresid ei ole, tuleb need endale tekitada. Kasutades normaalseid (isegi mitte parimaid) kütte- ja määrdeaineid, puudub reaalne vajadus sellisteks tegevusteks. Aga eks on isegi sisevesipesuga tegeldud, ajal kui eelnimetatud ainetega olid valikud- kasutada või mitte, e. masinasse läks see, mida õnnestus hankida. Enamustel autodel on kati ja kollektori vahel ühenduskoht, selle võtaks küll protsessi ajaks lahti. Lamda andur(id) ja DPF solvuvad ka suure tahmakoguse peale, ilmselt. DPF il veel paar temperatuuriandurit ja peenikeste kanalitega rõhuerinevuse andur.
Tehtud, mõeldud.
Re: Mootori dekarboniseerimine - ehk siis mida silmas pidada
Põhimõtteliselt midagi sellist. http://www.youtube.com/watch?v=ermuzBvHbwE
Hoiab mootori ka puhta.
Hoiab mootori ka puhta.
Klaasplast. Mahutid kanalisatsioonimahutid, vaakum- ja survemahutid ja septikud. Lipumastid,kastikatele kastikatted ja kuudid. Klaasplast toodete valmistamine ja remont,
56678664 Martin
http://klaasplast.eu
http://lipumast.eu
56678664 Martin
http://klaasplast.eu
http://lipumast.eu