Check Antilock - Cherokee '91
Moderaatorid: jr, vtl, Moderators
Check Antilock - Cherokee '91
Kysimus siis selles hoiatustules armatuuril.
1. Läheb see põlema just siledal teel sõites kui miskit raputamist ei ole ja ta läheb kohe kindlasti just siis põlema (ja kindlasti enne kui kilomeeter läbitud)
2. ta ei lähe põlema (suhteliselt kindlalt kuid väikeste eranditega) vähegi raputaval teel.
3. kui Check Antilock põlema läind siis ABS ei tööta.
4. kui Check Antilock põlema läind ja masin korra seisma jäetud ja uuesti käivitada siis Check Antilock tuli ei põle ja ABS korras
Paluks siis teadjamatelt mõtteid selle anomaalia lahenduseks paranduseks.
Oleks hea kui lahenduses ei leidu Bendix süsteemi ärakaotamist (ma tõesti ei viitsi sellega talvel kylmas garaazis tegelda)
Kombainiks: Cherokee '91 4l r6
1. Läheb see põlema just siledal teel sõites kui miskit raputamist ei ole ja ta läheb kohe kindlasti just siis põlema (ja kindlasti enne kui kilomeeter läbitud)
2. ta ei lähe põlema (suhteliselt kindlalt kuid väikeste eranditega) vähegi raputaval teel.
3. kui Check Antilock põlema läind siis ABS ei tööta.
4. kui Check Antilock põlema läind ja masin korra seisma jäetud ja uuesti käivitada siis Check Antilock tuli ei põle ja ABS korras
Paluks siis teadjamatelt mõtteid selle anomaalia lahenduseks paranduseks.
Oleks hea kui lahenduses ei leidu Bendix süsteemi ärakaotamist (ma tõesti ei viitsi sellega talvel kylmas garaazis tegelda)
Kombainiks: Cherokee '91 4l r6
Rehvimõõdud on ikka tootja poolt antuga samad?
Võin küll puusse panna, aga minu mäletamist mööda võrdleb ta referentse, mis on ajusse kirjutatud ja mis kiiruseandur ja ABS andur tagasilla difris ette annab. Kui ei klapi, siis kipub vigu loopima ja igaks juhuks lülitab välja süsteemi.
Aga lihtne asi, et sa ühendused oled üle kontrollinud? Eriti see tagasilla küljes olev, millel kombeks sitta korjata ja oksüdeeruda?
Võin küll puusse panna, aga minu mäletamist mööda võrdleb ta referentse, mis on ajusse kirjutatud ja mis kiiruseandur ja ABS andur tagasilla difris ette annab. Kui ei klapi, siis kipub vigu loopima ja igaks juhuks lülitab välja süsteemi.
Aga lihtne asi, et sa ühendused oled üle kontrollinud? Eriti see tagasilla küljes olev, millel kombeks sitta korjata ja oksüdeeruda?
+372 5028488
kui autot käima ei saa siis ei saa ju sõiduajal ka hoiatustuli põlema minna !!!andre kirjutas:kas see asi mitte ei kontrolli käigukangi asendit? näiteks, kui käigukang ei ole korralikult P asendis, siis ei saa autot käivitada. võin küll rängalt eksida ja ei konkureeri mingile tõele.
TO jr:
rehvimõõdud on õiged, kuid ühendusi pole vaadand (neljap ehk saab vaadata)
a mis mind nagu eriti huvitab on see et need 4 punkti on põhimõtteliselt nagu raudpolt - siledal teel lylib välja ja "karvasel" on ok.
- reimo
- Rock Crawler
- Postitusi: 661
- Liitunud: L Okt 21, 2006 2:35 pm
- Asukoht: Jõelähme tel:51909391
- Kontakt:
Mul oli '93 Grand Cherokeega suht sarnane lugu (ei pannud küll tähele, et tee tasasusel suurt vahet oleks olnud, aga aeg-ajalt ta süttis ja siis ABS-i tööle saamiseks oli ainus variant mootor seisma jätta), lõpuks hakkas ABS ise krõbistama ja pidurdama, ilma, et mina oleks pedaali puudutanud. Viga leidus vasakust tagumisest ABS-i andurist, mille pidurite pealekeeramise mehhanismi kang oli trossi läbiroostetamise järel liikuma hakates ära lõhkunud.
uurisn siit ja sealt leidsin sellised sensorid
http://www.autozone.com/servlet/UiBroke ... 154783.jsp
millede sensori ja (häälestus???)ratta (tone wheel - näe mai tia neid autoosade nimetusi aga igatahes hammastega) vahe peab olema 0,33 - 0,48 mm, kuna pold käepärast millegagi mõõta siis jätsin nad nii nagu nad olid (silmajärgi olid vahed enam-vähem samad ja umb 0,5 mm kanti)
1. Esimestel ratastel need hambad on väga ebaühtlased (võrreldes tagumistega) ja hirmus rooste kiht
2. Tagasillas vasak pooltelg lõtkub sisse-välja umbes 3 mm - vähem mitte aga võibolla ka rohkem igatahes silma- ja käejärgi päris suur lõtk. sellega seoses liiguvad ka selle hammasratta hambad sensori suhtes kuigi ei liigu nad (vähemalt käega liigutades) sensorikohalt ära.
