Võtaks omaltpoolt siis ka väikese jutuga möödunud ürituse kokku.
Nagu alati proovime startida võimalikult vara, et rahulikult kohale jõuda kuid selle õnnestumine on haruharv.
Meie mandaati jõudmise ajaks oli ette nähtud 19:15, kuna saime liikuma alles kahe paiku ning sõitsime rongiga mida vedas meie suurepärane Volvo siis oli selge, et õigeks ajaks kohale me ei jõua. Samas suutsime head tempot hoides ning ainult ühe peatuse tehes Võrus tankimiseks olla siiski kohal pool kaheksa. Kujutasin ette korraldaja virilat nägu mis ütleb, et kas Te siis kella ei tunne aga läks kõik teisiti, mandaat polnud veel avatudki, saime kätte kleebised ning muu vajaliku ning siirdusime autot kleepima, ei mäleta üheltki võistluselt sellist hulka toetajate kleebiseid

Kleepimistööd lõpetanud siirdusime tehnilisse kontrolli, seal mõõdeti kaaluti auto ära vaadati üle turvalisusvarustus ning tehtud see oligi. Läksime siis mandaati tagasi ning siis algas mäng kellaga, öeldi, et mandaat avatakse 20 minuti pärast, seda vastust kuulsime vist järgmised paar tundi. Kuna laagripaigani oli 25 km siis ei raatsinud sinna ka minna, et laager püsti panna, seega siis treenisime oma närvikava, mida ka hiljem vaja läks. Kusagil kümne paiku saime siis mandaadi tehtud, legendid ja juhendid kätte, elektroonilised punktid lubati anda hiljemalt hommikul enne starte. Sõitsime laagriplatsile ning nautisime ilusat suveõhtut.
Järgmisele päevale oli planeeritud kaks linnaetappi ning samapalju paraadsõite mööda linna, kuna algus oli suhteliselt hiline paraad algas 11:00 olime meeldivalt välja puhanud. Üritus igati tore keerutasime mööda linna, pasunakoor mängis, tüdrukud tantsisid, täitsa festival nagu oli lubatud! Briifingul räägiti valdavalt järgmiste päevade sõidust ning siis siirdusime järgmise paraadiga linnakatsetele. Linnakatsed olid kujundatud linnaservas olevale kui just mitte päris vanale prügimäele siis vähemalt prügi mahapaneku paika. Esimene katse siis paarisrada kus tuli läbida kaks pisikest ringi kontrollajaga 10 minutit. Rada oli ilmataadi poolt kenasti vormitud ning seoses sellega üks radadest muutus TR-1 klassi autodele raskesti läbitavaks, aega kulus rohkem kui kahele ringile ettenähtud 10 minutit. Tolle katse suutis läbida ajas ( täpselt sekundisse ) ainult Venemaalt pärit võistluspaar ning nende edu võti oli arvatavasti tehnilises kontrollis kahe silma vahele jäänud kahe mootoriga vints. Seega said kõik teised toodud katselt nulli. Kuna kõik siiski käisid üritamas rada läbida ning tänud siinkohal punasele tuletõrje GAZ66-le, kes paljusid aitas evakueerida siis ajakava hakkas venima ning siin tuligi meile kasuks eelmisel päeval treenitud närvikava. Peale TR-1 sõite läksid toodud katsele peale järjest suuremad masinad ning mis oli üllatuseks siis rada laienes pidevalt iga sõitjaga ning viimastele võistlejatele oli rada juba nii lai kui nad ise soovisid, kõik lindid ja tokid olid kadunud.

Teine katse esimesel päeval oli suhteliselt põnev ring tehniliselt huvitaval maastikul, nähes ette ühte huvitavat tõusu kus meie klassis TR-1 arvatavasti kõik ilma vintsimata hakkama ei saa ( ka meie ) siis palusime korraldajal sinna paigutada ühe masina ankruks, et võistlus sujuvam oleks. Toodud ettepanek võeti vastu ning loodan, et sellest oli paljudele abi. Niisiis läksime ringile ning jõudsime ringraja ka ilusasti läbida. Peale meid sõitsid sama ringi siis ka kõik muud klassid, kui rada muidu keerukamaks ei läinud siis TR-3 ajaks oli läinud vähemalt pimedaks ning nad said ka sellest ringist oma mõnu kätte.
Esimese päeva kokkuvõte: Start 11:00, finiš meil kusagil viis, TR-3-del kümne-üheteist paiku, katsete kontrollaegade summa 1 tund ja 10 minutit ning meil esimene katse luhtus ning teist sõitsime kusagil 40 minutit.
jätkub...