JEEP "Suumahher"
Moderaator: Moderators
Re: JEEP "Suumahher"
Vahepeal on hulga vett merre voolanud ja midagi tarka pole siin juhtunud.
Nüüd aga sai käidud esimest korda Lätis turisti sõitmas.
Parimat rada ja korraldust pole aastasadu näinud. Tõsiselt huvitav formaat ja rada.
Meeldis ka see, et turist oli jagatud 2-te klassi. Klass tänava autodele ja klass moditud autodele. Sai tõsiseid ojasid ja soid võetud, kui ka mööda kruusateid kimatud. Punktide vahed olid mõistlikult lähedal, seega ei olnud kümneid ja kümneid kilomeetreid kimamist. SUPER !!!!
Soovitan soojalt seni kõhklejatel minna ja nautida.
Nüüd aga sai käidud esimest korda Lätis turisti sõitmas.
Parimat rada ja korraldust pole aastasadu näinud. Tõsiselt huvitav formaat ja rada.
Meeldis ka see, et turist oli jagatud 2-te klassi. Klass tänava autodele ja klass moditud autodele. Sai tõsiseid ojasid ja soid võetud, kui ka mööda kruusateid kimatud. Punktide vahed olid mõistlikult lähedal, seega ei olnud kümneid ja kümneid kilomeetreid kimamist. SUPER !!!!
Soovitan soojalt seni kõhklejatel minna ja nautida.
Viimati muutis andrusr, N Dets 19, 2019 6:40 pm, muudetud 3 korda kokku.
- Veiko
- I know how to fix stuff
- Postitusi: 1196
- Liitunud: R Sept 02, 2005 6:21 pm
- Asukoht: Teel kuhugi...
Re: JEEP "Suumahher"
Turisti auto viiakse kohale treilal. Kuhu me küll jõudnud oleme. Vanasti TR 1 sõitsid ka ise kohale ja pärast koju. Millal siis võimekas auto päris võistlusklassi tuleb?
Liiga ilus ja asjalikult tehtud, et ainult turisti sõita.
Edu
Veiko
Liiga ilus ja asjalikult tehtud, et ainult turisti sõita.
Edu
Veiko
+372 5232468
Life is short drive hard.
Ronin off-road-i meeskond
Life is short drive hard.
Ronin off-road-i meeskond
Re: JEEP "Suumahher"
See ju TR1 klassi ei sobi! Ja TR3 .....Veiko kirjutas:Turisti auto viiakse kohale treilal. Kuhu me küll jõudnud oleme. Vanasti TR 1 sõitsid ka ise kohale ja pärast koju. Millal siis võimekas auto päris võistlusklassi tuleb?
Liiga ilus ja asjalikult tehtud, et ainult turisti sõita.
EDIT: See ei olnud etteheitena mõeldud. Osadel inimestel (sportlastel) on suurenenud vajadus ennast teistesilmis tõestad, teistel on see vajadus väiksem (mul puudub näiteks üldse - ma olen lihtsalt niikõva mees).
Samas mulle meeldib autoga sõita pisut ebatavalisemaid radasid, aga kui oleksin ise sellise rohelise asja valmis ehitanud ei oleks ma mingi hinna eest nõus seda mingil TR-whatever rajal romutama minujaoks täesti mõistetamatu kuuluse nimel Samas Metsiku moodi matkadel käia oleks väga bro!
Viimati muutis Maaks, N Mai 23, 2013 5:23 pm, muudetud 1 kord kokku.
Re: JEEP "Suumahher"
Täpselt nii, TR-1...ei sobi, TR-2...ei sobi, TR-3...ei sobi, VABA...ei sobi, VEO...ei sobi.Maaks kirjutas:See ju TR1 klassi ei sobi! Ja TR3 .....Veiko kirjutas:Turisti auto viiakse kohale treilal. Kuhu me küll jõudnud oleme. Vanasti TR 1 sõitsid ka ise kohale ja pärast koju. Millal siis võimekas auto päris võistlusklassi tuleb?
Liiga ilus ja asjalikult tehtud, et ainult turisti sõita.
Ainuke kuhu sobib on TUR.
