G mersu
Moderaatorid: jr, Veiko, erik, Moderators
G mersu
Kas keegi oskab nõu anda mul on G mersul 230 bensiini mootor 85 a koos manuaal kastiga, millise diisli oleks kõige parem sinna paigaldada
- TiitR
- I live off from the mud
- Postitusi: 5765
- Liitunud: P Mai 18, 2008 8:00 pm
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Virumaa
Re: G mersu
Äkki hoopis LPG lisada? 
Re: G mersu
Oleneb kõik ju kasutus valdkonnast. Kindlasti on võimalik sinna vahele pista mistahes diisel (piisava tahtmise ja raha summade juures).
Mersu diisel läheb ka teistele mudelitele vahele, läbi käidud tee.
Lähiajal tuleb, sõbra G-le 2.9TD vahele pista. Vana 3.0 koputab kergelt.
Tehasest on sinna hunnik erinevaid diisleid paigaldatud, Google abiks.
Mersu diisel läheb ka teistele mudelitele vahele, läbi käidud tee.
Lähiajal tuleb, sõbra G-le 2.9TD vahele pista. Vana 3.0 koputab kergelt.
Tehasest on sinna hunnik erinevaid diisleid paigaldatud, Google abiks.
Jeep XJ 2.5TD (OM602 edition)
Re: G mersu
kui paigaldada om 606 või 603 kas on vaja ka ära vahetada sidurikoda
Re: G mersu
on pakuda hea mootor http://foorum.clubmb.ee/showthread.php? ... #pid218947
Re: G mersu
Panustaksin OM 606 turboga mootorile. Tehase poolt lubatud 130 KW on piisav, et 35" rattaga pehmel rabapinnasel tiksuda. Ja tuunituna üle 500 KW on argument kestvusest ja vastupidavusest.
Leidub seda motot ainult automaadiga, käsikastile ümber tegemine siiski võimalik. Miks just OM 606 ja mitte OM 603. OM 603 on ajaliselt vanem mudel ja võib arvate et suht heas korras mootorit leida raskem. Üldjuhul on need mootorid, nii OM 603 kui ka OM 606 oma esimese miljoni juba läbisõitnud (elukaare pikuseks loetakse kahte miljonit). Ümber ehitamiseks vajalikud tööd on aga suht samas mahus uuema või vanema mootori mudeli paigaldamisel.
Hinnad mootoritele on erinevad, olen kuulnud-lugenud, et OM 603 saab 300-400€ ja OM 606 turboga variandi 800-900€. Siia lisanduvad veel kulud erinevate osade kontrolliks (pihustid, ks.pump, h.küünlad jne) ja vajadusel hilisemaks remondiks. Pole ju mõtet vana mitte toimiva moto asemel uuemat aga samuti mitte töökorras motot paigaldada.
Aare
GD300/OM606/130KW
Leidub seda motot ainult automaadiga, käsikastile ümber tegemine siiski võimalik. Miks just OM 606 ja mitte OM 603. OM 603 on ajaliselt vanem mudel ja võib arvate et suht heas korras mootorit leida raskem. Üldjuhul on need mootorid, nii OM 603 kui ka OM 606 oma esimese miljoni juba läbisõitnud (elukaare pikuseks loetakse kahte miljonit). Ümber ehitamiseks vajalikud tööd on aga suht samas mahus uuema või vanema mootori mudeli paigaldamisel.
Hinnad mootoritele on erinevad, olen kuulnud-lugenud, et OM 603 saab 300-400€ ja OM 606 turboga variandi 800-900€. Siia lisanduvad veel kulud erinevate osade kontrolliks (pihustid, ks.pump, h.küünlad jne) ja vajadusel hilisemaks remondiks. Pole ju mõtet vana mitte toimiva moto asemel uuemat aga samuti mitte töökorras motot paigaldada.
Aare
GD300/OM606/130KW
-
v6sa
- I live off from the mud
- Postitusi: 2483
- Liitunud: R Aug 19, 2005 4:31 pm
- Asukoht: Harjumaa lõunapiir
Re: G mersu
Mis on eesmärk? Kestvus? Ökonoomsus? Edasiarendatavus?
