NB: Tegu ei ole vana politsei autoga.
Algul oli auto selline kui koju jõudis




Nüüd hakkasin tasahaaval autot lahti võtma.

Relakaga sai rooste kohad puhtaks lastud ja siis roostesurmaga üle tehtud.



Seejärel hakkasin sisemist karpi tegema ja kerepadja kinnitust(sai kohe paksemast plekist tehtud,et nii kiresti läbi ei roostetaks) et kere raamilt üldse maha kinnitaks tõsta, sest kere on ikka väga mäda, aga olen veel mädamaidki autosid näinud.



Kui kere oli piisavalt tugevaks tehtud ja roostesurmaga ületehtud kohad krunditud asusin ma kere maha tõstma(kere tõstsin maha ka täiesti üksinda küll aga kolme tali abiga






Keegi tarkpea on küljeraua kinnituse ikka hästi kinni pannud.

Seejärel jätsin kere õue lauaveo käru peale ning katsin kinni. Raami lükkasin garaazi ja hakkasin selle kallal nokitsema. Kohe võtsin k.kasti küljest ja seejärel mootori.

See auto on korraliku avarii läbi elanud, esiotsa on kõvasti sirgeks ajatud. Keevitasin mõningad kohad üle, mis oli ilmselt lahti lõigatud ja siis pole korralikult kinni keevitatud olnud.

Ainukene koht kus raami sees oli auk. Selle lõikasin välja ja keevitasin tüki peale. (keevitus oli mul vist natukene paigast ära seepärast jäi õmblus kole)

Üks roostes koht oli veel. See oli see kõver toru, mis on raami tagaosas, aga see sai asendatud nii:

Kere oli raami peal kinni 8 poldiga ja lahti keerasin nendest neli üelejäänud keerasin pooleks, need mis pooleks läksid nendega sai tehtud nii:

Peale tagasilla alt võtmist ja raami puhastamist rellakaga ning roostesurmaga üle tehemist ja kruntvärviga värvimist oli tulemus selline. Pilt jäi kahjuks udune


Auto ootab tagumisi õõtsa pukse, mis on mul juba tellitud aga pole kohale jõudnud. Vahepeal kui auto ootab uusi juppe sai osetetud uus sidur ja viis velge.

Vana ja uus sidurikomplekt kõrvuti.

Ohh lõpuks sain selle postitusega valmis, üle kahe tunni võtis aega
