Ranger Wildtrak 3,2 2011-2018
Moderaatorid: jr, Moderators
-
UlvarM
- Got ARB and Nitrous?
- Postitusi: 124
- Liitunud: K Dets 30, 2009 5:54 pm
- Asukoht: Rannamõisa-Hiiumaa
Re: Uus Ranger Wildtrak 3,2
Kas selle tagaluugi lukustuse vastu pole mingit rohtu ?
Ulvar
Ulvar
Tööl: 4 x Wärtsilä 9L46 (41200 kW)
Kodus: Toyota LC 120 (127 kW)
Kodus: Toyota LC 120 (127 kW)
Re: Uus Ranger Wildtrak 3,2
Meeldiv kuulda. Kuidas selle kokku määrisid.polar kirjutas:Rainer kirjutas:Kastiruloo külmumise vastu aitas silikonspray ja lukusula,nüüd pole enam ära külmunud.polar kirjutas:Puudustest nagu Rainergi tõdes- puudub tagaluugi kesklukk ja kastiruloo külmaga ei liigu!
quote]
Küljesiinid ja külgedel olev tihendiriba said määritud+ lukk ka. siiani toimib.
-
UlvarM
- Got ARB and Nitrous?
- Postitusi: 124
- Liitunud: K Dets 30, 2009 5:54 pm
- Asukoht: Rannamõisa-Hiiumaa
Re: Uus Ranger Wildtrak 3,2
Kuidas ruloo veepidavusega on ? Seal küll omad äravoolukanalid, mind huvitab just suurema vihmaga, kas kast on kuivaks jäänud ?
Ulvar
Ulvar
Tööl: 4 x Wärtsilä 9L46 (41200 kW)
Kodus: Toyota LC 120 (127 kW)
Kodus: Toyota LC 120 (127 kW)
-
honkomees
- True Off Roader!
- Postitusi: 1292
- Liitunud: P Juul 05, 2009 4:57 pm
- Asukoht: Metsaelajate keskel Haanjamaa serval
Re: Uus Ranger Wildtrak 3,2
Venelastel on autoostmisel kolme "F" reegel: osta ei tasu Fordi, Fiati ja "Frantsuskoet" elik kõike prantsusmaist.polar kirjutas:Ma ei ostaks Isuzut isegi siis, kui tal 5 l kulu oleks!![]()
![]()
Küll kõik need Fordid lagunema kiirustavad
Huvitav, et jalakäijatega libedaga toimunud õnnetustes on praktiliselt alati süüdi libedad kõnniteed ja hooletud kinnistuomanikud, aga autojuhtide teelt väljasõitude puhul on tegu "ilmastiku ja teeoludele mittevastava kiirusega"
- helar
- I live off from the mud
- Postitusi: 2652
- Liitunud: T Jaan 12, 2010 4:13 pm
- Asukoht: Vääna Jõesuu
Re: Uus Ranger Wildtrak 3,2
Sel juhul ei tasuks peale Fordi ka Folvot ja Fucking mazdat osta.honkomees kirjutas: Venelastel on autoostmisel kolme "F" reegel: osta ei tasu Fordi, Fiati ja "Frantsuskoet" elik kõike prantsusmaist.
Küll kõik need Fordid lagunema kiirustavad
Y61 Pätcruiser , LC80 .
Kuni autopesuni on offroad lahe...
Autoremont Tallinnas. http://www.heinworks.ee
Kuni autopesuni on offroad lahe...
Autoremont Tallinnas. http://www.heinworks.ee
-
polar
- Got ARB and Nitrous?
- Postitusi: 120
- Liitunud: N Okt 11, 2012 7:14 pm
- Asukoht: Tartumaa, Kärevere
- Kontakt:
Re: Uus Ranger Wildtrak 3,2
Folksvageni unustasid mainimatahelar kirjutas:Sel juhul ei tasuks peale Fordi ka Folvot ja Fucking mazdat osta.honkomees kirjutas: Venelastel on autoostmisel kolme "F" reegel: osta ei tasu Fordi, Fiati ja "Frantsuskoet" elik kõike prantsusmaist.
Küll kõik need Fordid lagunema kiirustavad
Naudi elu vee peal!
Re: Uus Ranger Wildtrak 3,2
Enne kui ise leiutama hakkan, uurin kas keegi on pannud rangerile võimsamat ja suuremate kabariitidega akut.
Hetkel ainult 69ah.
Aku väikeste mõõtudega ja suurema paigaldamiseks peab hakkama midagi ümber sättima.
Vallo
Hetkel ainult 69ah.
Aku väikeste mõõtudega ja suurema paigaldamiseks peab hakkama midagi ümber sättima.