http://www.autozone.com/servlet/UiBroke ... 154783.jsp
millede sensori ja (häälestus???)ratta (tone wheel - näe mai tia neid autoosade nimetusi aga igatahes hammastega) vahe peab olema 0,33 - 0,48 mm, kuna pold käepärast millegagi mõõta siis jätsin nad nii nagu nad olid (silmajärgi olid vahed enam-vähem samad ja umb 0,5 mm kanti)
1. Esimestel ratastel need hambad on väga ebaühtlased (võrreldes tagumistega) ja hirmus rooste kiht
2. Tagasillas vasak pooltelg lõtkub sisse-välja umbes 3 mm - vähem mitte aga võibolla ka rohkem igatahes silma- ja käejärgi päris suur lõtk. sellega seoses liiguvad ka selle hammasratta hambad sensori suhtes kuigi ei liigu nad (vähemalt käega liigutades) sensorikohalt ära.
seda ei leidnudjr kirjutas: ... ABS andur tagasilla difris
Cherokee 91, neli liitrit ja kuus potti ja neli vedu, ABS jupsib, vahekast jamab, bensiini läheb kümnetes liitrites aga muidu on hea
- reimo
- Rock Crawler
- Postitusi: 661
- Liitunud: L Okt 21, 2006 2:35 pm
- Asukoht: Jõelähme tel:51909391
- Kontakt:
Seda ilmselt polegiTyyp kirjutas:seda ei leidnudjr kirjutas: ... ABS andur tagasilla difris
Ilmselt on sul sama süsteem nagu Grandil - 3 toru ja 4 andurit - minu omal on igale rattale oma andur, aga tagaratastele tuleb ainult ükst piduritoru eest. difris olev andur tõenäoliselt reageerib siis, kui blokeerunud on mõlemad tagarattad, piduritrumlites olevate anduritega süsteem, vähendab ilmselt tagarataste survet juba ühe ratta blokeerumisel.
puudu ei paistnud olevat aga paistis et nagu oleks mõni laiaks litsutud, mitte täitsa laiaks aga niipalju et paistab erinevus välja.
igatahes peale igasugust surkimist - ühe kontakti kapoti all tõmmasin lahti ja panin kokku, ühe sensori kruvisin välja ja panin tagasi, ühe sensori ümbert puhusin hunniku rauapuru minema (sensorid on mingid hirmsad magnetid) - pole kaks päeva Check Antilock'i tuli sõiduajal põlema läind.
igatahes on siiani teadmata mis siis ikkagi viga oli (on).
no järgmise korrani siis ...
igatahes peale igasugust surkimist - ühe kontakti kapoti all tõmmasin lahti ja panin kokku, ühe sensori kruvisin välja ja panin tagasi, ühe sensori ümbert puhusin hunniku rauapuru minema (sensorid on mingid hirmsad magnetid) - pole kaks päeva Check Antilock'i tuli sõiduajal põlema läind.
igatahes on siiani teadmata mis siis ikkagi viga oli (on).
no järgmise korrani siis ...
Cherokee 91, neli liitrit ja kuus potti ja neli vedu, ABS jupsib, vahekast jamab, bensiini läheb kümnetes liitrites aga muidu on hea
- urmas
- unistus kahest 4-pakist kapoti all
- Postitusi: 1917
- Liitunud: E Jaan 01, 2007 4:04 pm
- Asukoht: Kalamaja, Kilulinn... 5o59185
Vot, vot!
Mul ikka aeg-ajalt vuriseb, alati siis kui piduripedaali vajutan. Vahepeal vuristas jälle pidevalt. Polegi täpselt meeles, mis millele ja millal järgnes. See vurin võib olla nii kolbidest kui el. mootorist. Uus on väga kallis. Vahuril Carservices on üks korras mootoriga variant olemas. Äkki läheb infot vaja kunagi!
Endal tavaline süsteem Prillimäelt varuks ära toodud. Kui Bendix jälle hakkab ajusid.... siis läheb minema pealt.
Ikka ja jälle soovitan lugemiseks
http://www.jeep.auto.ru/Cherokee/FAQ/bendix/index.htm
P.S. Prillimäele jäi üks komplekt veel.
Mul ikka aeg-ajalt vuriseb, alati siis kui piduripedaali vajutan. Vahepeal vuristas jälle pidevalt. Polegi täpselt meeles, mis millele ja millal järgnes. See vurin võib olla nii kolbidest kui el. mootorist. Uus on väga kallis. Vahuril Carservices on üks korras mootoriga variant olemas. Äkki läheb infot vaja kunagi!
Endal tavaline süsteem Prillimäelt varuks ära toodud. Kui Bendix jälle hakkab ajusid.... siis läheb minema pealt.
Ikka ja jälle soovitan lugemiseks
http://www.jeep.auto.ru/Cherokee/FAQ/bendix/index.htm
P.S. Prillimäele jäi üks komplekt veel.
- reimo
- Rock Crawler
- Postitusi: 661
- Liitunud: L Okt 21, 2006 2:35 pm
- Asukoht: Jõelähme tel:51909391
- Kontakt:
Üldiselt peaksid piduri ja roolisüsteemid olema tehtud nii, et igasuguste abiliste (ABS, võim jms.) rikke korral toimib põhisüsteem endiselt. Seega, kui ABS saba annab, on kõige lihtsam tema elimineerimise viis lihtsalt kaitse välja võtta (siis jääb küll armatuuri tuli põlema). Kui mul auto ise pidurdama hakkas, sõitsin paar nädalat kaitse väljas, kuni oli aega asi korda teha, kõik muu peale ABSi toimis. Ikka lihtsam kui kogu süsteemi vahetada (kui just piduritega muid probleeme pole, aga siis oleks juba mõistlikum romula asemel uusi juppe kasutada)