Võistlusoffroad
Moderaatorid: Veiko, erik, Arto, MM, Moderators
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17328
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
Ehee Tarmol on 66 ilmselt ostetud, kuna :tarmo kirjutas:Sellega on nii, et tegelikult mul C-kati lube veel ei ole (hetkel käin just koolis ja peaksin need paari kuu möödudes saama). Ilmselt võistlustele ilma lubadeta siiski ei lasta?Offy-roady kirjutas:miks mitte veoauto klassi?
a) Iskilik naftatööstus läks käima
b) Luukas on heaks sõbraks saanud
c) Liig palju vaba raha
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
- tarmo
- I live off from the mud
- Postitusi: 5138
- Liitunud: N Juul 01, 2004 1:04 am
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Eh, ega see asi nüüd nii jube bensuröövel ka poleLandy kirjutas:Ehee Tarmol on 66 ilmselt ostetud, kuna :
Tallinnast tulekuga vast 50 liitrit kulus, metsas käia ja värki vedada kannatab kenasti.
Võrdluseks, et Toyota teema all jutuks olnud Tacoma võtab ka täiskoormaga (ca 1 tonn), umbes 15-17 l/100 km.
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17328
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
Mõtelsin, et ei hakka uut teemat tegema ja asun selle teema all heietama ideaalse TR1 (originaal) klassi võistlusauto teemadel. Esialgu ei laskuks üldse vaidlusesse konkreetse margi osas,vaid prooviks välja tuua ideaalse võistlusauto omadused.
*Täistala sillad
*Silla diferentsiaallukkude olemasolu või lisamise võimalus
*Redelraam (?)
*Võimalikult väike kaal
*Lühike sillavahe ja kere
*Maksimaalsed saabumis-ja lahkumisnurgad
*Võimalikult suur kliirents
*Suured koopad ja kõrge vedrustus ka 32" rehvi kasutamieks
*Spiraalvedrustus
*Ketaspidurid
*Minimaalset plastikut auto väliskülgedel
*Juba tehasest metallist kaitserauad
Ilmselt pole määravaks, kas autol on pidev- või lülitatav nelikvedu
*Täistala sillad
*Silla diferentsiaallukkude olemasolu või lisamise võimalus
*Redelraam (?)
*Võimalikult väike kaal
*Lühike sillavahe ja kere
*Maksimaalsed saabumis-ja lahkumisnurgad
*Võimalikult suur kliirents
*Suured koopad ja kõrge vedrustus ka 32" rehvi kasutamieks
*Spiraalvedrustus
*Ketaspidurid
*Minimaalset plastikut auto väliskülgedel
*Juba tehasest metallist kaitserauad
Ilmselt pole määravaks, kas autol on pidev- või lülitatav nelikvedu
Viimati muutis Landy, N Sept 30, 2004 8:55 am, muudetud 1 kord kokku.
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
- Urvo
- ega nii ei saa ju rallit sõita, krt
- Postitusi: 941
- Liitunud: K Veebr 26, 2003 2:19 pm
- Asukoht: Tartu
Ehk teisisõnu Land Rover D-90. Ega sellele vist ei ole vastu enam midagi panna, kuigi G-mersu ka, aga see ei läheb kaalu koha pealt läbi.*Täistala sillad
*Silla diferentsiaallukkude olemasolu või lisamise võimalus
*Redelraam (?)
*Võimalikult väike kaal
*Lühike sillavahe ja kere
*Maksimaalsed saabumis-ja lahkumisnurgad
*Võimalikult suur kliirents
*Suured koopad ja kõrge vedrustus ka 32" rehvi kasutamieks
*Spiraalvedrustus
*Ketaspidurid
*Minimaalset plastikut auto väliskülgedel
*Juba tehasest metallist kaitserauad
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17328
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
Seda pead sa küll küsima 4x4offroad.ee foorumis. Siinsest seltakonnast saab selle klassi tuleviku osas kaasa rääkida vaid Kotkas.Rtuning kirjutas:Mis on 4X4 vaba maasturiteklassi tulevik???
Viimati muutis Landy, L Okt 02, 2004 8:33 am, muudetud 1 kord kokku.
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17328
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
Kui ma nüüd väheke tuhka pähe raputan, enda düsgraafiat tunnistan ja nimes "a" ja "k" kohad ära vahetan, siis peaks ka isik selguma.diff kirjutas:Kes tuu omb ?Landy kirjutas: Siinsest seltakonnast saab selle klassi tuleviku osas kaasa rääkida vaid Kotaks.
Diff räägi, mida arvad vabaklassist!
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi