Uksehingede "kinni jäämine"
Moderaatorid: jr, Maasturid, margus4x4ee, boob, Stupiduser, Veiko, hulkur, kala, ennukas, Daniel, erik, Moderators
- amevier
- I live off from the mud
- Postitusi: 1602
- Liitunud: N Jaan 25, 2007 10:58 am
- Asukoht: Narva-Jõesuu
Uksehingede "kinni jäämine"
Olen kaks korda kokku puutunud sellega, et väljas seisnud auto hinged "jäävad kinni" ehk uks liigub hingedel üliraskelt. Tegemist on olnud mõlemal juhul auto kere pinnast välja ulatuvate hingedega - ühel juhul GMC bussi küljeuksed ja praegu Patroli tagaluugi hinged.
Õli vahele pritsimine teeb paremaks, aga vähe ja ajutiselt.
Võtta uks maha, puhastada hinged ja kokku tagasi? Kas aitab või on seal muu probleem?
Õli vahele pritsimine teeb paremaks, aga vähe ja ajutiselt.
Võtta uks maha, puhastada hinged ja kokku tagasi? Kas aitab või on seal muu probleem?
Land Cruiser KZJ73 - ledbar, turbokell ja punased sillad.
-
- Got ARB and Nitrous?
- Postitusi: 183
- Liitunud: N Aug 14, 2008 10:06 pm
Re: Uksehingede "kinni jäämine"
Hinged töö käigus on pidevas liikumises ja haljad. Kui uksi ei liigutata ja seal ka grammike niiskust vahel on, siis lähevad tiftid rooste. Rooste ruumala on aga 3X suurem metalli ruumalast, millest see tekkis, roostel ei ole kuskile minna ja nii ta kinni jääbki. Ainus jääv lahendus on kõik laiali ja korraliku määrdega (hoiab tulevikus niiskuse eemal ja määrib) kokku. Universaalõli on ainult ajutine lahendus, nagu sa isegi kirjutad.
Üldiselt tsikliinimene, aga kodutee vajab Jeepi.
ibra kirjutas: Kui ta tervest peast on katki läinud siis vaevalt ta kokkukeevitatult peab.
- helar
- I live off from the mud
- Postitusi: 2646
- Liitunud: T Jaan 12, 2010 4:13 pm
- Asukoht: Vääna Jõesuu
Re: Uksehingede "kinni jäämine"
Mul y60 ga sama jama. Määritud ja tagaluuk käib igapäevaselt lahti . Peale mõnisadat kilomeetrit kruusa käivad aga nagu laudauksed. Hingedel on väike lõtk ka sees. Plaan on lahti võtta , vaadata mis parendada annab ja lisaks määrdeniplid panna. Eks näis.
Y61 Pätcruiser , LC80 .
Kuni autopesuni on offroad lahe...
Autoremont Tallinnas. http://www.heinworks.ee
Kuni autopesuni on offroad lahe...
Autoremont Tallinnas. http://www.heinworks.ee
Re: Uksehingede "kinni jäämine"
Uuri mõnest sikkli- või velopeost ketimääret. Aga küsi sellist, millesse tolm ei hakka. Osad mootorrattad on veel kettülekandega ning nende kettide määrimiseks kasutatakse seda nn "tolmuvaba" õli.
-
- Got ARB and Nitrous?
- Postitusi: 183
- Liitunud: N Aug 14, 2008 10:06 pm
Re: Uksehingede "kinni jäämine"
Sa mõtled selle all vist "rasvavab määret", inglise keeles dry lube? Lugemist: http://en.wikipedia.org/wiki/Dry_lubricant Küsi hästivarustatud määrdeainete poodidest. Tasub proovimist minu arvates.
KeegiVeel kirjutas:Uuri mõnest sikkli- või velopeost ketimääret. Aga küsi sellist, millesse tolm ei hakka. Osad mootorrattad on veel kettülekandega ning nende kettide määrimiseks kasutatakse seda nn "tolmuvaba" õli.
Üldiselt tsikliinimene, aga kodutee vajab Jeepi.
ibra kirjutas: Kui ta tervest peast on katki läinud siis vaevalt ta kokkukeevitatult peab.
- helar
- I live off from the mud
- Postitusi: 2646
- Liitunud: T Jaan 12, 2010 4:13 pm
- Asukoht: Vääna Jõesuu
Re: Uksehingede "kinni jäämine"
On mul see dry lube laualt läbi käinud( Kent toode). Lase sõrme peale ja saad vabalt nipsu lasta. Uksehingede peal kindlasti ei tööta.
Y61 Pätcruiser , LC80 .
Kuni autopesuni on offroad lahe...
Autoremont Tallinnas. http://www.heinworks.ee
Kuni autopesuni on offroad lahe...
Autoremont Tallinnas. http://www.heinworks.ee
- Roostekoll
- Fitting 38"
- Postitusi: 391
- Liitunud: K Juul 31, 2013 9:24 pm
- Asukoht: Tallinnacundimeesükskorsakov
Re: Uksehingede "kinni jäämine"
Ise lödistasin tagaluugi hingede vahele lihtsalt kongi vedelema jäänud ja ettejuhtunud jalgratta ketiõli.
Määris kenasti ja tagaluuk lõpetas kraaksumise. Oli olla mingi hea õli, mis peabki igale poole pragude vahele pugema oma kontsistentsiga.
Aitas ka nende metallkeelte väike määrimine (prosta otsa laagrimääre) ustel ja samamoodi, tiftid ketiõliga kokku. (Suurem jama võib muidugi siis olla kui keegi on uksehinged nihkesse kõõlunud. Ju see oleks ka omaette teema)
Tagaluugil hinged kogusid muidugi peale kruusateed teatava kultuurikihi peale aga see läks lapiga maha.
Määris kenasti ja tagaluuk lõpetas kraaksumise. Oli olla mingi hea õli, mis peabki igale poole pragude vahele pugema oma kontsistentsiga.
Aitas ka nende metallkeelte väike määrimine (prosta otsa laagrimääre) ustel ja samamoodi, tiftid ketiõliga kokku. (Suurem jama võib muidugi siis olla kui keegi on uksehinged nihkesse kõõlunud. Ju see oleks ka omaette teema)
Tagaluugil hinged kogusid muidugi peale kruusateed teatava kultuurikihi peale aga see läks lapiga maha.
Trolle pole olemas
-
- Fitting 38"
- Postitusi: 232
- Liitunud: L Veebr 05, 2011 8:35 pm
Re: Uksehingede "kinni jäämine"
hinge keskele auk,keere,määrdenippel ja rahu majas.
- Roostekoll
- Fitting 38"
- Postitusi: 391
- Liitunud: K Juul 31, 2013 9:24 pm
- Asukoht: Tallinnacundimeesükskorsakov
Re: Uksehingede "kinni jäämine"
See oleks sisuliselt igavene lahendus probleemilebelmondoke kirjutas:hinge keskele auk,keere,määrdenippel ja rahu majas.


Puhudes aga tehnilist pedejuttu, siis määrdenippel igale hingele peale ei lähe, sest keere on sellel va niplil vahest julged 3-4mm. Mõnel masinal võib plekki suts väheks jääda. Ideaalis võiks olla seda ruumi keermestamisel veidi varuga.
Lõpuks määrib igaüks oma hinged ise ja igalühel oma eelistus.
Kas Sul endal määrdeniplid pandud?

Trolle pole olemas
-
- Fitting 38"
- Postitusi: 232
- Liitunud: L Veebr 05, 2011 8:35 pm
Re: Uksehingede "kinni jäämine"
Roostekoll kirjutas:See oleks sisuliselt igavene lahendus probleemilebelmondoke kirjutas:hinge keskele auk,keere,määrdenippel ja rahu majas.![]()
![]()
Puhudes aga tehnilist pedejuttu, siis määrdenippel igale hingele peale ei lähe, sest keere on sellel va niplil vahest julged 3-4mm. Mõnel masinal võib plekki suts väheks jääda. Ideaalis võiks olla seda ruumi keermestamisel veidi varuga.
Lõpuks määrib igaüks oma hinged ise ja igalühel oma eelistus.
Kas Sul endal määrdeniplid pandud??



Re: Uksehingede "kinni jäämine"
Kui ratta ketiõli siis sünt. Need püsivad kästi peal. Kui määrdest siis punane, seda metsaka juhid kasutavad tõstukitel liugpindadel. Määrib ja püsib hästi peal.