Mitsubishi Pajero

Moderaatorid: Maasturid, Moderators

Vasta
mhm
Rookie
Postitusi: 3
Liitunud: K Apr 20, 2005 2:54 pm

Mitsubishi Pajero

Postitus Postitas mhm »

Küsimus selline: Uue või peaaegu uue Pajero wagoni head ja vead?
Oleks vaja maasturit, mis saab rasketes oludes (metsateed, ka sügis ja kevad) hakkama kuid on piisavalt mugav maanteel ja linnas, kus sõidetakse niikuinii 90% - seega võiks olla automaatkast.
Endale tundub, et Pajero Wagon 3,2 did on päris asjalik. Meeldiv on, et esiveo saab välja lülitada, mis teeb linna ja maanteesõidu mugavamaks, hind tundub ka vastuvõetav. Spetsiaalse offroadimisega tegeleda ei kavatse, aga maastikuläbivuds peaks autol hea olema.

Kas on mingeid tehnilisi põhjuseid miks peaks pajerot või mõnda teist maasturit eelistama?
Kasutaja avatar
rommi
afroäi
Postitusi: 1931
Liitunud: P Veebr 15, 2004 12:59 am
Asukoht: California

Postitus Postitas rommi »

kui ostma hakkad, siis uuri ka seda:
http://www.4x4.ee/forum/viewtopic.php?t=1605&highlight=
see on mu tuttava masin ja minumeelest igati kobe tükk
Kasutaja avatar
ubin
Off Roader Wannabe
Postitusi: 41
Liitunud: L Dets 04, 2004 11:28 am
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas ubin »

Paheero
Fitting 38"
Postitusi: 277
Liitunud: K Nov 22, 2006 3:41 pm

Postitus Postitas Paheero »

Küsimus selline: Uue või peaaegu uue Pajero wagoni head ja vead?
www.hot.ee/pajeero

Kuna selle isendiga ringi lasen siis võin muljetada.
Head: Ruumi on PALJU. Sõita on mugav, varustus vt link. Sõiduomadused nagu suure ja raske sõiduautoga, kuigi kaldub ja noogutab rohkem. Veovalikud tõepoolest "Super Select", enamat polegi olemas. Kiire neliveoga libedal nagu rong rööbastel. Üsna öko, keskmine kulu ca 10/100, pika otsa peal vähem, linnas veidi rohkem. Ls hetkel ca 11000, mitte mingeid probleeme pole olnud, kõik mis küljes, toimib veatult 8) 3a ja 100'000 on garantii, kogu veermik jms kaasa arvatud. Hooldusvälp 15k Sõidetud ka üsna pehmel, liivasel ja kivisel pinnasel, samuti lumes niipalju kui seda oli nüüd ja raiesmikel, elektroonilised abimehed üllatuslikult üsnagi abiks, kui päris mülkasse ei roni. Tuled mitteksenoonide kohta väga head. Istmed käivad maha mugavaks magalaks.

Vead: 17" veljed, mis piiravad üsna tuntavalt saadaolevat rehvivalikut nii talveks kui ka softroadiks ja rehvid on oluliselt kallimad kui 16". Palju plasti, seega metsas lammutamine = $$$. Veidi aegunud sisedisain, kuigi samas kõik on toimiv ja materjalid kvaliteetsed. Samas välisdisain on minu meelest üks parimaid mis maastureile iial tehtud. Külmalt on mootorihääl veidi häiriv, kuid soojeneb ruttu ja siis on ok. Kõhu allavaadates on p***etäis pukse ja hoobasid, mis mingil hetkel hakkavad vahetust nõudma, aga loodetavasti see pole enam minu mure selleks ajaks :burnout . Üks ERITI SUUR MIINUS on Silberauto, aga sellest saab AGR abiga üle :lol:


Kokkuvõte: selle raha eest parim maastur, mida sihtotstarbeliselt-linn, maa, metsa- ja külateed kasutada. Päris offroadiks ei sobi (aga milline uus poemaastur (va "dedenderfroever") sobib???) Mina soovitan. :wink:

Edit: kirjutasin pika jutu valmis, algse postituse kuupäeva ei vaadanudki :8ball:
Vasta

Mine “Mitsubishi”