Ranger Wildtrak 3,2 2011-2018
Moderaatorid: jr, Moderators
Re: Uus Ranger Wildtrak 3,2
Muid vigu pole esinenud?sitikass kirjutas:19 000 ümmardatult.
Re: Uus Ranger Wildtrak 3,2
Mõnda aega seda teemat jälginuna - mehed, mitte et bitch olla, aga mis on see, mis muudab sellise saani olema väärt aasta ja peale ootamist? (Tarbesõidukist rääkides, mida kastikas eeldatavasti on?) Millel lendab 19k peal kondipump? Meenuvad kohe eelmise rangeriga kuuldud seiklused, kus 2-3x suurema läbisõidu peal tagadiffer lendas, uus maksis vanas rahas kümneid ja kümneid tuhandeid (kas oli 35k LS ja 20k maksumus vmt, pead ei anna enam). Meenub sõbra peres olev focus, mille kliima torustikku 2x lapitud on 100k peale... "ford thing"? Selgitage lollile?
Natuke trollides, naise ilmetul 2008 avensisel on ees 95k, vahetusse on läinud aku ja piduriklotsid - kliima, tõsi, tahtis täitmist, avaldus selle suve palavate ilmadega. Kogu moos (ja ma olen seda küll ja veel kägistanud, vabandust, pedaale ja rooli sihtotstarbeliselt kasutanud). Minu arvates niimoodi peabki ühe auto pidamine välja nägema, mis siis, et võrreldamatud segmendid (kastikas vs. universaal).
Kas on netis liikuvad pildid ebaadekvaatsed, aga see salong ja armatuur mõjub üsna peletavalt... või ei oska ma selle 3,2 disla sõidumõnu ette kujutada (foori tagant pühkis mingi uuema moega ranger küll veenvalt minema mõni aeg tagasi, aga)... mis see on?
Ärge vigaseks lööge.
P.S: lisaküsimus, täiesti siiralt - ma kuulsin inimesest, kes loobus hiluxist selle jalkaplatsi mõõtu pöörderaadiuse tõttu (palju ehitusobjektidel käimist). Viimane kord amservis kükitades, nähes minema sõitvat klienti, kes ei saanud parkimiskohalt ilma "nõkutamata" välja, tekkis kerge hämmeldus ja tuli see lugu meelde. Kas keegi oskab ntx uut rangerit ja uut hiluxit selle koha pealt võrrelda?
Salong on hiluxil nagu kordi viisakam... aga, igavusest sisse roninuna, tõdesin ebameeldiva üllatusega, et minu kossid rooli alla eriti hästi ära ei mahu...
Natuke trollides, naise ilmetul 2008 avensisel on ees 95k, vahetusse on läinud aku ja piduriklotsid - kliima, tõsi, tahtis täitmist, avaldus selle suve palavate ilmadega. Kogu moos (ja ma olen seda küll ja veel kägistanud, vabandust, pedaale ja rooli sihtotstarbeliselt kasutanud). Minu arvates niimoodi peabki ühe auto pidamine välja nägema, mis siis, et võrreldamatud segmendid (kastikas vs. universaal).
Kas on netis liikuvad pildid ebaadekvaatsed, aga see salong ja armatuur mõjub üsna peletavalt... või ei oska ma selle 3,2 disla sõidumõnu ette kujutada (foori tagant pühkis mingi uuema moega ranger küll veenvalt minema mõni aeg tagasi, aga)... mis see on?

Ärge vigaseks lööge.

