Probleem Terrano II automaatkastiga
Moderaatorid: jr, Moderators
Probleem Terrano II automaatkastiga
Panen siis oma mure kah kirja. Autoks Nissan Terrano II, 2001 2,7 diisel 92kw, automaat .
Suure tõenäosusega sain autot ostes tünga kah. Tegemist siis minu esimese maasturiga ,mis sai soetatud kalakäikudeks .
Niipalju, kui näha oli, sai üle vaadatud :mootor töötas kenasti, sillad lülitusid korralikult ja auto liikus kenasti. Juba järgmisel päeval ilmnes (nüüdseks juba korduv probleem) esimene jama. Käivitasin auto, mootor töötas kenasti, kuid nii kui lülitasin käigukasti R-peale,suri mootor koheselt välja. Kui uuesti käivitasin ,kordus sama. Proovisin siis veel kümmekond korda ja katsetasin kasti erinevaid käike, kuni lõpuks 1-peal võttis kasti taha,peale seda lülitusid kõik käigud kenasti ja sain probleemideta kulgeda kuu aega. Panin eelneva miski a la ühekordse jama süüks. A siis hakkas asi sagenema. Paned käigu sisse ,siis suretab mootori välja, ei üritagi justkui vedama hakata. Kui siis uuesti proovida ja sõidutada käigukangi üle erinevate käikude piisavalt kiiresti, et ei suretaks välja (N ja P peal töötab kenasti) ja siis uuesti proovides võib jopata ja võtab kasti taha. Teinekord on vaja kümmekond korda üritada, ennem kui normaalselt tööle hakkab. Siis kui kasti taha võtab,töötab taas mingi aeg korralikult päevast kuni nädalani ja siis sama jama otsast peale. Käike vahetab sujuvalt ja tõrgeteta. Vahel viskab ka selle tagajärjel mootoritule põlema.
Sai käidud ka Nissani esinduses ,et juhtmed külge panna. Miskit viga seal ei tuvastatud (kasti solenoidi vead oleks pidanud arvuti näitama) . Ainuke, mida näitas , oli kõrgsurvepumbas miski asi, mis reguleerib kütuse peale andmist, kuid ka see veakood ei ilmunud uuesti. Igasugu pistikud ja juhtmete ühendused olen mitu korda üle käinud, lahti võtnud kontaktipuhastusainega puhastanud, taasühendanud ja selle elektrijuhtmestiku kaitsesprayga üle pihustanud.
Et siis kust viga otsida? Üks tuttav mainis, et kindlasti kasti turbiin läbi, kuid kas sel juhul kast üldse toimetaks ?
Mõistus otsas ühesõnaga.On kellelgi sarnast kogemust ja mis oli lahendus ? Oskab ehk keegi pädevat ja taskukohase hinnaga remondimeest soovitada ? Ise asun pärnus, kuid valmis liikuma kuhu vaja .Kahjuks rahakott puuga seljas pole ja eelistaks masina korda saada võimalikult soodsalt (niipalju, kui vähegi võimalik, üritaks ise ära teha ).
Tänud ette
Urmas
Suure tõenäosusega sain autot ostes tünga kah. Tegemist siis minu esimese maasturiga ,mis sai soetatud kalakäikudeks .
