Dodge Raider V8 14" coilover vedrustusega lõpetamata projekt

Vahekasti omavate maasturite müügi- , ostu- ja lammutuskuulutused. Igasugused sõiduauto teemalised kuulutused lähevad koheselt kustutamisele

Moderaator: Moderators

Suletud
777
Teoreetilised teadmised Praktikas
Postitusi: 97
Liitunud: E Apr 23, 2007 4:38 pm
Asukoht: Tallinn

Dodge Raider V8 14" coilover vedrustusega lõpetamata projekt

Postitus Postitas 777 »

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

(pildile klikates saab näha kogu albumit)

Seoses piiratud aja ja prioriteetide muutumisega panen müüki oma projekti, mis on hetkel pooleli. Algselt on tegu 1989 aasta Dodge Raideriga (Pajero analoog).

2006. aastal tehtud Chevy LS seeria 6,0 v8 400hp mootori, kasti ja vahekasti swap. Kuni 2010 aastani oli ka igapäeva sõidukiks. Dünaamika oli hea 0-100km/h 5.5s, kuid vedrustuse maastikusuutlikkust oli vaja parandada, seega 2010. aastal sai ette võetud vedrustuse projekt, mis on lõpetamata.

Kontseptsioon oli luua pika vedrustuse käiguga madala raskuskeskmega kiire sõidu maastikuauto. Sellest lähtuvalt ei ole kasutusel portaalid ja rehvi suurus on 37“. Juhul kui keegi soovib kasutada portaale, siis on sama vedrusutse kinemaatikat kasutades võimalik ka portaalid alla panna. Inseneritöö poole pealt on väga palju energiat pandud kinemaatika arendamisele ja hea kinemaatika juures komponentide mahutamisele. Praktiliselt kogu projekt on CADis projekteeritud, teostatud tugevusanalüüs ja lehtmetall detailid laseris lõigatud.

Sõlmedest lähemalt.

Mootor Chevy LS seeria LQ9 6.0 v8 400hp 2005a. Cadillac Esclade pealt. Megasquirt juhtsüsteem. 2006 aastal ostes oli mootor sõitnud 12 000km, mina sõitsin 50-60 000km.

Vedrustus ees 3 link panhardiga, taga 4 link. Minimaalne bumpsteer ja püsiv järeljooks kogu vedrustuse käigu ulatuses, taga reguleeritav antisquat, ees minimaalne konstantne antidive, RC ees 75mm madalamal kui taga, vähendatud käänuraadius. Sillad Toyota Landcruiser 9,5“ 4,875 ülekandega. Esisild ~100mm laiemaks tehtud käänuraadiuse vähendamiseks, differ vasakul pool. Poolteljed, püsikiirusliigendid Longfield 30nuudiga eluaegse garantiiga. Tagasild full floter, differ keskele tõstetud, poolteljed Uddeholmi Orvar Supremest, ketaspidurid. Üks Hj61 orig diffrilukk, teine LSD.
Käigukast NV4500 Chevrolet 3500HD pealt. Kõik laagrid ja tihendid vahetatud ~2000km enne seismajäämist.
Vahekast NP241C koos slip yoke eliminaator kitiga. Kett, laagrid, tihendid mingi aeg tagasi vahetatud,

Raam ümber tehtud, et mahutada pika käiguga amortisaatoreid ja jätta 14“ vedrustuse käigu juures auto võimalikult madalaks.

Rehvid Goodyear Wrangler MTR 37x12.5R15 (vähe kasutatud)
Veljed 10x15 4tk (vähe kasutatud) + 8x15 4tk (kasutatud)

Amordid FOA 14“ coiloverid eraldi anumaga kahe vedruga (uued)
Hoovad: 25CrMo4 tõmmatud torust, alumised 42x5,5mm; ülemised 30x3mm; liigendid FK kvaliteetsed CrMo korpusega rod endid tõmbejõuga 17000kgf koos kummikatetega (uued)

Roolikarp Patrol Y61
Kõiki detaile ei jõua kirja panna, mõned üksikud asjad on ka puudu, nt üks eimene pidurisadul

Hind 5800EUR,
Ilma mootori, kasti ja vahekastita 2900EUR. Põhimõtteliselt saab komponentide hinnaga kogu tehtud inseneri- ja metallitöö kauba peale.


Kui auto saab müüdud, siis on müügis ka kogutud varuosad.
• Ülekanded (tigu ja taldrik) Landcruiseri 9,5“ sillale 4,875 uued 2tk. 200EUR/tk
• Diffrilukud ARB Landcruiseri 9,5“ sillale 2tk + ARB kompressor uued 1200EUR/komplekt
• Hüdrovints Milemarker H10500 uus 1000EUR
• Vahekast Atlas II 3,0 ülekanne vasakpoolse esisilla väljundiga uus 2200EUR
• Ülelaade kompressori komplekt Roush TVS1900 Chevy LS seeria mootorile, kubatuurile 4,8; 5,3; 5,7;6,0. 2900EUR
• Koni Heavy Track esimesed ja tagumised amordid Mitsubishi Pajero gen I-le. Paar tuhat km sõitnud ja 3 aastat seisnud. 190EUR
• Manuaalsed rummulukud Mitsubishi Pajero gen I-le.
Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt
(pildile klikates saab näha kogu albumit)

Kontakt: 56 577 911
martinkark
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 170
Liitunud: T Juul 13, 2010 7:09 pm

Re: Dodge Raider V8 14" coilover vedrustusega lõpetamata pro

Postitus Postitas martinkark »

Et siis upituseks võin öelda et tegu on vist ühe selle masinaga, mida sõitmas nähes on päris mitu noort hinge kunagi oma sõrme TTK-le ja autotehnikale andnud kui ma ei eksi?
777
Teoreetilised teadmised Praktikas
Postitusi: 97
Liitunud: E Apr 23, 2007 4:38 pm
Asukoht: Tallinn

Re: Dodge Raider V8 14" coilover vedrustusega lõpetamata pro

Postitus Postitas 777 »

Auto müüdud. Edu uuele omanikule! Loodetavasti pakub see masin talle sama palju positiivseid emotsioone ja rõõmu, kui minule pakkus.

Kuulutuse all olevad osad nüüd müügis. Kui aega saan, siis teen neile eraldi teemad.

56 577 911
Tallinn
Suletud

Mine “Maasturite Ost/Müük/Lammutus”