2014 Tšukotka ettevalmistus.
Moderaator: Moderators
- metsik
- I live off from the mud
- Postitusi: 2131
- Liitunud: R Aug 31, 2007 11:59 am
- Asukoht: TALLINN kristiine juures
2014 Tšukotka ettevalmistus.
Start on 08.02.2014.
Plaan on jõuda välja Tšukotka pealinna Anadõrri.
Autodeks jällegi Toyotad 2xLC 80 ja LC 90
Kõigile lähvad alla 37" rehvid (Lc 90 on juurdelõikaja juures)
Autodel on lisapaagid ~ 200L
Kõigil on peal seisusoendus, webasto
Elamine on autodes.Süüa katsume ka teha iga Ekipaz ise.
Kaasa saab kindlasti sat telef.
Praegu sebib kasutaja AWD meile jälle neid kuradima piiritsooni lubasi.(ei jõua ära kiruda)
Autoomanikud ehitavad autosi.Sõbrad tutavad aitavad.Naised närivad juba vaikselt huult.
Seekord peame ise hakkama saama.Lilleke jääb koju
Kõik soovitused, arutelud on teretulnud. Natuke eesootavast
http://www.youtube.com/watch?v=JNr0IYXO ... 25CEF60C3B
Plaan on jõuda välja Tšukotka pealinna Anadõrri.
Autodeks jällegi Toyotad 2xLC 80 ja LC 90
Kõigile lähvad alla 37" rehvid (Lc 90 on juurdelõikaja juures)
Autodel on lisapaagid ~ 200L
Kõigil on peal seisusoendus, webasto
Elamine on autodes.Süüa katsume ka teha iga Ekipaz ise.
Kaasa saab kindlasti sat telef.
Praegu sebib kasutaja AWD meile jälle neid kuradima piiritsooni lubasi.(ei jõua ära kiruda)
Autoomanikud ehitavad autosi.Sõbrad tutavad aitavad.Naised närivad juba vaikselt huult.
Seekord peame ise hakkama saama.Lilleke jääb koju
Kõik soovitused, arutelud on teretulnud. Natuke eesootavast
http://www.youtube.com/watch?v=JNr0IYXO ... 25CEF60C3B
saaks maakerale tiiru peale. Tel. 5183816
http://www.kregori.ee Teleskooplaaduri teenused
https://www.facebook.com/kregori.ee/?fref=ts
http://www.kregori.ee Teleskooplaaduri teenused
https://www.facebook.com/kregori.ee/?fref=ts
- metsik
- I live off from the mud
- Postitusi: 2131
- Liitunud: R Aug 31, 2007 11:59 am
- Asukoht: TALLINN kristiine juures
Re: 2014 Tšukotka ettevalmistus.
Mineku rada peaks alates Ust-Kut olema sama. Tagasi vist üritame talvise BAMi ka läbida.
saaks maakerale tiiru peale. Tel. 5183816
http://www.kregori.ee Teleskooplaaduri teenused
https://www.facebook.com/kregori.ee/?fref=ts
http://www.kregori.ee Teleskooplaaduri teenused
https://www.facebook.com/kregori.ee/?fref=ts
Re: 2014 Tšukotka ettevalmistus.
Et ära ei külmuks ja pesta saaks!Puid vast ikka leidub!
http://www.osta.ee/kompaktne-savotta-te ... 40119.html
http://www.osta.ee/kompaktne-savotta-te ... 40119.html
LC105, LC61
Re: 2014 Tšukotka ettevalmistus.
Seda telki läheb metsapeatuste jaoks vaja. Ilmselt -57 C juures isegi kerge tuulega lumahange otsas kükitamine lõppeb kurvalt....
- metsik
- I live off from the mud
- Postitusi: 2131
- Liitunud: R Aug 31, 2007 11:59 am
- Asukoht: TALLINN kristiine juures
Re: 2014 Tšukotka ettevalmistus.