Niipalju, kui näha oli, sai üle vaadatud :mootor töötas kenasti, sillad lülitusid korralikult ja auto liikus kenasti. Juba järgmisel päeval ilmnes (nüüdseks juba korduv probleem) esimene jama. Käivitasin auto, mootor töötas kenasti, kuid nii kui lülitasin käigukasti R-peale,suri mootor koheselt välja. Kui uuesti käivitasin ,kordus sama. Proovisin siis veel kümmekond korda ja katsetasin kasti erinevaid käike, kuni lõpuks 1-peal võttis kasti taha,peale seda lülitusid kõik käigud kenasti ja sain probleemideta kulgeda kuu aega. Panin eelneva miski a la ühekordse jama süüks. A siis hakkas asi sagenema. Paned käigu sisse ,siis suretab mootori välja, ei üritagi justkui vedama hakata. Kui siis uuesti proovida ja sõidutada käigukangi üle erinevate käikude piisavalt kiiresti, et ei suretaks välja (N ja P peal töötab kenasti) ja siis uuesti proovides võib jopata ja võtab kasti taha. Teinekord on vaja kümmekond korda üritada, ennem kui normaalselt tööle hakkab. Siis kui kasti taha võtab,töötab taas mingi aeg korralikult päevast kuni nädalani ja siis sama jama otsast peale. Käike vahetab sujuvalt ja tõrgeteta. Vahel viskab ka selle tagajärjel mootoritule põlema.
Sai käidud ka Nissani esinduses ,et juhtmed külge panna. Miskit viga seal ei tuvastatud (kasti solenoidi vead oleks pidanud arvuti näitama) . Ainuke, mida näitas , oli kõrgsurvepumbas miski asi, mis reguleerib kütuse peale andmist, kuid ka see veakood ei ilmunud uuesti. Igasugu pistikud ja juhtmete ühendused olen mitu korda üle käinud, lahti võtnud kontaktipuhastusainega puhastanud, taasühendanud ja selle elektrijuhtmestiku kaitsesprayga üle pihustanud.
Et siis kust viga otsida? Üks tuttav mainis, et kindlasti kasti turbiin läbi, kuid kas sel juhul kast üldse toimetaks ?
Mõistus otsas ühesõnaga.On kellelgi sarnast kogemust ja mis oli lahendus ? Oskab ehk keegi pädevat ja taskukohase hinnaga remondimeest soovitada ? Ise asun pärnus, kuid valmis liikuma kuhu vaja .Kahjuks rahakott puuga seljas pole ja eelistaks masina korda saada võimalikult soodsalt (niipalju, kui vähegi võimalik, üritaks ise ära teha ).
Tänud ette
Urmas
Re: Probleem Terrano II automaatkastiga
Tallinnas on Laki tänava kandis kodanik Heigo,kes tegeleb automaat kastidega,diagnostika hinnad suht head ja ilmselt oskab ka niisama öelda milles viga,hetkel pole mul numbrit käepärast,aga leian,kui keegi teine ei leia enne.
Proto
53951597
53951597
Re: Probleem Terrano II automaatkastiga
Selle jutu põhjal mina välistaksin igasugu solenoidide vead. Sest kui sa (lõpuks) saad käigu sisse, siis kast vahetab käike korralikult. Kui asi oleks solenoidis, siis masin kas üldse käiku ei vahetaks või siis teeks seda äkkiliselt (solenoid on si*ta täis ja ei avane korralikult, et siis algul venib ja siis stardib kiirelt). Aga selle vea välistamiseks võid mõne solenoidi ringi vahetada(tõstad ümber)...
Pigem on mingi arusaamatus mootori ja kasti vahel, miks ta muidu mootorit välja suretab - saab ilmselt mingi häire. Kui sa netist kusagilt workshop manuali leiaksid, saad vähemalt juhtmeskeemid (et siis mis on millega seotud). Käi aga kõik juhtmed ja pistikud testriga üle. Aga miks ta seda häiret ei salvesta, vot see on kahtlane... Kas sul muidu sõites on kast vaikne (ei ole mingeid lisahelisid)? Ma ikka kaldun sellele, et mootori ja kasti omavaheline "suhtlus" ei toimi nii nagu peab.
Ehk maakeeli on automaatkasti tööpõhimõte selles, et ta saab solenoidile käsu liigutada käigukahvlit (et siis lükkab sünkro hambumisse õige käiguga. Neid solenoide on enamasti rohkem kui üks ning nad saavad oma käsu kas siis hoovastikust (startimisel) või siis kusagilt andurist (ühesõnaga mida uuem masin, seda rohkem igast jullasid tal taga on). see viimane jutt oli natuke liiga lihtsustatud!
