Õhuvõtt
Moderaatorid: jr, Moderators
Õhuvõtt
Tahan tõsta õhuvõttu toru kõrgemale
Ilmselt kasutan selleks vee-kanalisatsiooni toru aga palju peab olema toru@ Kas 50 jääb lahjaks Mootor 3,3d
Ilmselt kasutan selleks vee-kanalisatsiooni toru aga palju peab olema toru@ Kas 50 jääb lahjaks Mootor 3,3d
- tarmo
- I live off from the mud
- Postitusi: 5137
- Liitunud: N Juul 01, 2004 1:04 am
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Sajaline toru oleks juba päris koomiline vist katusel 
PS. Enamus autodel, mida olen näinud, on minuarust just 50-se toruga toodud. Samas ma ei näe asjal mõtet kui tegu ei ole vähemalt TR2 konditsioonis masinaga...
Kui vesi üle kapoti lainetab, siis karta on, et ainuüksi sellest torust on vähe abi, et kõik edasi toimiks?
Aga võibolla ma eksin
PS. Enamus autodel, mida olen näinud, on minuarust just 50-se toruga toodud. Samas ma ei näe asjal mõtet kui tegu ei ole vähemalt TR2 konditsioonis masinaga...
Kui vesi üle kapoti lainetab, siis karta on, et ainuüksi sellest torust on vähe abi, et kõik edasi toimiks?
Aga võibolla ma eksin
paar küsimust ka minu poolt veel.
1. kas õhufiltrit ja selle ümbrist peaks ka muutma\vahetama või piisab täiesti sellest kui panen 75- toru sinna otsa? ise mõtlesin et äkki peaks koonusfiltri panema, sest originaalis on õhufiltrikasti ots suhteliselt kitsas ja sinna on raske midagi otsa sobitada.
2. kas toru ots või lahtiseks jääda, nii et keeran otsa kuhugi külje poole või allapoole? või peaks sinna otsa mingi asjanduse panema? näiteks belarussi õhuvõtu otsa.
auto mootoriks on 3,3TD
1. kas õhufiltrit ja selle ümbrist peaks ka muutma\vahetama või piisab täiesti sellest kui panen 75- toru sinna otsa? ise mõtlesin et äkki peaks koonusfiltri panema, sest originaalis on õhufiltrikasti ots suhteliselt kitsas ja sinna on raske midagi otsa sobitada.
2. kas toru ots või lahtiseks jääda, nii et keeran otsa kuhugi külje poole või allapoole? või peaks sinna otsa mingi asjanduse panema? näiteks belarussi õhuvõtu otsa.
auto mootoriks on 3,3TD
Offroadiga tegelnud alates 2006.
Võid ju originaalkorpuse külge toru aretada. Või siis näiteks Greeni Twisteri korpust kasutada, aga siis pead ilmselt rohkem modifitseerima sisselaset.
Snorkli ots on tavaliselt lahtine ja ettepoole suunatud. Vähemalt nii olen mina igasugu aftermarket snorklitest aru saanud. Kuigi endal tekib väike kahtlus, kas siis tõesti sealt vett sisse ei imeta?
Snorkli ots on tavaliselt lahtine ja ettepoole suunatud. Vähemalt nii olen mina igasugu aftermarket snorklitest aru saanud. Kuigi endal tekib väike kahtlus, kas siis tõesti sealt vett sisse ei imeta?
+372 5028488
mina ka selles ettepoole suunamises kahtlen. kindlam oleks ikka teha tahapoole ja ega õhku sellepärast siis halvemini kätte ei saa??? turbo nagunii imeb ju.jr kirjutas:Snorkli ots on tavaliselt lahtine ja ettepoole suunatud. Vähemalt nii olen mina igasugu aftermarket snorklitest aru saanud. Kuigi endal tekib väike kahtlus, kas siis tõesti sealt vett sisse ei imeta?
Offroadiga tegelnud alates 2006.
Tahapoole suunatud avause juures peaks sõidu ajal nii öelda õhu hõrendus aset leidma. Samuti jääb sinna keerlema tolmu osakesi, miks muidu on autol taguots tolmusem kui muu osa autost. Õhusissevõtu koha pealt ei ole see just kõige parem variant...imeda sisse tolmu ja võidelda juba hõrendatud ja jumal teab kuhu suunas jooksvate õhuvooludega. Sellest ka see ava ettepoole paigutamine. Sissetulev õhk on puhas, sõidu ajal toimib see kui "RAM AIR" ja teoorias peaks see kõik effektiivsem olema.
+372 5028488