Vanasti oli ka vesi sinisem ja rohi rohelisem. Olen sõitnud offroadi alates 2002-st aastast ja UAZ-iga igalpool omal jalal kohal käinud. Ajad on muutunud ja nõudmised mugavusele kasvanud. Eks treila põhjus ole ka rehvid, ma pole ühtegi TR-3e näinud omal jalal võistlustele sõitmas
- tarmo
- I live off from the mud
- Postitusi: 5138
- Liitunud: N Juul 01, 2004 1:04 am
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: JEEP "Suumahher"
Miks Vaba ei sobi?andrusr kirjutas:Täpselt nii, TR-1...ei sobi, TR-2...ei sobi, TR-3...ei sobi, VABA...ei sobi, VEO...ei sobi.
Ainuke kuhu sobib on TUR.
Vanasti oli ka vesi sinisem ja rohi rohelisem. Olen sõitnud offroadi alates 2002-st aastast ja UAZ-iga igalpool omal jalal kohal käinud. Ajad on muutunud ja nõudmised mugavusele kasvanud. Eks treila põhjus ole ka rehvid, ma pole ühtegi TR-3e näinud omal jalal võistlustele sõitmas
Aga TR-3-e omal jalal võistlustele sõitmas nägin viimati ülemöödunud laupäeval Lehtses. Siis tuli neid õige mitu omal jalal kohale OT jätkuks - räägitakse, et ka Ladogal olla Eestist omal jalal käidud TR-3ga "vanadel aegadel" (Kasu+, kui ei eksi).
Tarmo Toom, off-the-road alates 2003
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874
Re: JEEP "Suumahher"
VABA klass: 3.5.17.2. Metallkatusega võistlussõidukitele peab olema paigaldatud vähemalt neljasttarmo kirjutas:Miks Vaba ei sobi?andrusr kirjutas:Täpselt nii, TR-1...ei sobi, TR-2...ei sobi, TR-3...ei sobi, VABA...ei sobi, VEO...ei sobi.
Ainuke kuhu sobib on TUR.
Vanasti oli ka vesi sinisem ja rohi rohelisem. Olen sõitnud offroadi alates 2002-st aastast ja UAZ-iga igalpool omal jalal kohal käinud. Ajad on muutunud ja nõudmised mugavusele kasvanud. Eks treila põhjus ole ka rehvid, ma pole ühtegi TR-3e näinud omal jalal võistlustele sõitmas
Aga TR-3-e omal jalal võistlustele sõitmas nägin viimati ülemöödunud laupäeval Lehtses. Siis tuli neid õige mitu omal jalal kohale OT jätkuks - räägitakse, et ka Ladogal olla Eestist omal jalal käidud TR-3ga "vanadel aegadel" (Kasu+, kui ei eksi).
punktist kerele kinnituv, terasest põhikaar, esimese istmerea taha. Kui võistlussõidukis
on rohkem kui 2 istekohta on nõutud turvakarkass.
Ei tahaks seenelkäimise autot teha tankiks ja seal turvakarkassis korvidega loksuda ei ole eriti mõnus.
Re: JEEP "Suumahher"
Jah, KASU käis tõesti Venemaal omal jalal ära, aga jättis ka palju BOGGERit sinna teedele.
Naljamehed rääkisid, et maanteel ei saanud pead aknast välja pista, kuna rehvipuru oli
kõvasti lendand.
Naljamehed rääkisid, et maanteel ei saanud pead aknast välja pista, kuna rehvipuru oli
kõvasti lendand.
Re: JEEP "Suumahher"
Täpselt selline on ka minu vastus viimasele teema-arendusele.Amitrans kirjutas:Jah, KASU käis tõesti Venemaal omal jalal ära, aga jättis ka palju BOGGERit sinna teedele.
Naljamehed rääkisid, et maanteel ei saanud pead aknast välja pista, kuna rehvipuru oli
kõvasti lendand.
Siinkohal võiks klassidesse kuuluvuse ära lõpetada.
Üldjuhul olen ikka seisukohal, et mitte ei taha toetada Eesti Autospordi Liitu ja muid organisatsioone, kes ainult raha näevad.
Korraldust ja sõbralikku offroadi ei ole Eestis juba ammu.