Margus. Seal pole puid.Kui tuult ei ole saab hädad ka tehtud. Kui on tuul ja tuiskab siis on puhta jama.
Autod peavad olema võimalikult kerged,et lumel püsida.
Hetkel käivad läbirääkimised, et saaks kaasa seda sõjaväe kuivtoitu kuhu valad vee peale ja seapraad valmis.
Konservist ei pääse aga kuivtoit on kergem ja vaheldust ka vaja.
Videot vaadates arvan, et tuleb hakata siselohve otsima
Autod peavad olema võimalikult kerged,et lumel püsida.
Hetkel käivad läbirääkimised, et saaks kaasa seda sõjaväe kuivtoitu kuhu valad vee peale ja seapraad valmis.
Konservist ei pääse aga kuivtoit on kergem ja vaheldust ka vaja.
Videot vaadates arvan, et tuleb hakata siselohve otsima
saaks maakerale tiiru peale. Tel. 5183816
http://www.kregori.ee Teleskooplaaduri teenused
https://www.facebook.com/kregori.ee/?fref=ts
http://www.kregori.ee Teleskooplaaduri teenused
https://www.facebook.com/kregori.ee/?fref=ts
- metsik
- I live off from the mud
- Postitusi: 2131
- Liitunud: R Aug 31, 2007 11:59 am
- Asukoht: TALLINN kristiine juures
Re: 2014 Tšukotka ettevalmistus.
Kõigepealt esimese postituse parandus.
Üks auto on LC 95 mitte 90.
Vaikselt hakkab looma.
Ülekanded vahetatud, plekki nats kärbitud, et 37" rehv alla läheks, pihusti otsad vahetatud, rattalaagrid timmis, piduri/siduri õli vahetatud, korrosiooni tõrje tehtud jne.
Veel vaja mootoriruum tuisukindlaks teha, kütuse tagasivoolule soendus vahele, salongis aknad kinni kleepida jne.
Elektrit vaja ka veel sättida.
Eelmine aasta kasutasin akendel vilt. Sai kinnitatud krõpsuga. See ei tööta hästi. Vahele tekib jää ja vilt ei püsi seal.
Katsetan vist lebomatiga, sellisega mis on fooliumuga läbi tikitud ja peaks mingi hea liimiga aknale kinni liimima.
Tuisuga oli hirmus vaev kojameestega. Jäätusid koguaeg ära ja lõpuks läksid puruks.
Sellevastu pole vist teha miskit?
Üks auto on LC 95 mitte 90.
Vaikselt hakkab looma.
Ülekanded vahetatud, plekki nats kärbitud, et 37" rehv alla läheks, pihusti otsad vahetatud, rattalaagrid timmis, piduri/siduri õli vahetatud, korrosiooni tõrje tehtud jne.
Veel vaja mootoriruum tuisukindlaks teha, kütuse tagasivoolule soendus vahele, salongis aknad kinni kleepida jne.
Elektrit vaja ka veel sättida.
Eelmine aasta kasutasin akendel vilt. Sai kinnitatud krõpsuga. See ei tööta hästi. Vahele tekib jää ja vilt ei püsi seal.
Katsetan vist lebomatiga, sellisega mis on fooliumuga läbi tikitud ja peaks mingi hea liimiga aknale kinni liimima.
Tuisuga oli hirmus vaev kojameestega. Jäätusid koguaeg ära ja lõpuks läksid puruks.
Sellevastu pole vist teha miskit?
saaks maakerale tiiru peale. Tel. 5183816
http://www.kregori.ee Teleskooplaaduri teenused
https://www.facebook.com/kregori.ee/?fref=ts
http://www.kregori.ee Teleskooplaaduri teenused
https://www.facebook.com/kregori.ee/?fref=ts
Re: 2014 Tšukotka ettevalmistus.
Viimati muutis Kalamees, E Nov 18, 2013 9:31 pm, muudetud 1 kord kokku.
Re: 2014 Tšukotka ettevalmistus.
