Kuna sinine suits viitab peaaegu alati õli põlemisele, siis turbo mootoritel kahtlustatakse ikka esimesena turbot. Miks? Vaata alljärgnevat pilti.

Nagu pildi pealt näha, siis turbo võll jookseb pukside peal ja seda õlitatakse. Kui puksid(on olemas ka kuullaagrite peal turbosi) hakkavad ära kuluma(olnud mingi hetk kuival, lihtsalt vanaks jäänud, alati peale paarutamist jäetud kohe seisma, siis aja jooksul põleb õli võlli peale ja hakkab pukse sööma, eks neid asju ole veel, mis turbo ära lõpetavad). Kui puksid on kulunud, siis hakkabki sealt õli ajama sisselaskesse ja sealt pressitakse see mootorisse ja tekibki sinine suits.
Kui ollakse raske jalaga inimene, siis vähene õli sisselaskes on lubatud. Kui aga hakkab õli tase hakkab silmnähtavalt vähenema, siis on juba probleem.i
Muidugi ei saa rusikaga vastu rinda taguda ja õelda, et alati on turbo süüdi sinises suitsus.
Ehk oli abiks.
Terv. Villu