606 on neljaklapikaanega koos sellest tulenevate eeliste ja puudustega. Hingab hästi ja on edasiarendatav. Aga kardab kuuma ja pikad pihustid-küünlad kipuvad kinni jääma.
Eelkõneleja ütles olulise ära.
Starter on mõlemal vasakul, mistõttu kõik kastid ei sobi.
G peale on head toorikud. Kui otsida, leiab 606 jaoks ka mehh. juhtimisega KSP. Nii "sprinterimootor" 290 (ehk OM602.98x) ja enamlevinud OM606 on elektrilise juhtimisega, millega on omad hädad.
Variant on ka mõne essu pealt võtta kolmepoolene, kuid need kipuvad olema üsna surnukssõidetud küprokimeestel...
606 on neljaklapikaanega koos sellest tulenevate eeliste ja puudustega. Hingab hästi ja on edasiarendatav. Aga kardab kuuma ja pikad pihustid-küünlad kipuvad kinni jääma.
Eelkõneleja ütles olulise ära.
Starter on mõlemal vasakul, mistõttu kõik kastid ei sobi.
G peale on head toorikud. Kui otsida, leiab 606 jaoks ka mehh. juhtimisega KSP. Nii "sprinterimootor" 290 (ehk OM602.98x) ja enamlevinud OM606 on elektrilise juhtimisega, millega on omad hädad.
Variant on ka mõne essu pealt võtta kolmepoolene, kuid need kipuvad olema üsna surnukssõidetud küprokimeestel...
Potsu, Krooks, GLK, Frontud ja hübriidruss veavad enamasti kõigi ratastega. Üldiselt olen rahul...
Re: G mersu
Mismõttes pikad pihustid? Ei ole pikad pihustid, küünlad küll on ja keraamiline määre aitab. OM606.912 pump ei tohiks olla el. juhtimisega.v6sa kirjutas:Mis on eesmärk? Kestvus? Ökonoomsus? Edasiarendatavus?
606 on neljaklapikaanega koos sellest tulenevate eeliste ja puudustega. Hingab hästi ja on edasiarendatav. Aga kardab kuuma ja pikad pihustid-küünlad kipuvad kinni jääma.Eelkõneleja ütles olulise ära.
Starter on mõlemal vasakul, mistõttu kõik kastid ei sobi.
G peale on head toorikud. Kui otsida, leiab 606 jaoks ka mehh. juhtimisega KSP. Nii "sprinterimootor" 290 (ehk OM602.98x) ja enamlevinud OM606 on elektrilise juhtimisega, millega on omad hädad.
Variant on ka mõne essu pealt võtta kolmepoolene, kuid need kipuvad olema üsna surnukssõidetud küprokimeestel...
Exid:Frontera´95, Blazer´97,Ranger´03,Pajero´93,Galloper´98,Ranger´08, XC90´03
Hetkel Isuzu Trooper ja RX400h
Hetkel Isuzu Trooper ja RX400h
- MetsaVikat
- Rock Crawler
- Postitusi: 891
- Liitunud: P Nov 23, 2008 4:23 pm
- Asukoht: Hiiumaa
Re: G mersu
Prooviks ka midagi tarka õelda.
OM606 on common rail, vähemalt peaks olema(pole tegelikult üldse kindel selles väites), täiesti esimesi mudeleid ei tea. Aga ma arvan, et segamini on aetud praegu see, et om606-le istub om603 mehhaaniline pump 1:1 peale ja siis on need pumba elektroonilise poole hädad kadunud. Kuuma kardavad nad kõik, mõni rohkem, mõni vähem. Aga kui vähegi hoiad, siis kannatavad haiget piinamist need mootorid. Kirjuta youtube Blacksmoke racing.
Ehk oli kasu
OM606 on common rail, vähemalt peaks olema(pole tegelikult üldse kindel selles väites), täiesti esimesi mudeleid ei tea. Aga ma arvan, et segamini on aetud praegu see, et om606-le istub om603 mehhaaniline pump 1:1 peale ja siis on need pumba elektroonilise poole hädad kadunud. Kuuma kardavad nad kõik, mõni rohkem, mõni vähem. Aga kui vähegi hoiad, siis kannatavad haiget piinamist need mootorid. Kirjuta youtube Blacksmoke racing.