Pigem on mingi arusaamatus mootori ja kasti vahel, miks ta muidu mootorit välja suretab - saab ilmselt mingi häire. Kui sa netist kusagilt workshop manuali leiaksid, saad vähemalt juhtmeskeemid (et siis mis on millega seotud). Käi aga kõik juhtmed ja pistikud testriga üle. Aga miks ta seda häiret ei salvesta, vot see on kahtlane... Kas sul muidu sõites on kast vaikne (ei ole mingeid lisahelisid)? Ma ikka kaldun sellele, et mootori ja kasti omavaheline "suhtlus" ei toimi nii nagu peab.
Ehk maakeeli on automaatkasti tööpõhimõte selles, et ta saab solenoidile käsu liigutada käigukahvlit (et siis lükkab sünkro hambumisse õige käiguga. Neid solenoide on enamasti rohkem kui üks ning nad saavad oma käsu kas siis hoovastikust (startimisel) või siis kusagilt andurist (ühesõnaga mida uuem masin, seda rohkem igast jullasid tal taga on). see viimane jutt oli natuke liiga lihtsustatud!
Viimati muutis KeegiVeel, K Dets 04, 2013 9:20 pm, muudetud 1 kord kokku.
Re: Probleem Terrano II automaatkastiga
Automaatkastist ei tea kahjuks midagi, aga remondimanuaal:http://bebrs.pie-dabas.net/Webs/Terrano/R20/at.pdf
Re: Probleem Terrano II automaatkastiga
Heigo Tuuliku teel - tel.5133049Praks1 kirjutas:Tallinnas on Laki tänava kandis kodanik Heigo,kes tegeleb automaat kastidega,diagnostika hinnad suht head ja ilmselt oskab ka niisama öelda milles viga,hetkel pole mul numbrit käepärast,aga leian,kui keegi teine ei leia enne.
Re: Probleem Terrano II automaatkastiga
Lasin kiirelt pilgu üle joonise ja "tulistan puusalt" - kontrolli üle ECM relee (kas seal on voolud korras). Minu loogika on selles, et see relee on ühenduses EGR klapiga ning too on esmapilgul esimene asi, mis su auto mootori välja suretada võiks.
Re: Probleem Terrano II automaatkastiga
Tänud . Nii kui aega tekib, hakkan asja uurima .
Mis puutub kastis olevatesse võõrastesse helidesse, siis ei ole neid justkui täheldanud.
Mis puutub kastis olevatesse võõrastesse helidesse, siis ei ole neid justkui täheldanud.
Re: Terrano II automaatkast. ABI VAJA KASTI LEIDMISEL
Servust taas
Kahjuks paistab, et kast õhtal . Enam ei võta käike sisse , jõnksutab ja miski kahin kah sees
Oskab keegi ehk aidata doonorkasti leidmisel .Auto vin kood on VSKTVUR20U0439062 . Mis on kasutatud kasti eest ok hind maksta? Ei tahaks ka " lüpstud saada "
Tänud ette . Liikuma pääsen põhimõteliselt igasse eesti otsa, kui vaja . Muidugi ülim oleks, kui leiaks kasti pärnumaa lähistelt.
urmaseinbaum@hariduskeskus.ee
5515269
Kahjuks paistab, et kast õhtal . Enam ei võta käike sisse , jõnksutab ja miski kahin kah sees
Oskab keegi ehk aidata doonorkasti leidmisel .Auto vin kood on VSKTVUR20U0439062 . Mis on kasutatud kasti eest ok hind maksta? Ei tahaks ka " lüpstud saada "
Tänud ette . Liikuma pääsen põhimõteliselt igasse eesti otsa, kui vaja . Muidugi ülim oleks, kui leiaks kasti pärnumaa lähistelt.
urmaseinbaum@hariduskeskus.ee
5515269
Re: Probleem Terrano II automaatkastiga
No mine käi selle kastiga kusagil diagnostis. Põhimõtteliselt küsi kasvõi esindusest, et a'la "sellised sümptomid on masinal ja kui ma teile diagnosti tulen, et mis siis selle umbkaudne hind on?" Ma tean, et esinduses on suht kirved hinnad, aga samas nemad peaks/võiks asja jagada, ehk saad ka mingi hinnalae kokkuleppida.