Jäätuvad, siis kui lumi/jää sulama hakkab. Ehk siis soojemad riided ja esiklaasilt soojendus maha (kerge huumor, et arusaamatuks ei jääks).
Aga kui tõsiselt, siis nii ongi. Meie leebemas kliimas olen suurema tuisuga sõites (suurelt)esiklaasilt soojenduse maha keeranud ja ainult külm õhk udu vältimiseks. Kui väga külm, siis keeran lihtsalt soojenduse salongi-jalgadele ja natuke parem. Lumi ei kleepu klaasile, kojamehed ei jäätu ja elu lill. Mul ka hetkel kliimal 2 tsooni: juht ja seljatagune, ehk tuba püsib siiski (mööndustega) soe. Aga -40 juures...?
Kohalikud militaristid kasutasid kahekihilisi pakette, pidi väga hea olema.
Aga kui tõsiselt, siis nii ongi. Meie leebemas kliimas olen suurema tuisuga sõites (suurelt)esiklaasilt soojenduse maha keeranud ja ainult külm õhk udu vältimiseks. Kui väga külm, siis keeran lihtsalt soojenduse salongi-jalgadele ja natuke parem. Lumi ei kleepu klaasile, kojamehed ei jäätu ja elu lill. Mul ka hetkel kliimal 2 tsooni: juht ja seljatagune, ehk tuba püsib siiski (mööndustega) soe. Aga -40 juures...?
Kohalikud militaristid kasutasid kahekihilisi pakette, pidi väga hea olema.
- metsik
- I live off from the mud
- Postitusi: 2131
- Liitunud: R Aug 31, 2007 11:59 am
- Asukoht: TALLINN kristiine juures
Re: 2014 Tšukotka ettevalmistus.
Olen isegi mõtelnud topelt klaasile. Yakutskis kasutatakse seda päris palju.
Ajame hirmsasti kaalu taga ja sellepärast on see võimalus praegu välja jäänud.
Kui öösel oled sees siis läheb ikka 1x klaas soojaks ja jäätub.
Aga peab asja kaaluma.
Ajame hirmsasti kaalu taga ja sellepärast on see võimalus praegu välja jäänud.
Kui öösel oled sees siis läheb ikka 1x klaas soojaks ja jäätub.
Aga peab asja kaaluma.
saaks maakerale tiiru peale. Tel. 5183816
http://www.kregori.ee Teleskooplaaduri teenused
https://www.facebook.com/kregori.ee/?fref=ts
http://www.kregori.ee Teleskooplaaduri teenused
https://www.facebook.com/kregori.ee/?fref=ts
Re: 2014 Tšukotka ettevalmistus.
Vastavaid termokardinaid saab kinnitada trukkidega. Millaski ammu sai näpitud ühe rotsa Scaniat, kus kojameestele alla ja peale oli peenike toru aretatud just jää sulatamiseks kojamehe küljest. Eks ringlev soe jahutusvedelik seal torus aitab kojamehe "kittimise" suhtes? Samas ka hea koht õhu väljalaskmiseks süsteemist.
Omalt poolt soovitaks: jääkaabits, Vana Tallinn, leeklamp, 5l. 98 bensiin, meetrine heebel või lausa kaks, traati kindlasti, pikad krokodillid, rattalaagrid, lisa genekas, ehh silla juppe ei hakka mainimagi, esiklaasile miilitsaga suhtlemiseks videosalvesti, koormarihmad mõned, lukusula, hea eeter( mis toimib ka külmaga), webastole topelt varuosad( sukk, küünal, aurusti jne.), polte-mutreid jagub niigi igas offroadi masinas, kuid igaks juhuks võiks topelt olla, hunnik pappi ja kaheraudne.
Õlid olete läbi mõelnud, et mida , kus kasutada?
Kui väga asi nässu läheb, siis juba sondeerisin pinda, et masinad saab treilaga piiri tuua, muidugi inimlikust kaugusest, mitte sealt täitsa põhjast.(Treila peale saamine jääb muidugi fantaasiatööks.)