Ehk oli kasu
-
v6sa
- I live off from the mud
- Postitusi: 2483
- Liitunud: R Aug 19, 2005 4:31 pm
- Asukoht: Harjumaa lõunapiir
Re: G mersu
Märkus õige selles mõttes, et pihustid kinnituvad keermega ja ei kiilu kaande kinni. Siiski on neljaklapikaantega mootoritel teistsugused pihustid ja nendega majandamine üsna tüütu.igiliikur kirjutas:Mismõttes pikad pihustid? Ei ole pikad pihustid, küünlad küll on ja keraamiline määre aitab. OM606.912 pump ei tohiks olla el. juhtimisega.v6sa kirjutas:Mis on eesmärk? Kestvus? Ökonoomsus? Edasiarendatavus?
606 on neljaklapikaanega koos sellest tulenevate eeliste ja puudustega. Hingab hästi ja on edasiarendatav. Aga kardab kuuma ja pikad pihustid-küünlad kipuvad kinni jääma.Eelkõneleja ütles olulise ära.
Starter on mõlemal vasakul, mistõttu kõik kastid ei sobi.
G peale on head toorikud. Kui otsida, leiab 606 jaoks ka mehh. juhtimisega KSP. Nii "sprinterimootor" 290 (ehk OM602.98x) ja enamlevinud OM606 on elektrilise juhtimisega, millega on omad hädad.
Variant on ka mõne essu pealt võtta kolmepoolene, kuid need kipuvad olema üsna surnukssõidetud küprokimeestel...
Vabalthingeldava paja KSP ei ole kuuldavasti kuigi hästi modifitseeritav isu tõustes;) Aga külge hakkab küll.
Elektrooniliselt avatavate pihustitega mootorid tulid alles hiljem (OM611 ja selle järglased), neid tuntakse CDI-mootoritena. Ökonoomsed ja võimekad, kuid õrnad ja kapriissed.
Potsu, Krooks, GLK, Frontud ja hübriidruss veavad enamasti kõigi ratastega. Üldiselt olen rahul...
Re: G mersu
Üldiselt saab igaüks ise lugeda mis mootoriga tegu on, vaidlema pole mõtet hakata. http://en.wikipedia.org/wiki/Mercedes-Benz_OM606_engine Ma tean igatahes paari inimest, kes on selle mootori oma G-le peale pannud.
Exid:Frontera´95, Blazer´97,Ranger´03,Pajero´93,Galloper´98,Ranger´08, XC90´03
Hetkel Isuzu Trooper ja RX400h
Hetkel Isuzu Trooper ja RX400h
- uputaja
- I live off from the mud
- Postitusi: 4713
- Liitunud: T Dets 14, 2004 11:17 am
- Asukoht: Kuusalu lähedal metsas
Re: G mersu
606 ei ole common rail, 606 külge istub 603 meh juhtimisega KSP Kontrollige, mis kirjutate.
Lisaks on 100kw vabalthingav 606 meh KSP-ga, mis istub 606 130kw külge. Antud vabalthingav pump on koos ALDA klapiga- ehk teda saab kasutada turbomootoril.
Oleme neid peale pannud neljale G-le, nii et kellel rohkem huvi võib helistada ja küsida. Lisaks sõidab üks vabalthingav100kw+ turbo, mida päris hullult pealekrutitud.
Lisaks on 100kw vabalthingav 606 meh KSP-ga, mis istub 606 130kw külge. Antud vabalthingav pump on koos ALDA klapiga- ehk teda saab kasutada turbomootoril.
Oleme neid peale pannud neljale G-le, nii et kellel rohkem huvi võib helistada ja küsida. Lisaks sõidab üks vabalthingav100kw+ turbo, mida päris hullult pealekrutitud.
Asjas sees 2005. Sügissõidust.
Re: G mersu
Lisaks kuna sul on bensuka differ, läheb su ka diisli küttekulu lakke, sest sõidad kõrgete bensu mootorile optimaalsete pööretega
Tel 56224693