Alustuseks võid lasta kastist natuke õli välja (kasuta puhast ja läbipaistvat anumat), piisab natukesest. Uuri mis nägu õli on - kas on metalli sees, on vahtus, jne. Kui õli on metalli täis, siis on ilmselt odavam osta uus kasutatud kast. Õli testi tee peale sõitu või vähemalt sooja mootoriga (tean, et su kast ei toimi, aga lase vähemalt mootor soojaks ja proovi käike lülitada).
Kasutaja Raulex'i lisatud lingil on leheküljel 43 veaotsimise tabel, ehk saad sealt miskit abi (tehasemanualid on head). Kirjutasid miskit kahinast... Kui kastil on vilin, kahin või undamine (hääli on raske seletada), siis enamasti on tegemist mõne katkise laagriga(tekib sõitmise ajal ja teatud käikudeda, mis asuvad ühel võllil), seda näitab ka kastiõli seisukord (kas on metallipurune/hall sätendav). Käiguvahetusel tekkinud ragina ja kõrina tekitab enamasti kulunud sünkro (automaat kasti puhul ka võib olla viga solenoidis, mis ei avane korralikult). Aga samas võib su viga olla lihtsalt mõnes peetis solenoidis, anduris, kontaktis, jne, või siis mõni neist kokku, siis selle remont on suhteliselt odav, ilmselt veaotsing võib kalliks osutuda. Kui tegemist on laagirite ja sünkrodega, siis remont tunduvalt kallim ning ilmselt (olenevalt margist) kasutatud kast on odavam. See tähendab seda, et kui õli on metalli täis, siis tuleks/peaks põhimõtteliselt vahetama välja kõik laagrid ja samas mõõtma ka üle võllid.
Alustuseks võid lasta kastist natuke õli välja (kasuta puhast ja läbipaistvat anumat), piisab natukesest. Uuri mis nägu õli on - kas on metalli sees, on vahtus, jne. Kui õli on metalli täis, siis on ilmselt odavam osta uus kasutatud kast. Õli testi tee peale sõitu või vähemalt sooja mootoriga (tean, et su kast ei toimi, aga lase vähemalt mootor soojaks ja proovi käike lülitada).
Kasutaja Raulex'i lisatud lingil on leheküljel 43 veaotsimise tabel, ehk saad sealt miskit abi (tehasemanualid on head). Kirjutasid miskit kahinast... Kui kastil on vilin, kahin või undamine (hääli on raske seletada), siis enamasti on tegemist mõne katkise laagriga(tekib sõitmise ajal ja teatud käikudeda, mis asuvad ühel võllil), seda näitab ka kastiõli seisukord (kas on metallipurune/hall sätendav). Käiguvahetusel tekkinud ragina ja kõrina tekitab enamasti kulunud sünkro (automaat kasti puhul ka võib olla viga solenoidis, mis ei avane korralikult). Aga samas võib su viga olla lihtsalt mõnes peetis solenoidis, anduris, kontaktis, jne, või siis mõni neist kokku, siis selle remont on suhteliselt odav, ilmselt veaotsing võib kalliks osutuda. Kui tegemist on laagirite ja sünkrodega, siis remont tunduvalt kallim ning ilmselt (olenevalt margist) kasutatud kast on odavam. See tähendab seda, et kui õli on metalli täis, siis tuleks/peaks põhimõtteliselt vahetama välja kõik laagrid ja samas mõõtma ka üle võllid.