P.S: lisaküsimus, täiesti siiralt - ma kuulsin inimesest, kes loobus hiluxist selle jalkaplatsi mõõtu pöörderaadiuse tõttu (palju ehitusobjektidel käimist). Viimane kord amservis kükitades, nähes minema sõitvat klienti, kes ei saanud parkimiskohalt ilma "nõkutamata" välja, tekkis kerge hämmeldus ja tuli see lugu meelde. Kas keegi oskab ntx uut rangerit ja uut hiluxit selle koha pealt võrrelda?
Salong on hiluxil nagu kordi viisakam... aga, igavusest sisse roninuna, tõdesin ebameeldiva üllatusega, et minu kossid rooli alla eriti hästi ära ei mahu...
tegime pulli, aitab
-
- True Off Roader!
- Postitusi: 1292
- Liitunud: P Juul 05, 2009 4:57 pm
- Asukoht: Metsaelajate keskel Haanjamaa serval
Re: Uus Ranger Wildtrak 3,2
Sama küsimus on tekkinud ???? "mis on see, mis muudab sellise saani olema väärt aasta ja peale ootamist? "tanel kirjutas:Mõnda aega seda teemat jälginuna - mehed, mitte et bitch olla, aga mis on see, mis muudab sellise saani olema väärt aasta ja peale ootamist? (Tarbesõidukist rääkides, mida kastikas eeldatavasti on?) Millel lendab 19k peal kondipump? Meenuvad kohe eelmise rangeriga kuuldud seiklused, kus 2-3x suurema läbisõidu peal tagadiffer lendas, uus maksis vanas rahas kümneid ja kümneid tuhandeid (kas oli 35k LS ja 20k maksumus vmt, pead ei anna enam). Meenub sõbra peres olev focus, mille kliima torustikku 2x lapitud on 100k peale... "ford thing"? Selgitage lollile?
Natuke trollides, naise ilmetul 2008 avensisel on ees 95k, vahetusse on läinud aku ja piduriklotsid - kliima, tõsi, tahtis täitmist, avaldus selle suve palavate ilmadega. Kogu moos (ja ma olen seda küll ja veel kägistanud, vabandust, pedaale ja rooli sihtotstarbeliselt kasutanud). ....
Omal salongist ostetud Daewoo sõidukas ja esimesed remondi moodi asjad tulid 150 000 peal (esimesed piduriklotsid ja tagaamordid) ning siis tasapisi hakkas kulumaterjalide vahetus pihta Kliima hakkas ka 9 a ja 200+ pealt lekkima.
Isuzu kastikal tuli esimene probleem 90 000 peal - peotäis pukse (esimeste amortide pukse eraldi ei saa, tagumisi pole mõtet, puksid on 60 % amordikomplekti hinnast, stabika keskmised puksid, vedrulehtede vahelised puksid) ja nüüd 100+ peal tulevad piduriklotsid vahetada. Kõik! Ei ootamist, ei remonti ... no mida niipalju hääd selles Rangeri kw-s siis on?
Huvitav, et jalakäijatega libedaga toimunud õnnetustes on praktiliselt alati süüdi libedad kõnniteed ja hooletud kinnistuomanikud, aga autojuhtide teelt väljasõitude puhul on tegu "ilmastiku ja teeoludele mittevastava kiirusega"
Re: Uus Ranger Wildtrak 3,2
Ma saan aru küll, mis Rangeris head on. Varustus ja hind, välimus, suurus, kandevõime, piduritega käru täismass, võimsus jne. Ma arvan, et keegi Rangeri tellinutest ei osanud ette arvata, et nad oma autot nii kaua peavad ootama.
Kui võrrelda Toyota ja Fordi salonge, siis Fordil on ikka parem (eriti, kui rääkida Wildtrackist).
PS, ma ise sõidan Hiluxiga aga oleksin ka Rangerit tahtnud. Nüüd, kui igasugused vead hakkavad tulema ja ooteaega näinud siis vaikselt hakkan Hiluxit nautima
Kui võrrelda Toyota ja Fordi salonge, siis Fordil on ikka parem (eriti, kui rääkida Wildtrackist).
PS, ma ise sõidan Hiluxiga aga oleksin ka Rangerit tahtnud. Nüüd, kui igasugused vead hakkavad tulema ja ooteaega näinud siis vaikselt hakkan Hiluxit nautima