Tervitustega ja see ei ole uus teema, mida arutada
Re: JEEP "Suumahher"
Sa vist ilmselgelt ei ole Lehtses käinud....andrusr kirjutas:Täpselt selline on ka minu vastus viimasele teema-arendusele.Amitrans kirjutas:Jah, KASU käis tõesti Venemaal omal jalal ära, aga jättis ka palju BOGGERit sinna teedele.
Naljamehed rääkisid, et maanteel ei saanud pead aknast välja pista, kuna rehvipuru oli
kõvasti lendand.
Siinkohal võiks klassidesse kuuluvuse ära lõpetada.
Üldjuhul olen ikka seisukohal, et mitte ei taha toetada Eesti Autospordi Liitu ja muid organisatsioone, kes ainult raha näevad.
Korraldust ja sõbralikku offroadi ei ole Eestis juba ammu.
Tervitustega ja see ei ole uus teema, mida arutada
Re: JEEP "Suumahher"
Kus like nupp on?andrusr kirjutas:Täpselt selline on ka minu vastus viimasele teema-arendusele.Amitrans kirjutas:Jah, KASU käis tõesti Venemaal omal jalal ära, aga jättis ka palju BOGGERit sinna teedele.
Naljamehed rääkisid, et maanteel ei saanud pead aknast välja pista, kuna rehvipuru oli
kõvasti lendand.
Siinkohal võiks klassidesse kuuluvuse ära lõpetada.
Üldjuhul olen ikka seisukohal, et mitte ei taha toetada Eesti Autospordi Liitu ja muid organisatsioone, kes ainult raha näevad.
Korraldust ja sõbralikku offroadi ei ole Eestis juba ammu.
Tervitustega ja see ei ole uus teema, mida arutada
Ma ei jää kinni, ma lihtsalt kaotan pidamise ja jään seisma.
Honda TRX680
mämm mämm 650 XMR
Honda TRX680
mämm mämm 650 XMR
Re: JEEP "Suumahher"
Küsiks natuke teemasse, et kas auto on lõpp lahenduse leidnud või tuleb veel midagi uut ja huvitavat lisaks ?
Re: JEEP "Suumahher"
Ehitus ikka jätkub...ootan juba pikemat aega sellist asja. Peaks iga hetk jõudma:Kaltsyum kirjutas:Küsiks natuke teemasse, et kas auto on lõpp lahenduse leidnud või tuleb veel midagi uut ja huvitavat lisaks ?
Saaks esiotsa korda, kuigi originaalroolivarras on ka pidama jäänud. Tuleb lihtsalt ettevaatlikumalt sõita.
Järgmised tööd on :
1. Tagapidurid pulkadeks lahti ja uued sisud suportitesse.
2. CB raadiojaam sisse monteerida.
3. Terratrip tuleb hankida ja sisse monteerida. Äkki on kellelgi hea hinnaga pakkuda?
Armatuuris jookseb info miilides, aga enamus sõite kilomeetrites. Sellepärast ka koguaeg joonorienteerumine aiataha läheb
4. JNE. Kalle ära muretse, sellel autol ei lõppe kunagi tööd otsa. Lätis sai metsas remonditud kõvasti
Järgmiseks väljasõiduks on plaanitud selline üritus:
Re: JEEP "Suumahher"
Vaja üks mure lahendada.
Ei ole kunagi olnud elektroonikast tugev, seega abi vaja.
Kuidas ma selle jupstüki saan autole külge ühendada, et pauku ei käiks ja õieti tööle ka hakkaks?
Kust saan impulsi tripimasinale ja kuidas kalibreerida.
Auto nagu ikka Cherokee 1997 aasta.
Asjaga kiire, kuna tahaks jälle Lätti sõitma minna.
Internetist ma oskan ise ka skeeme otsida, seda pole vaja. Äkki keegi räägib asjast täpsemalt inimkeeli
Masin ise selline:
Ei ole kunagi olnud elektroonikast tugev, seega abi vaja.
Kuidas ma selle jupstüki saan autole külge ühendada, et pauku ei käiks ja õieti tööle ka hakkaks?
Kust saan impulsi tripimasinale ja kuidas kalibreerida.
Auto nagu ikka Cherokee 1997 aasta.
Asjaga kiire, kuna tahaks jälle Lätti sõitma minna.
Internetist ma oskan ise ka skeeme otsida, seda pole vaja. Äkki keegi räägib asjast täpsemalt inimkeeli
Masin ise selline: