
aga Kaku82 auto pilte nähes oli autol ikka hoopis teine nägu pärast tõstet...
Moderaatorid: jr, vtl, Moderators
Kust need reguleeritavad sharniiri saab ?Kaku82 kirjutas:Joonised Autocadis olemas, võiksin saata ka pdf. Põhineb sellisel lahendusel nagu alltoodud lingil.
http://www.ebay.com/itm/2-Suspension-Li ... 98&vxp=mtr
Tegelikult üks komplekt adaptereid peaaegu komplektsena olemas. Esimesed vajaksid natuke madalamks tegemist. Adapter sai algul liiga kõrge (50mm).Silla geomeetria iseloomu tõttu kaasnes sellega tõste 90 mm ning poolteljed jäid liiga suure nurga alla. Lasin teha uued ning madalamad ning need jäid üle. Joonised enam vähem ok. Esimeste adapterite paigaldamisel oli vaja pisut kasutada õhufreesi, et poldid ja avad sobiksid.
Silla stendis kokkujooksu reguleerimine ei olnud probleem. Ratta külgkalle läheb pisut lubatud piiridest välja. Plaanis on tulevikus asedada originaalsarniirid reguleeritavatega, siis saab ka külgkalde paika reguleerida.
Tagumisele sillale ka õiged asjad olemas. Tegin mitu erineva paksusega seibi, et saavutad sobiv kõrgus. Taga tekkis olukord, et juhipoolne külg jäi 20 mm madalam. Enne tõstet oli erinevus 8mm. Ei oskagi öelda miks see nii on. Enne tõstet vahetasin parempoolse ja vasakpoolse vedru omavahel, kuid tulemus sama olgugi et parempoolne vedru oli 6mm kõrgem.
Tagumise silla adapterid jäid seetõttu üle, kuna mõtlesin välja uue lahenduse läbilöögi puksi kinnitamiseks. Originaalpuksid enne esimese lahenduse paigaldaist peab eemaldama. Puksid ise eemaldamisel purunesid kuna kõvasti kinni pressitud oma pesasse. Tõste sai paika kõik oli õige ning sobis, kuid kui sain teada palju uued maksavad (vist oli 70 Euri tükk) otsisin uue lahenduse Tööriistamarketis mingi universaalse kummipuksi näol. Selle kinnitamiseks pidin kasutama teist lahendust tõstmiseks.
Paigalduse tegin ise kodus garaazis, aega läks õhtul kella kümnest hommikul kella kümneni.