Re: Uus Ranger Wildtrak 3,2
vaadake härrased. õnneks on meil valikut millist kastikat osta. teie kellele meeldib jaapanlane on tore ja meile kellele meeldib ford on muidugi tsipa toredam
. ma ei hakka siin vigu loetlema ei fordi ega hiluxi puhul. see teema viib ummikusse sellisel juhul. pole neist kastikatest kumbki pommikindel. vastavalt kasutamisele lagunevad mõlemad. eks ehk ford tsipa rohkem aga meie kes rangeritega kärutame me teame seda ja me lihtsalt oleme selle nõus kinni taguma. mis meid selleks sunnib et ranger on just see auto mis meile meeldib------ raske üldistavat ja ühest vastust leida. pakun oma versiooni. ford on juhitav, seisab teel, pidurid effektiivsed, siin mõnest erinevalt sooritab ka põdratesi edukalt ja turvalisuse kohalt parimat pole kastikate hulgas. need argumendid on peamised minu jaoks.
kõik mida inimene on teinud saab veel korra teha.

kõik mida inimene on teinud saab veel korra teha.
Kui elus ei vea, siis 4x4 iks veab!
+47 40726287
+47 40726287
Re: Uus Ranger Wildtrak 3,2
Uut Fordi ma ei valiks ainult ühel põhjusel: Info-Auto. Vanat Fordi ma ei valiks kolmel põjhusel: kere, mootor ja sillad (lagunevad ja roostetavad). Kui Fordi toodangust mmidagi siis võibolla SVT Raptor.
Kusjuures uus Hilux pidi ka suhteliselt palju lagunema.
Ja neist vendadest ma aru ei saa kes kiidavad, et kastikas sõidab 150k+ ilma remontimata ja on hea auto, omal pole kastikas sihtotstarvet kaugeltki näinud (sileda asfaldi sõit, maks koormus on tagavararatas kastis). Tü.a küll, mis õigusega sa mõistad hukka teise mehe auto kui see võibolla sõitnud ainult mööda põhjatute aukudega metsateed ja seda näiteks 500 kg-se küttekoormaga + 200 kg hüdroõli koormaga? Ime ka kui selline 40k km tagant midagi vahetada ei taha.
Ja sõituautojuttudega võiks üldse puu taha käia kastika teemast.
Kusjuures uus Hilux pidi ka suhteliselt palju lagunema.
Ja neist vendadest ma aru ei saa kes kiidavad, et kastikas sõidab 150k+ ilma remontimata ja on hea auto, omal pole kastikas sihtotstarvet kaugeltki näinud (sileda asfaldi sõit, maks koormus on tagavararatas kastis). Tü.a küll, mis õigusega sa mõistad hukka teise mehe auto kui see võibolla sõitnud ainult mööda põhjatute aukudega metsateed ja seda näiteks 500 kg-se küttekoormaga + 200 kg hüdroõli koormaga? Ime ka kui selline 40k km tagant midagi vahetada ei taha.
Ja sõituautojuttudega võiks üldse puu taha käia kastika teemast.
Re: Uus Ranger Wildtrak 3,2
pole midagi viga olnud. sain ka siin norras olles vastuse. kondi kompressorid osaliselt ongi kehvakesed. siin vahetavad ka neid . need kes on uue saanud on pole enam muresid olnud ja kõik korras . pakuvad et on praak partii .Rainer kirjutas:Muid vigu pole esinenud?sitikass kirjutas:19 000 ümmardatult.
Kui elus ei vea, siis 4x4 iks veab!
+47 40726287
+47 40726287
Re: Uus Ranger Wildtrak 3,2
Kõigile kirujatele soovitan minna proovisõidule
Reaalsus on nii,et hetkel on turul 2 autot mis veavad 3500kg haagist legaalset ja maksavad uuena max 35000EUR
Esimene on Ranger,teine on Defender.
Kui juhikohale peab normaalselt mahtuma 198cm pikk ja üle 100kg juht,siis on Defender vale valik
Hilux.D-max,Amarok,Navara on ka kindlasti väga head autod,aga need ei vasta minu vajadustele.
Lagunemise kohapealt on igas farmis mõni haige loom
mul üks 9 kuud vana VW on käinud 7 korda garantiis,samas teisel sama mudel on murevabalt sõitnud.
Kokkuvõttes,eks igaüks kiidab oma ...