CB jaamad nigunaa autodel peal, LED tuled külmas kitivad kähku täis, ikka soe hõõgniit. Mis veel? Kütus?
No bensiin ja 2T õli pumba määrimiseks. Õli võib alati küttele lisada, kuid külmas teeb karuteene, kisub paksuks, sestap bensiin.
Eks targemad parandavad.
Jahutusvedeliku konsentraati oleks ka tore omada, lahjendada saab alati, kuid sealses kliimas läheb otse sisse.
Omalt poolt soovitaks: jääkaabits, Vana Tallinn, leeklamp, 5l. 98 bensiin, meetrine heebel või lausa kaks, traati kindlasti, pikad krokodillid, rattalaagrid, lisa genekas, ehh silla juppe ei hakka mainimagi, esiklaasile miilitsaga suhtlemiseks videosalvesti, koormarihmad mõned, lukusula, hea eeter( mis toimib ka külmaga), webastole topelt varuosad( sukk, küünal, aurusti jne.), polte-mutreid jagub niigi igas offroadi masinas, kuid igaks juhuks võiks topelt olla, hunnik pappi ja kaheraudne.
Õlid olete läbi mõelnud, et mida , kus kasutada?
Kui väga asi nässu läheb, siis juba sondeerisin pinda, et masinad saab treilaga piiri tuua, muidugi inimlikust kaugusest, mitte sealt täitsa põhjast.(Treila peale saamine jääb muidugi fantaasiatööks.)
CB jaamad nigunaa autodel peal, LED tuled külmas kitivad kähku täis, ikka soe hõõgniit. Mis veel? Kütus?
No bensiin ja 2T õli pumba määrimiseks. Õli võib alati küttele lisada, kuid külmas teeb karuteene, kisub paksuks, sestap bensiin.
Eks targemad parandavad.
Jahutusvedeliku konsentraati oleks ka tore omada, lahjendada saab alati, kuid sealses kliimas läheb otse sisse.
Re: 2014 Tšukotka ettevalmistus.
Veneaigu pandi tekk kapotile ja esiklaasile ja töötas.
- Puucoy
- Got ARB and Nitrous?
- Postitusi: 123
- Liitunud: L Dets 01, 2012 11:37 am
- Asukoht: Jäneda L-Virumaa
- Kontakt:
Re: 2014 Tšukotka ettevalmistus.
Mis puudutab silla juppe siis kui mu mälu mind ei peta siis -57 juures on võimalik guvaldaga raudtee liiper purustada. Nii, et vaadake vedrustus väga kriitilise pilguga üle, sest raud muudub suure külmaga hapraks ja puruneb nagu klaas. Aga esiklaas paketina ei olegi nii halb mõte. Jõudu igatahes.
Arvamus on nagu p....e igaühel on oma.
Nissan Patrol 3,3 td 84a.
Volvo C 303 3,0 b 78a.
Volkswagen Transporter syncro 2,5 td 98a.
MB Sprinter 4x4 2,2 2004a.
Sõidan millega tahan.
+372 51 38983
Nissan Patrol 3,3 td 84a.
Volvo C 303 3,0 b 78a.
Volkswagen Transporter syncro 2,5 td 98a.
MB Sprinter 4x4 2,2 2004a.
Sõidan millega tahan.
+372 51 38983
Re: 2014 Tšukotka ettevalmistus.
Targutaks ka natuke
Klaas jäätub siis kui on piisavalt soe ,et väljaspool lumi sulama panna. Lihtsam võimalus klaasi soojendust mitte kasutada, teeb olukorra palju paremaks, vaja ainult seestpoolt udu pidevalt maha pühkida (enne kui see jäätub) õues lumi tuiskab üle klaasi ja sulamise/jää effekti ei teki. Muidugi nendes ekstreem tingimustes on seda seisu raske tekitada. Proovisin pätakaga ja mõne aja pidas vastu, aga lõpuks hakkab seestpoolt jäätuma, vb webastoga annab olukorra lahendada. Topelt klaas tekitab sisuliselt sama efekti.