Vallo
- tarmo
- I live off from the mud
- Postitusi: 5137
- Liitunud: N Juul 01, 2004 1:04 am
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: Uus Ranger Wildtrak 3,2
Mis probleem üldse on? Eelsoojendus tõmbab liiga kiirelt aku tühjaks?vallo kirjutas:Enne kui ise leiutama hakkan, uurin kas keegi on pannud rangerile võimsamat ja suuremate kabariitidega akut.
Hetkel ainult 69ah.
Aku väikeste mõõtudega ja suurema paigaldamiseks peab hakkama midagi ümber sättima.
Vallo
Tarmo Toom, off-the-road alates 2003
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874
Re: Uus Ranger Wildtrak 3,2
Täpselt nii, ahi imeb tühjaks.
Palju lühikesi otsi ja umbes nädalas korra metsast välja pikem sõit, siis jõuaks auto aku täis laadida.
Väikse aku puhul selleni ei jõua..
Vallo
Palju lühikesi otsi ja umbes nädalas korra metsast välja pikem sõit, siis jõuaks auto aku täis laadida.
Väikse aku puhul selleni ei jõua..
Vallo
Re: Uus Ranger Wildtrak 3,2
Kui lühikesed otsad on?vallo kirjutas:Täpselt nii, ahi imeb tühjaks.
Palju lühikesi otsi ja umbes nädalas korra metsast välja pikem sõit, siis jõuaks auto aku täis laadida.
Väikse aku puhul selleni ei jõua..
Vallo
Mul u 20km ots iga päev,ei ole aku veel tühjaks saanud.
Oled laadimispinget mõõtnud?
Rainer
Re: Uus Ranger Wildtrak 3,2
Ilmselt aitab selle vastu Nutika laadimise väljalülitaminevallo kirjutas:Enne kui ise leiutama hakkan, uurin kas keegi on pannud rangerile võimsamat ja suuremate kabariitidega akut.
Hetkel ainult 69ah.
Aku väikeste mõõtudega ja suurema paigaldamiseks peab hakkama midagi ümber sättima.
Vallo
Using Smart Regenerative Charging, Ranger is the first to be equipped with a battery management system, which controls the alternator so that it shuts off during acceleration and turns on during deceleration. This improves fuel economy as the alternator is not charging the battery all the time as in a typical vehicle.
Kängurumaal lasevad enamus selle välja lülitada kellel on topelt akud pandud,muidu ei jõua täis laadida.
Pole muidugi õrna aimugi kas Info Auto ka sellega hakkama saab.
Kütusekulu sellest märkimisväärslt ei tõuse kindlasti.
Re: Uus Ranger Wildtrak 3,2
Tahan ka maha selle seadusetuse saada. Nutikalt usun et kokku ei hoia sealt olulist midagi. Tühi küll aku pole kuid sellist teravust ei ole kui teen palju lühikesi otsi. Lasen kahe kolmesajase otsa ja miinus 10ga hommikul käivitan on poiss nii terav.
Kui elus ei vea, siis 4x4 iks veab!
+47 40726287
+47 40726287
- tarmo
- I live off from the mud
- Postitusi: 5137
- Liitunud: N Juul 01, 2004 1:04 am
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: Uus Ranger Wildtrak 3,2
Eelsoojendusega, mis akut kurnab, on nii ehk naa mõistlik aeg-ajalt vooluvõrgust akut laadida.
Üks variant oleks lisaks paigaldada Defa laadija (kas või ilma plokisoojenduseta) ja kasutada seda
Või siis lihtsalt käsitsi väikse laadijaga paari nädala tagant ööseks laadima jätta.
Üks variant oleks lisaks paigaldada Defa laadija (kas või ilma plokisoojenduseta) ja kasutada seda
Või siis lihtsalt käsitsi väikse laadijaga paari nädala tagant ööseks laadima jätta.
Tarmo Toom, off-the-road alates 2003
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874
Re: Uus Ranger Wildtrak 3,2
jämedalt 2x40km umbes päevas. Nädalas korra tuleb mõni pikem sõit...Rainer kirjutas:Kui lühikesed otsad on?vallo kirjutas:Täpselt nii, ahi imeb tühjaks.
Palju lühikesi otsi ja umbes nädalas korra metsast välja pikem sõit, siis jõuaks auto aku täis laadida.
Väikse aku puhul selleni ei jõua..
Vallo
Mul u 20km ots iga päev,ei ole aku veel tühjaks saanud.
Oled laadimispinget mõõtnud?
Rainer
pinget pole mõõt, aga mõõdan ära kui saan.
Infos soovitati ka suurema aku jutu peale defa laadija panna.tarmo kirjutas:Eelsoojendusega, mis akut kurnab, on nii ehk naa mõistlik aeg-ajalt vooluvõrgust akut laadida.
Üks variant oleks lisaks paigaldada Defa laadija (kas või ilma plokisoojenduseta) ja kasutada seda
Või siis lihtsalt käsitsi väikse laadijaga paari nädala tagant ööseks laadima jätta.
Nemad pole suuremat akut juhtunud paigaldama.