Reaalsus on nii,et hetkel on turul 2 autot mis veavad 3500kg haagist legaalset ja maksavad uuena max 35000EUR
Esimene on Ranger,teine on Defender.
Kui juhikohale peab normaalselt mahtuma 198cm pikk ja üle 100kg juht,siis on Defender vale valik

Hilux.D-max,Amarok,Navara on ka kindlasti väga head autod,aga need ei vasta minu vajadustele.
Lagunemise kohapealt on igas farmis mõni haige loom

Kokkuvõttes,eks igaüks kiidab oma ...
Re: Uus Ranger Wildtrak 3,2
Eelmised Rangerid ja ka BT-50 on minu jaoks ühed vähesed autod, millega julgen kodust kaugemale minna ka siis, kui auto läbisõit on üle 150000km. Olen tõõtanud autoremondialal üle 10 aasta ja näen igapäev kui väikese läbisõiduaga uskumatud asjad lagunevad ja seda peaaegu kõigil autodel.
Uuema Rangeri vastupidavusest ei tea veel midagi. Autot ennast teiste euroopas müüdevate kastikatega võrreldes tasub kindlasti ootamist.
Uuema Rangeri vastupidavusest ei tea veel midagi. Autot ennast teiste euroopas müüdevate kastikatega võrreldes tasub kindlasti ootamist.
- Maasturid
- Legod Varuosadest
- Postitusi: 1970
- Liitunud: R Veebr 20, 2004 12:48 pm
- Asukoht: Roosna-Alliku GSM:513 2551
- Kontakt:
Re: Uus Ranger Wildtrak 3,2
Mul nii hästi ei läinud.Pidi ka minu auto sellel reedel jõudma aga sadamas(Paldiski) selgus, et minu auto oli "unustatud" siiski laevale panna.Rainer kirjutas:13 ja reede ei ole alati halb päev![]()
kulus ainult 375 päeva ,et auto kätte saada
Aga loodan, et enam pole kaua oodata.
Olen nüüd vahepeal saanud selle 3.2 Wildtrakiga matkata kusagil 2500-3000km millest üle poole ka kolme tonni taga vedades.(treiler + võistlusauto).Sellist koormat vedada on väga mõnus kuigi küttekulu on suurem kui näiteks eelmisel kastikal (Navara D-40).Viimati Leedus käies tuli keskmiseks 15.8l, autos ka 4 reisijat.
Hetkel on üks leitud negatiivne asi esiklaasil puuduv ülemine toonitud riba.Navara esiklaas on sama suur aga ei mäleta küll, et oleks kunagi pidanud päikesesirmidega eredat päikest varjama.Rangeri klaasi valikus ei pidanud aga toonitud ribaga klaasi ka olema.
Olen kusagil kümme viimast aastat pidanud ja remontinud-hooldanud palju erinevaid kastikaid (Mitsu, Nissan, Toyota, Ford...) ja sõitnud ka kõigi teistega (v.a. usakad) ja julgen väita, et 3.2 autom. Wildtrak on hetkel parim kooslus mis kastikal saab olla.
http://www.maasturid.ee
*Toomas Kärp = Maasturid = Radadel aastast 2004
* Wildtrak 2.0 Bi-turbo
* LC120
*Toomas Kärp = Maasturid = Radadel aastast 2004
* Wildtrak 2.0 Bi-turbo
* LC120
Re: Uus Ranger Wildtrak 3,2
kupatasin 14000km läbi ja siis alles tuli kütusekulu alla. seega aega on ja lihvi veel mootorit.Maasturid kirjutas:Mul nii hästi ei läinud.Pidi ka minu auto sellel reedel jõudma aga sadamas(Paldiski) selgus, et minu auto oli "unustatud" siiski laevale panna.Rainer kirjutas:13 ja reede ei ole alati halb päev![]()
kulus ainult 375 päeva ,et auto kätte saada
Aga loodan, et enam pole kaua oodata.
Olen nüüd vahepeal saanud selle 3.2 Wildtrakiga matkata kusagil 2500-3000km millest üle poole ka kolme tonni taga vedades.(treiler + võistlusauto).Sellist koormat vedada on väga mõnus kuigi küttekulu on suurem kui näiteks eelmisel kastikal (Navara D-40).Viimati Leedus käies tuli keskmiseks 15.8l, autos ka 4 reisijat.
Hetkel on üks leitud negatiivne asi esiklaasil puuduv ülemine toonitud riba.Navara esiklaas on sama suur aga ei mäleta küll, et oleks kunagi pidanud päikesesirmidega eredat päikest varjama.Rangeri klaasi valikus ei pidanud aga toonitud ribaga klaasi ka olema.
Olen kusagil kümme viimast aastat pidanud ja remontinud-hooldanud palju erinevaid kastikaid (Mitsu, Nissan, Toyota, Ford...) ja sõitnud ka kõigi teistega (v.a. usakad) ja julgen väita, et 3.2 autom. Wildtrak on hetkel parim kooslus mis kastikal saab olla.