Teine variant on marli (vms) riide sisse panna soola ja sellega klaasi aegajalt pühkida. See tekitab klaasile kerge sinaka kihi, kui jäätumine pidi oluliselt väiksem olema. Proovinud ei ole aga välismaal nii räägitakse... Muidugi üle -35 ja tuisuga väljas käimine ei ole just eriti mõnna
Või siis esiklaasile kleepida elektrilised soojenduse ribad, nagu on nt sõidukite taga klaasidel. Müügil peaks olema isegi mingit keemiat, et joonistad pintsliga triibud klaasile ja siis lased voolu sisse ja lähevad soojaks. Seda üldiselt kasutatakse katki läinud soojenduste lappimisel aga...
Vb saab siit mingi juhtmelõnga arutama hakata...
Kütuse soojendamisel kasutatakse ka nt kabariidi tule halogeen pirni paagis. Viid kaks juhet sisse ja pirn külge. See ei võta palju voolu kuid pidi hästi kütust soojana hoidma...
Igaljuhul jõudu ja palju edu sellel karmil tripil!
Klaas jäätub siis kui on piisavalt soe ,et väljaspool lumi sulama panna. Lihtsam võimalus klaasi soojendust mitte kasutada, teeb olukorra palju paremaks, vaja ainult seestpoolt udu pidevalt maha pühkida (enne kui see jäätub) õues lumi tuiskab üle klaasi ja sulamise/jää effekti ei teki. Muidugi nendes ekstreem tingimustes on seda seisu raske tekitada. Proovisin pätakaga ja mõne aja pidas vastu, aga lõpuks hakkab seestpoolt jäätuma, vb webastoga annab olukorra lahendada. Topelt klaas tekitab sisuliselt sama efekti.
Teine variant on marli (vms) riide sisse panna soola ja sellega klaasi aegajalt pühkida. See tekitab klaasile kerge sinaka kihi, kui jäätumine pidi oluliselt väiksem olema. Proovinud ei ole aga välismaal nii räägitakse... Muidugi üle -35 ja tuisuga väljas käimine ei ole just eriti mõnna
Või siis esiklaasile kleepida elektrilised soojenduse ribad, nagu on nt sõidukite taga klaasidel. Müügil peaks olema isegi mingit keemiat, et joonistad pintsliga triibud klaasile ja siis lased voolu sisse ja lähevad soojaks. Seda üldiselt kasutatakse katki läinud soojenduste lappimisel aga...
Vb saab siit mingi juhtmelõnga arutama hakata...
Kütuse soojendamisel kasutatakse ka nt kabariidi tule halogeen pirni paagis. Viid kaks juhet sisse ja pirn külge. See ei võta palju voolu kuid pidi hästi kütust soojana hoidma...
Igaljuhul jõudu ja palju edu sellel karmil tripil!
Uued rehvid ja veljed Rehviparadiis.eu
- metsik
- I live off from the mud
- Postitusi: 2131
- Liitunud: R Aug 31, 2007 11:59 am
- Asukoht: TALLINN kristiine juures
Re: 2014 Tšukotka ettevalmistus.
Pagan.See vedrude purumine on ka täitsa teema.
Viimasel talvekal läks Patrullil 2 vedru puruks.
Ja seal lõpus pole kindlasti kuskilt vedrusi võtta.
Sama pidi olema rehvidega.
Viimasel talvekal läks Patrullil 2 vedru puruks.
Ja seal lõpus pole kindlasti kuskilt vedrusi võtta.
Sama pidi olema rehvidega.
saaks maakerale tiiru peale. Tel. 5183816
http://www.kregori.ee Teleskooplaaduri teenused
https://www.facebook.com/kregori.ee/?fref=ts
http://www.kregori.ee Teleskooplaaduri teenused
https://www.facebook.com/kregori.ee/?fref=ts
Re: 2014 Tšukotka ettevalmistus.
Viskoventikad on juba ammu ära võetud?