
Ei juhtu selle diisliga midagi kui mõistlikus tempos ja kaalutletult asjale läheneda. Või kuidas?
Jänes tsampust ei joo

Moderaator: Moderators
No nii, mul rõõm tõdeda, et mehaanika teaduskond on köömes võrreldes praktikagaPraks1 kirjutas:davidsoniharald kirjutas:
OT jätkuks, tänan kommnetaari eest isand puhvel. Olen tuttav masinaehituse erinevate aspektidega, viis aastat mehaanika teaduskonnas õppimist andis tugeva teadmiste pagasi selles osas. Antud vägivaldne lausekonstruktsioon minu allkirjas aga tundub mulle siiani päris naljaks, selle pärast ma teda seal ka hoian. Kaasfoorumlane ibra on ka muidu päris häid pärle pannud. Meenub üks kus ta kirjutas, et keevitab diisli paake, kui seal on kütus sees.Edasised järeldused teeb igaüks ise.
Selles pole midagi imelikku ju,et paaki keevitada,milles on kütust sees,,enamasti keeviatan kah auto küljes,kui ligi päeseb ja auk põhjas pole
Täpselt nii. Näha et kaasfoorumlane Praks1 on asjaga kursis. Minagi õppisin selle nipi juba vene ajal ühelt profikeevitajalt ära. Arvan, et oma paarkümmend korda olen paake koos diiselkütusega keevitanud. Kusjuures ma pole keevitaja.Selles pole midagi imelikku ju,et paaki keevitada,milles on kütust sees,,enamasti keeviatan kah auto küljes,kui ligi päeseb ja auk põhjas pole
Oman kogemust piloodina, jagan. Need mis olid käigus, olid kõrgendatud ülaosaga BTR-80 staabi/side/meditsiinimasinad http://et.wikipedia.org/wiki/BTR-80 . Lahingukoolil oli ka 2 BTR-70 mis 2 bensukaga.puhvel kirjutas:Ok, pole ma ise BTR-ga kimanud aga kahtlustan temal suht tõsist kaalu....
kuda selle läbivusega tegelt on ka ? Usun, et meil siin on inimesi, kes omavad kogemusi.
Tegelikult oli Lahingukoolil 3 BTR-i. Kindlalt 100% ei oska öelda, aga minu arust oli üks küll BTR-70(kaks V8-t), aga teine BTR-60(kaks R6-t). Kolmas aga sõiduvõimetu (ei teagi, kas 60 või 70), millele oli kaks Chevi K30 100kw diislit peale aretatud, aga mingil põhjusel üks mootoritest kokku jooksnud.rato kirjutas: ... Lahingukoolil oli ka 2 BTR-70 mis 2 bensukaga.
Tõsi:) kolmas oli doonor millele kuldsete kätega veebel kivest üritas hobikorras neid chevy diisleid peale ajada kuid polnud veel valmis saanud, kui mina seal olin. Peale selle oli veel 2 BRDM-i millest üks täitsa sõitis, päris kole riist. sidur libises ja ujus teepeal kui vanakuratjoe80 kirjutas:Tegelikult oli Lahingukoolil 3 BTR-i. Kindlalt 100% ei oska öelda, aga minu arust oli üks küll BTR-70(kaks V8-t), aga teine BTR-60(kaks R6-t). Kolmas aga sõiduvõimetu (ei teagi, kas 60 või 70), millele oli kaks Chevi K30 100kw diislit peale aretatud, aga mingil põhjusel üks mootoritest kokku jooksnud.rato kirjutas: ... Lahingukoolil oli ka 2 BTR-70 mis 2 bensukaga.