Kui elus ei vea, siis 4x4 iks veab!
+47 40726287
+47 40726287
- Maasturid
- Legod Varuosadest
- Postitusi: 1970
- Liitunud: R Veebr 20, 2004 12:48 pm
- Asukoht: Roosna-Alliku GSM:513 2551
- Kontakt:
Re: Uus Ranger Wildtrak 3,2
See masin millega sõidan on kokku läbinud juba 17000km.sitikass kirjutas: kupatasin 14000km læbi ja siis alles tuli kütusekulu alla. seega aega on ja lihvi veel mootorit.
http://www.maasturid.ee
*Toomas Kärp = Maasturid = Radadel aastast 2004
* Wildtrak 2.0 Bi-turbo
* LC120
*Toomas Kärp = Maasturid = Radadel aastast 2004
* Wildtrak 2.0 Bi-turbo
* LC120
Re: Uus Ranger Wildtrak 3,2
selge. panen ka 3,5t sikkama kuramuse. kaen mis teeb . muidu maantee ja linn peab paika kuludes.Maasturid kirjutas:See masin millega sõidan on kokku läbinud juba 17000km.sitikass kirjutas: kupatasin 14000km læbi ja siis alles tuli kütusekulu alla. seega aega on ja lihvi veel mootorit.
Kui elus ei vea, siis 4x4 iks veab!
+47 40726287
+47 40726287
-
- True Off Roader!
- Postitusi: 1292
- Liitunud: P Juul 05, 2009 4:57 pm
- Asukoht: Metsaelajate keskel Haanjamaa serval
Re: Uus Ranger Wildtrak 3,2
Eks see sihtotstarbeline kasutus määrab palju küll ... kui mul 90k peal need puksid vahetusse läksid, siis esinduse mehed ütlesid kohe, et on näha, kus see masin sõitnud on - RMK masinate pealt olla näha, et metsamasinatel lähevad samuti ca 100k pealt puksid ja neil mis kontorite vahet sõeluvad, kestavad pikaltrommel kirjutas:... Ja neist vendadest ma aru ei saa kes kiidavad, et kastikas sõidab 150k+ ilma remontimata ja on hea auto, omal pole kastikas sihtotstarvet kaugeltki näinud (sileda asfaldi sõit, maks koormus on tagavararatas kastis). Tü.a küll, mis õigusega sa mõistad hukka teise mehe auto kui see võibolla sõitnud ainult mööda põhjatute aukudega metsateed ja seda näiteks 500 kg-se küttekoormaga + 200 kg hüdroõli koormaga? Ime ka kui selline 40k km tagant midagi vahetada ei taha. ...

Ja sõltumata auto liigist peaks auto ikka meest teenima mitte mees autot pidevalt remontima. Mul sai ka sõidukas metsateedel vatti ja ei lagunenud ühti. Samas tööjuures volkar ainult raha neelaski, pidevalt mingi kepp.
Krt, kui ikka oskaks leida mittelaguneva auto, küll oleks õnnega koos


Huvitav, et jalakäijatega libedaga toimunud õnnetustes on praktiliselt alati süüdi libedad kõnniteed ja hooletud kinnistuomanikud, aga autojuhtide teelt väljasõitude puhul on tegu "ilmastiku ja teeoludele mittevastava kiirusega"